DagV's Snes/Nes Stream

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Måtte kaste inn håndkleet etter Slottvania, men det vart jaggu spennende på slutten der. Håper du tar treern også.
 
I dag blir det selveste Super Mario World. Det blir nok til at jeg spiller igjennom hele spillet uten warps og ser hvordan det går. Skulle gjerne ha øvd litt mer på spillet men hvor vanskelig kan det være tenker jeg.
På esken står det 96- levels of non stop action !
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Wooo, konge!

Når klokka begynner du sa du?
 
hva med om jeg kommer igjennom til kl 1 i natt uten å få en mel gibson episode på streamen så er vi happy ? :D :D :D

Det begynner kl 22.30 !
 
Første streamen jeg har sett på gjennom hele, må si jeg er imponert over at du klarte deg gjennom så kjapt. Selv om jeg gjerne skulle sett Star Road og en del annet snacks. Stikker nok innom senere en gang også, tenker jeg!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denne veka tok du fredagsfylla på torsdagen?
 
Det er såklart stream hver fredag !!!
Har vært så altfor travel til å rekke å oppdatere hva jeg skal streame, men nå til fredag 08.03 kl 22.30 skal jeg streame følgende FUBAR spill.


Kiwi Kraze (Nes)
Også kjent som "the New Zeland Story". Dette er et spill jeg eide når jeg var liten og som jeg aldri har kommet spesielt langt på. Det gjelder forsovidt også for det andre spillet jeg skal streame i morgen.
Kiwi Kraze ser kanskje ut (for det utrente øye) som et barnevennlig spill som går ut på å redde noen stakkars kiwi fugler fra en ond hvalross, men spillet blir eksepsjonellt vanskelig når man nærmer seg slutten. Brett 4-4 , 5-1 og 5-2 er spesielt uhyggelig.
Musikken i dette spillet blir bare mer og mer intens ettersom vanskelighetsgraden øker. Skal prøve å ta revansje på dette spillet i morgen.


Rush'n Attack (Nes)
Også kjent som Green Beret laget av Konami
Naboen min eide dette spillet og til tross for gjentatte forsøk så klarte jeg aldri å komme forbi første brettet engang. :(
Hovedpersonen i dette spillet har fått i oppdrag å invadere Sovjet Unionen og ødlegge et nytt hemmelig supervåpnet som ligner mistenkelig på en atombombe. Det sies jo ikke direkte at det er Sovjet Unionen man invaderer, men makan til klarere antydning i tittelen skal man lete lenge etter.
Eneste våpnet man har til rådighet er en lommekniv med relativt crappy rekkevidde slik at det blir mye løping for livet !
Musikken i dette spillet er mye bedre en jeg husket. Har kost meg med en hel haug av awsome remixer denne uka
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi kommer innom litt senere i kveld. Ang. sist gang, chatten døde helt fordi de to tilbakestående gutta utelukkende skrev i caps hele jævla tida. Ingen andre gadd. Protip.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
+1 på at ALL CAPS slåssespillsnakk i to timer utgår.
 
ja det var ganske annoying som jeg selv kommenterte mens jeg streamet.
kan man kicke ut folk i fra sin egen stream kanal dersom sånne ting skjer ?
evt assigne en moderator til å gjøre det for meg mens jeg streamer