Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

SITAT(Lurtz @ 01.03.08, 10.52) 105071
M16 er like homo i denne patchen også gitt :/ "Hva er det jeg ser? Konturer av en fiende i det fjerne *BURST* +10". Kan ikke uttrykke hvor mye jeg hater det våpenet, morsomt med games der 7/10 bruker M16.
[/b]

Vet ikke om dere har samme problemet på xbox, men på PC er vel "noobtube" det verste som finnes, spesielt på hardcore (noobtube = grenade launcher). På maps som Bog er det bare å lobbe shells over på andre siden, bruker man huet kan man lett få 2-5 kills per gang på hardcore (om det er en stor server).

Og hva er dette med golden sniper camo? Har aldri sett det online, og har alle sniper challenges og har fortsatt ikke no golden sniper, har deagle, AK og den ene sub-machine gunen i gold men.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Noob tube er ganske kjipt ja, men kan gjøre det samme på Bog med en M16 med RDS i non-hardcore. Tømme et magasin i retning av start spawnen til motstandrene, er overraskende hvor ofte jeg dreper 1-2. Er så å si en konsentrert hagleladning som flyr over brettet hvis man har stopping power.

PS! Bruker M16 ganske så mye selv, den er for bra til å ikke brukes :p

oma

Village Drunk
nå har jeg ikke fått det våpenet selv, men bruker man ikke som oftest våpenene man liker best? ikke nødvendigvis de som owner mest? jeg vet at når jeg får unlocket desert eagle, kommer jeg til å prøve å bruke den som fy ^^ desert eagle ftw

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Spiller som regel sniper på de brettene som er egnet for det, det er klassen jeg foretrekker. Desverre så er en del av brettene i det litt minste laget for den typen våpen.

Jeg kjører alltid .50 cal og M14 (overkill + last stand), sjeldent jeg møter på noe jeg ikke takler nå i det siste. Spiller så og si bare Search and Destoy, da jeg ikke takler det tullete spawn systemet i team deathmatch.

Selvfølgelig kan man bruke det våpnet man liker best, men til slutt begynner du å like det du dreper mest med.

oma

Village Drunk
kjoerer den beste shotgunnen med steady aim og med grip attatchment naar det kommer, ellers er uv jammer min favoritt perk ^^

er ikke mestring av utfordring goyere enn aa ha kul k/d ratio? dog, veldig irriterende aa mote pa folk som dreper deg pga ett skudd i benet mens du blaster dem med miniuzien

Golden Sniper in da house. :D

Likevell er jeg mer letta enn glad. Endelig slutt på å snipe bare for å få headshots.

D

Deleted member 91

Gjest
Respekt til dere som orker å grinde våpen: Gudene vet jeg ikke hadde orket å knerte 150 headshots med våpen jeg ikke liker.

Etter et mini-LAN i helgen hvor vi endte opp på Live etterhvert, har jeg en nyfunnen forkjærlighet for Domination. Brett som vanligvis ikke er så fryktelig spennende (Ambush, for eksempel) blir ganske artige når man har tre bestemte samlingspunkter på banene. I tillegg svir det litt mindre å dø, ettersom det ikke direkte bidrar til mostanderlagets poeng slik det gjør i Team Deathmatch - av og til kan du nesten si det er positivt, siden du suger til deg kuler som kunne truffet noen andre på laget ditt. :p

Sånn apropos, spilte jeg med det som må ha vært det verste laget jeg har kommet over her istad. Det var Domination på Strike, hvor opptil flere av lagmedlemmene mine presterte å:
- Drepe en motstander som nettopp hadde cappet et flagg, men ikke bry seg med å cappe flagget tilbake
- Pent ignorere et av flaggene våre som sto fullstendig ubeskytta, selv når voice-overen annonserer at fienden holder på å cappe det
- Igjen og igjen rushe det samme fiendtlige flagget når et annet sto helt ubeskytta (som jeg mirakuløst klarte å cappe på egenhånd, selv om det inneholdt å knerte to fiender på flagget og tre til som rushet meg når jeg cappet det - alt med M14 B) )

Men bevares, det er moro. Merker dog jeg smått går lei standardkarta, så det hadde ikke gjort så fryktelig mye om den kartpakka kom snart. Nå er jo Vegas 2 like rundt hjørnet også, så det er sikkert lurt å slippe den da for å holde spillernes interesse.

Slår ikke klanmatchen jeg spilte på pipeline (SnD).

Var 6v6, og det andre laget var vel totalt på bærtur, selvom de faktisk hadde egen server. starter med .50 cal, sprinter mot gresset og sikter ned venstresiden, så løper fem stykker oppover på rekke og rad.

Vi var to snipere (vi kjører nesten alltid to snipere, vet ikke om det lønner seg men), og vi fikk en doubble hver og klarte å plukke han siste. Dette skjedde vel tre eller fire ganger på rad før de skjønte tegninga. Men da var det jo ikke verre enn å bytte posisjon.

