DagV's Snes/Nes Stream

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men om man skipper rom, blir det jo ikke 100% complete!
 
Er enig med at Zelda er utrolig veldesignet. Utenom dungeon 3 (skal komme nærmere tilbake til hvorfor i kveld).
Det skal ikke være noe stress å komme igjennom håper jeg. Har spilt filler av den gullkasetten i mine yngre dager.
Jeg har en ganske grei plan på hvordan jeg skal komme igjennom på ca 2 timer, men hender jeg snakker meg litt bort og glemmer hva jeg holder på med til tider hehe.
Tror ruta jeg har lagt opp skal være ganske optimal i forhold til å komme trygt igjennom. Det eneste jeg skal kjøpe i shops er skinkesteik, det magiske skjoldet , den blå ringen og pilene.

Kan: jeg tror jeg tar det magiske mikke spillet siste uka i januar eller tidlig i februar. Det hadde nesten vært kult å finne noen å slå det co op sammen med
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ikke verst! Tool Assisted Speedrun-versjonen er på 25 minutter.

Second Quest er brutal. Er den fin artikkel om den her: http://telebunny.net/toastyblog/2012/12/anatomy-of-a-game-zelda-xiv/

I de tidligere artiklene har han gått gjennom level designen i spillet, bra lesning hvis dere er interessert i slik.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Artig nok fikk Zelda1 en ny rekord hos SpeedDemosArchive i dag av typen "Second quest", hva nå enn det er (antar det er en form for NG+). 37 minutter og 11 sekunder i ett eneste segment.
:eng: Second Quest er samme overworld, men dungeons er på forskjellige steder, og mye vanskeligere.

Edit: Neida. Jeg overså ikke Thinarans innlegg i det hele tatt.
 
Det var den andre jeg har fått tid til og se, og jeg syns den var fabelaktig.
Må legge meg Langflat når det gjelder Zelda 1 skills, og tingene DagV snakker om er ikke kjedelig og høre på.

Gleder meg til neste stream, og Super metroid streamen.

Skål foresten
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Jeg så på en som streamet litt av Frank’s 2nd SMB3 Hack.

Hadde vært kult om du hadde spilt det. Er kanskje litt for langt i forhold til hva du vanligvis spiller (?), men tenkte kanskje det er noe for deg.
 
fredag 17.01 skal jeg slutte og tulle og spille Super Metroid

100% under 3 timer
ok jeg kan jo gå på do og pante flaskene mine ..samt ha tid til å stikke på senteret dersom jeg skal bruke 3 timer på det her. Tror jeg justerer skjemaet til 2 timer in-game tid...lol (2 og en halv time i faktisk tid)
 

Novastrum

Feminist-elitist
Får ikke sett på fredag, men tar den på lørdag :) GL & HF!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kroppen er klar, bare jeg blir ferdig med en forferdelig runde DOTA 2 først.