Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Så er planen at det faktisk skal bli noe av denne gangen?

Jeg spør fordi det ble snakket om å prøve å få til noe litt tidlig sist gang, og når vi stakk (rundt 9-tida) var det ennå ingen andre fra SG pålogget.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Alright, glimrende. Jeg logger på litt over syv. Et par kompiser av meg logger på ved åtte-tiden, også kan jeg sende sms-er til Cock og K999 og sjekke om de blir med. Buggz, Scary: Blir dere med også?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, jævlig morsomt. :) Imorgen er jeg opptatt, men torsdag er go-time for meg. Samme tid?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde vært koselig å spille med dere, men dere gejmer mens jeg er på sånn jobb. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Du kan jo være litt sånn forhåndskul og si ifra når det passer for deg, da. De fleste av oss har ikke noe særlig mer enn skole som holder oss på plass, så hvis du varsler et par dager i forveien hvilke klokkeslett som funker for deg kan vi helt sikkert rette oss etter det.
 

K999

Keystone State Of Mind
Javel Nicholas, hvor ble det av den SMS-en? :( Jeg har faktisk henta mikrofonen min og er dermed med for litt elskov på torsdag.
 
Jeg er vanligvis ikke hjemme før i ni-tiden på kveldene, gjerne litt senere enn det og.

dammit a jeg vil også spilleee!!!11
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(K999 @ 22.01.08, 21.49) 99259
Javel Nicholas, hvor ble det av den SMS-en? :( Jeg har faktisk henta mikrofonen min og er dermed med for litt elskov på torsdag.
[/b]
Awww, sorry bassen, vi spilte med en kompis av deg som sa han skulle ringe deg ellernoe sånt, så når du ikke kom trodde jeg bare du var opptatt. :(
Agahnim: halv ti-tiden på torsdag, med da?
 
Tihi, burde visst ringt han allikevel ja^^ Orket bare å spamme han på MSN :p
Men jeg er med på Torsdag ja! Kan egentlig hver ukedag fra ca 17:00-23:00, mens i helgene er det mer random om jeg kan eller ei...

Det var forresten knallmorro å spille i dag =D (synd jeg måtte gå tidlig...)
 
Må si det sniper/gjemsel greiene i går var morro! Noen som skal være med i dag? Nicholas lyst å adde meg på friendslista di? Prøvde å sende request men du har full liste :(
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er skikkelig keen på å være med, skal prøve å rydde plass til noe spilling på torsdag... Men er opptatt fra ni og utover, men er forhåpentligvis med før det!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg ser Endre logga av for en times tid siden, så ... skal vi si 21.30, da? Ihvertfall da jeg og Zeipher logger oss på, så får resten slenge seg på etterhvert.