D

Deleted member 91

Gjest
Word. Ingenting som å joine en game med seks klanmedlemmer på motstanderlaget, fort skifte din egen klantag til det samme som deres, og så kjefte på dem og kicke dem ut av deres egen klan når kampen er ferdig og man har grust dem. :D

Litt sånn smånytt om DLC-et som kommer - ikke mye greier, men det er mulig vi får fire kart istedet for tre:

IAMfourtwozero skrev:
Other than patch related stuff going down today, I took some screenshots of the DLC today (finally) that is being sent over to Marketing at Activision to do their thing as needed. It’s looking like there might be an extra map in the map pack than originally planned, making it a total of four maps, not 100% on that yet though as it’s early on but it’s looking like it might get finished in time to join the other three originally planned. I’ll keep you posted on that.
Tjobing. Håper på ihvertfall ett brett hvor bruk av nattsyn spiller en sentral rolle. Noe skikkelig dynamisk lys, type bevegelige lyskastere eller lysbrytere hadde vært helt vanvittig fett. De som har sett den showcasen av lysmotoren deres vet de lett kunne implentert noe slik.

Jeg håper på inderlig på fire kart. Selv om jeg hadde håpet på enda flere.
Men kvalitet over kvantitet foretrekkes. Da bør kartene eie hardt. Ikke noe middemådige greier. Og helst gjør pakken gratis etter en viss periode, slik som var tilfellet med Halo.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
De kan jo bare gi ut Complex fra GoldenEye, slik at alle blir fornøyd med en gang.

D

Deleted member 91

Gjest
Den er det faktisk noen som har mekka med mapmaking-verktøysettet Infinity Ward har sluppet til PC. En liten detalj verdt å merke seg med den nye patchen, er at alle kartene har fått en Infinity Ward-logo på bildet når de dukker opp i Multiplayer. Hvorfor er det ingen som vet, men mange mistenker det er fordi det kan komme kart i fremtiden fra andre aktører enn Infinity Ward selv. Sett at Infinity Ward slapp en pakke med utvalgte brett fra foraet sitt på X360, for eksempel. Kul tanke ihvertfall.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Sjai! *laste ned*

D

Deleted member 91

Gjest
Noen som vil ta noen runder ikveld? Logger på rundt ti/halv elleve-tiden, hvis du ikke har meg på vennelista fra før av så bare bruk metatagget. Det optimale hadde så klart å skrive her, så kunne flere slengt seg på (for hvordan man ikke gjør dette, se: Endre og Scary som spiller annenhver kveld men ikke gidder å si ifra til noen andre :( ).

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Den er det faktisk noen som har mekka med mapmaking-verktøysettet Infinity Ward har sluppet til PC. En liten detalj verdt å merke seg med den nye patchen, er at alle kartene har fått en Infinity Ward-logo på bildet når de dukker opp i Multiplayer. Hvorfor er det ingen som vet, men mange mistenker det er fordi det kan komme kart i fremtiden fra andre aktører enn Infinity Ward selv. Sett at Infinity Ward slapp en pakke med utvalgte brett fra foraet sitt på X360, for eksempel. Kul tanke ihvertfall.
Enten det eller så er det for å markere offisielle kart hvis de planlegger å introdusere støtte for custom maps lik den i UT3. Tror det kunne blitt et vellykket prosjekt.

D

Deleted member 91

Gjest
Det hadde vært kult, men mtp. Microsofts überstrenge sertifiseringsprossess, tror jeg ikke det hadde vært mulig på 360, dessverre. Det eneste hadde vært noe sånt som det jeg beskrev - at Infinity Ward håndplukker kartene og utgir dem i gratispakker eller noe lignende. Fordelen med dette hadde vært en garantert kvalitetsstandard, ulempen er selvfølgelig at man ikke kunne velget selv, og de fleste nisjébrett hadde nok blitt ekskludert.

På PS3 derimot, kunne det nok funka jævla bra. Faen, der har du jo et skikkelig argument for PS3-versjonen om noe sånt hadde vært mulig. :eek:

Scary Paladin

Ukjent herremann
Det optimale hadde så klart å skrive her, så kunne flere slengt seg på (for hvordan man ikke gjør dette, se: Endre og Scary som spiller annenhver kveld men ikke gidder å si ifra til noen andre :( ).
Blæh, hvis du vil være med er det ikke værre enn å spørre om det er plass.

D

Deleted member 91

Gjest
Regnet nesten med det, men jeg tenkte ikke bare for min del heller. Det er jo fullstendig tilfeldig hvis jeg finner ut at dere spiller, hvis dere istedet bare sa ifra her når dere skulle spille så kunne kanskje flere blitt med også.