Crysis 2: Crysis me a river

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du er en mod.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som i, "nei, DU er en mod".

Aaaaw, for en søt and. Jeg ble glad nå :hug:

Noe info når DX 11 versjonen kommer? Og er det vits å vente på den?

Har det på PS3. Syntes SP har bra grafikk, men MP er rett å slett veldig labert. Flyten i MP er veldig tvilsom iblandt. Er det samme utvikler?

Lodin

Der Waaaah
Jeg tipper den ikke kommer. Snart kommer det derimot en pressemelding om at DX11 bare er tull siden nesten ingen har det og desuten er de opptatt med å mekke map packs.

Kjipern, blir det så mye bedre uansett? Tesselering, hva annet? Er det noe merkbare forskjeller på MP og SP grafikk? Beaten var jo rimelig nice... PC versjonen altså.. Yeti vet vel det?

SHDR

Gullmedlem
Noe info når DX 11 versjonen kommer? Og er det vits å vente på den?

Har det på PS3. Syntes SP har bra grafikk, men MP er rett å slett veldig labert. Flyten i MP er veldig tvilsom iblandt. Er det samme utvikler?
Det er den engelske divisjonen til Crytek, det som tidligere var Free Radical, som står bak MP-en.

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke at det betyr så mye. Folk (ikke minst meg) har varme minner om TimeSplitters men glemmer hvor ræva Haze var. Alt online de har mekka har vært ganske ræva dessverre. :/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjipern, blir det så mye bedre uansett? Tesselering, hva annet? Er det noe merkbare forskjeller på MP og SP grafikk?
Ikke på PC, iallfall. PS3 har bare ikke nok saft til å dytte maks grafikk og flerspillerkode samtidig, sånn er det.

Tesselering er vel den store greia DX11 skilter med, etter hva jeg har skjønt er det en greie som bedrer ytelsen snarere enn å få grafikken til å se mer fancy ut. Uansett tviler jeg på at det blir de store forskjellene, og med tanke på hva vi har sett som kicker DX9 i det siste (Bulletstorm, Crysis 2, Lost Planet 2) er vel ikke det noen tragedie.

Lodin

Der Waaaah
Hele Crytek pleide å være ukrainsk, men kjører nå stort sett fra statene.
La oss se hva som skjer med neste Stalker.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ukrainsk? Crytek er tysk og holder til i Frankfurt. Hvis du ikke synes Cevat Yerli høres spesielt tysk ut, er det fordi brødrene som stifta selskapet har bakgrunn fra Tysklands mange tyrkiske innvandrere. Akkurat hvor du får "kjører nå stort sett fra statene" fra er litt vanskelig å si, Crytek har fem andre studioer rundt omkring men ingen i USA.

Ikke på PC, iallfall. PS3 har bare ikke nok saft til å dytte maks grafikk og flerspillerkode samtidig, sånn er det.

Tesselering er vel den store greia DX11 skilter med, etter hva jeg har skjønt er det en greie som bedrer ytelsen snarere enn å få grafikken til å se mer fancy ut. Uansett tviler jeg på at det blir de store forskjellene, og med tanke på hva vi har sett som kicker DX9 i det siste (Bulletstorm, Crysis 2, Lost Planet 2) er vel ikke det noen tragedie.
Ok, da er det like greit å spille DX9. Blir å fyre opp Bulletstorm etterhvert også (pc).
Siden du har spilt begge, hva liker du best? vet at de ikke er helt sammenlignbare:p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Liker begge to.