Finnes sikkert en tråd om dette men se jeg bryr meg'a.
Jepp jepp, Crysis 2 er oppfølgeren til et skytespill ikke spesielt mange ble begeistra over (jeg tilhører unntaket), og jeg satser på at det blir et stødig manshoot med mye moro. Grunnene til det er at jeg ikke ble fornøyd med å dille rundt i nanodrakt i Crysis og Crysis: Warhead, det er et for artig leketøy til det. Og så er det den lille greia med at flerspillerdelen er mekka av ingen ringere enn Crytek UK, studioet tidligere kjent som Free Radical Design. De lagde Timesplitters.
Ikke at jeg tror Crysis 2-flerspilleren blir noe i nærheten av Timesplitters, men jeg testa demoen og den var fet. Mer engasjerende enn lignende manshoot/RPG-greier rett og slett fordi du får XP i de forskjellige evnene dine etter hvor mye du bruker dem, killstreaks er også med men du får kun belønninger hvis du også samler opp dogtags fra falne fiender. Ja og så er såklart nanodrakta med der også.
Noe som er litt spennende er at jeg har det klart på Steam, og der ser det akkurat nå sånn ut:

Dette er litt pussig siden spillet ikke har release før på fredag her på berget. Men men, vi får se.
Så, hvem ellers gleder seg? Bør ikke være nødvendig å nevne at det bare finnes en skikkelig utgave av spillet, forøvrig.