Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

demake

Seksuelt godteri
#81
Dette kommer til å eie.
 

demake

Seksuelt godteri
#83
Det er lov å håpe.

Lurer på hvem som blir rundens Oma.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#84
Forhåpentligvis blir ingen denne rundens oma! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#85
Håper ikke det jeg heller, og håper ikke riffen var helt alvorlig da han sa "drit i den avataren", for fy faen gutta første runde er mekka og sendt ut til folket. Har laga kart og greier.

Ellers: Jeg leker med tanken om å mekke en Dropbox-løsning til detta. Altså, jeg deler en mappe med dere hvor nye runder blir plassert, og så deler jeg en mappe med hver av dere hvor dere legger rundefilene når dere er ferdige.

Alle har Dropbox sånn at dette lar seg gjøre, ikke sant?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#86
Høres ut som en god plan. Vi har vel allerede en delt dropbox? Bare å lage en mappe der i så fall.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#87
Vil det bli en tråd der ingen av spillerne har tilgang, slik at vi utenfor kan diskutere/heie/le ?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#88
Hmm, godt poeng egentlig.

EDIT: Da skal det være ordnet. Noen andre får ta ansvar og opprette nødvendig(e) tråd(er), jeg har ikke tilgang.
 
#89
Jaja, da får jeg starte med den da. Ser frem til å bli eid. Eller kanskje det bare er mindgames???

Jeg har dropbox, bruk samme mailadresse som vanlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Mekker en ny for hver spiller sånn at det blir lettere å holde styr på. For meg. ^^ Uansett, venter litt sånn at eventuelle deltakere som ikke har Dropbox kan melde fra. For deretter å bli invitert av meg.

Som plaster på såret: Her har dere et kart. Kan ikke love at det kommer kart etter hver runde, men jeg har iallfall lagt opp til at det ikke skal være så himla vrient å få til innimellom.

 

Shinra85

Spillegals effort emo
#92
Applaus for humreverdig navn på kartet/ spellet

Jeg knegga
 

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
#94
Jeg er faktisk gammeldags nok til at jeg synes mail er mer praktisk enn Dropbox, men om alle er uenige i det (noe jeg antar) er det bare å dele en mappe med meg, så går vi for det...

Venter i spenning på runde 2...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Nei, altså, vi kan jo fortsette med mail også, hvis det ikke er stemning for Dropbox. Eller jeg kan kjøre Dropbox for de som vil, og mail for de som vil. Meld fra plz.

Og vi venter i spenning på riffen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#96
Bare å gunne på med dropbox for min del, synes det er enkelt og greit.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#97
Riffen jobber i Det Offentlige, så han kommer nok til å benytte seg av fax.
 
#98
Det Offentlige har ikke noe med dette å gjøre, jeg spiller hjemme. Dere må vente i spenning et par timer til er jeg redd for.

PS: Vi har nettopp kvittet oss med alle faxmaskinene på huset. Revolusjon!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#99
:eek: