DagV's Snes/Nes Stream

Novastrum

Feminist-elitist
Da har jeg nettopp sett igjennom. Gratulerer med 1:47. :D
 
Merka jeg koste meg skikkelig på gjennomspillingen på fredag, er ikke hver gang jeg får dratt Yoda stemmen min eller freestylet over Ridleys Hideout musikken :(
(vet ikke hva jeg holdt på med der)

Jeg må desverre jobbe nå på fredag. Det er høyst uvanlig siden jeg jobber en 8-4 jobb , men jeg har alikevel lyst til å streame neste uke.

jeg har bestemt meg for å streame gratis episoden av Telltale Game's the Walking Dead
Onsdag 23.01 kl 20.00


jeg kommer til å oppdatere hva jeg skal streame i februar til uka tenker jeg
 
da var jeg tilbake fra jobbhelg.
Sorry for at det ikke ble noe stream på fredag , men skal prøve å gjøre opp med det med
Super Castlevania IV nå til fredag 01.Feb kl 22.30

Gleder meg allerede til å høre Simons Theme !!!

og ikke minst remixen av Bloody Tears fra Simons Quest !! (hvis jeg ikke har fått Game Over og kastet kontrolleren i veggen før vi kommer hit)

vær forberedt på masse Mode 7 grafikk og fantastisk musikk !
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Ville bare påpeke at denne streamen eide mer enn vanlig, anbefales å sjekke arkivet!
 
vet ikke helt hva som har skjedd med videoen i arkivet.
Jeg er 99% sikker på at jeg streamet i 1 time og 40 minutter, men det er et stort skip på minimum 25 minutter :(
Som jeg nevnte på streamen på fredag så brukte jeg fraps på selve gjennomspillingen, men ser ut som bare selve spillet og spillyden ble tatt opp og ikke kommenterinen min :(
Jeg er uansett ganske fornøyd med gjennomspillingen, det er tross alt et relativt vanskelig spill så hvis noen vil sjekke den ut så er videoen her.

Nå til fredag 08.02 så skal jeg ut og reise med jobben, men jeg rekker hjem i tide for å streame skal jeg spille
igjennom


Rockin Kats (Nes)
Ja bossen er spesielt sårbar for dette angrepet !


Mickey to Donald - Magical Quest 3 (Snes/Famicom)
Eller bare Magiske Mikke som Kak sa. Jeg skulle egentlig streamet dette rett før jul, men tar det nå isteden.
Jeg har fått tak i en engelsk oversatt rom.
Det spillet her får en helt annen vanskelighetsgrad dersom man forsøker 2 player ! Er nesten fristet til å ta en co op stream igjen dersom noen er med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fy faen, Rockin' Kats. Det spillet kan ryke og så jævlig reise. Nightmare mode er å spille kåbbåjbrettet hvor du blir utsatt for den standard NES-basstromma i fire-fire-takt og en sinewave som harver over de fem første plystretonene i temaet fra The Good, The Bad & The Ugly. I evighet.
 
Vil takke JustinCase som fikk opp antall seere forrige fredag med en tweet !
Det ble ny seer rekord med et par stk !!!
Det er alltid hyggelig når det er mange som ser på. Jeg tenkte jeg skulle oppdatere litt hva jeg skal streame nå til fredag.
Jeg har vel allerede bestemt meg for hva jeg skal streame de nærmeste ukene, men tenker jeg skal annonsere det på streamen min først.

Nå til fredag 15.02 skal jeg streame følgende spill.


Asterix (Snes)
Jeg skal spille igjennom Asterix til Super Nintendo. Det må ikke forveksles med Asterix & Obelix.
Her spiller man kun Asterix og dette er faktisk en ganske tricky platformer
Obelix har blitt kidnappet mens han sov (creepy) og det er opp til Asterix å redde han (evt redde Romerne fra Obelix dersom han skulle våkne)
Det kan være jeg setter ny rekord i antall liv jeg klarer å tape på et og samme spill her. Heldigvis så finnes det en del ekstraliv hvis man vet hvor man skal lete.


Ducktales 2 (Nes)
Jeg skal også spille det andre Ducktales spillet (som ingen har prøvd)
Dette er et ganske bra platform spill som nok har druknet blandt tidlige Super Nintendo tittler og en haug med Megaman oppfølgere. Ducktales 2 har som alle Capcom platformere veldig bra musikk og er absolutt et allright spill.

Jeg har øvd på et par av de desidert værste nes spillene i det siste, tror jeg føler meg klar for å streame noe skikkelig vanskelig neste fredag !!!
 
yo nå til fredag blir det bråk, har dere ikke noe planer for sene fredag kvelder så er det alltid hyggelig at dere tuner inn !
Jeg skal spille følgende spill:

Castlevania (Nes)
Jeg ble inspirert til å forsøke å streame det spillet her etter Super Castlevania 4 streamen jeg hadde for noen uker siden.
Spillet er jo egentlig ganske kort med kun 6 stages, men noe sier meg at dette ikke kommer til å bli en speed run.
Jeg var aldri i nærheten av å runde dette spillet når jeg spilte det way back og hvis det var noen som i det hele tatt har kommet forbi the grim reaper mens de gikk på barneskolen så har dere min totale respekt !
Nå er det 2013 og jeg har muligheten for å øve på enkelte seksjoner av spillet + store mender youtube videoer som viser hvordan det skal gjøres. Når det er sagt så kommer det nok til å bli nok rage på fredag alikevel. Dag the Impaler !


Megaman 6 (Nes)
Siste spillet på Nes platformen for Megaman, Dr.Wily har fortsatt ikke gått tom for onde ideer. Sluppet nesten 3 år etter lanseringen av Super Nintendo konsollen (senere samme år som Megaman X) !!
Capcom gadd aldri å lansere spillet i Europa så det er vel tvilsomt om så alt for mange i det heletatt har spillt spillet back in the day. Heldigvis så steppet Nintendo inn og lanserte spillet i Usa i 1994.
Etter å ha spilt igjennom spillet så må jeg si at det er en ganske bra platformer og spillet holder høy kvalitet for et Nes spill. Spillet har en Jet Pack ability som gjør vanskelige hopp og seksjoner vesentlig lettere. (Til og med coveret på spillet er av Jet Pack Megaman)
Det gjelder å misbruke denne egenskapen så mye som mulig !!!!!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mega Man 6 ja, da Capcom hadde gitt opp helt og lot fansa designe robotbossene. Har spilt gjennom det en gang for lenge siden, det er... ikke helt søppel! Men ja, lykke til og sånt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Castlevania, ja. Spillet jeg aldri har klart å komme meg gjennom. Får prøve å få med meg dette.