[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29
Der ble jeg nettopp ferdig med første runde. Føles deilig. For et fantastisk spill!

Hjertebank og nerver i høyspenn i hele "siste akt". Områdene du kommer til når det begynner å gå mot slutten er ubeskrivelig vakre og dødelige. Skal sporenstreks opprette en ny figur som bare skal eksistere for å gjøre livet surt til til alle stakkarene som løper rundt. Mitt favorittspill i serien uten tvil.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg tror det at fiendene er akkurat bittelitt lettere gjør at det også er litt mer tilgjengelig, og så kan man nå heller fokusere på å gjøre "clean runs" på hvert område. fokusere på å øve seg på deale med hver fiende på en litt enklere måte og virkelig bli en bastard i PvP etterhvert, for det virker som PvP her har blitt mye bedre og morsommere.
Ikke at de forrige ikke hadde det fokuset på "single-playeren", men kan føre til at Riffen faktisk tester dette og ikke dør av aggro.
Riffen. bare test det. Vanskelighetsgraden nå er vel litt som et slags vanskelig Metal Gear Solid-spill. Fortsatt nådeløst på personlige feil da.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja og ikke minst virker det enklere å styre hvem og hvor mange du sloss med om gangen, tidligere har jeg måttet stresse litt for å ikke få en gjeng etter meg mens jeg her hittil har hatt greie muligheter for å lære meg hvordan de enkelte fiendene fungerer en av gangen, og det er veldig fint.

Riffa, jeg er dåli men fortsatt sjukt artig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her er det bare å smile overbærende og konstatere at flere ikke har kommet til Cathedral of the Deep ennå. For å si det sånn så er det området laget for å straffe den som er i ferd med å bli selvtilfreds. Jeg både hater og elsker det.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg vil anbefale alle å finne red eye orben, og invadere som solbroder. Det er utrolig gøy! Red eye orben får du ved å snakke med han kisen som står ved den store statuen i Fisemink. Han gir deg noen cracked orbs som du kan bruke for å invadere. Drep noen og få en pale tongue (eller finn en pale tongue et annet sted) og dra tilbake til Fisemink. Da gir han deg nøkkelen til cella under bonfire nummer to på Den Høye Veggen Til Lothric, der du kan drepe en kis for å få red eye orben.
 

demake

Seksuelt godteri
Her er en crazy idé. Hva om vi starter SG's Store Mørke Sjeler Slåsseklubb? Om vi alle er rundt samme level kan dette funke jævlig bra. Jeg er level 110 nå og har ingen planer om å levle opp mer med det første. Så om seks stykker av oss har en karakter som er level 100-120 eller deromkring så kan én være host og bruke dried fingers for å summone en solbroder og to mound makers. Så kan de to siste invadere med red eye orb. Da er det to mot to pluss to wild cards som kan gjøre hva de vil. Høres dette fett ut? Si fra om du er interessert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er med på den, regner med at alle har spillet på PC?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tror Agra og jeg må starte egen Sunbro Union for Folk med Begrenset Spilletid På PS4.
 
@demake jeg er så klar for no sånn fight clubbings. Må bare farme meg opp noen levels til. Tror jeg havna på 90 eller noe sånt når jeg ble ferdig i går kveld. Men sjekka opp på wikien at jeg har ikke utforska masse områder og sikkert nok masse bosser. Tenkte å ta de i løpet av kvelden og da stopper jeg også på 110.
 

demake

Seksuelt godteri
Se her ja! Mike holder det ekte. Jeg var rett i underkant av 90 da jeg var ferdig med spillet, og etter ekstraområdene var jeg oppe i 100. Så coopa jeg i Grand Archives et par tre timer og gikk opp til 110. Man får helt villt mye souls for å coope, og selv om man dauer så mister man ingenting.
 
Det var da fælt så folk har drillet igjennom spillet da. Nettopp kommet meg til vinterhelvetesland og har greid å klokke inn 28 timer på veien. Koser meg med litt pvp på hvert nye område jeg finner, artig at de jeg invaderer alltid har med seg minst to tjåmmier. Selv om jeg ikke alltid greier å drapsdrepe de, så er jeg i hvert fall et enormt irritasjonsmoment. Ellers så syntes jeg spillet definitivt er vassere enn det toeren var når det kommer til leveldesign. Synes de kanskje har tatt litt hardt i på antall bonfires og snarveier dog.

Startet som en ressurssvak sjel, ting har forbedret seg:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn kan det også gjøres.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Aaaaah. det var litt av et bakholdsangrep.

I går så testa jeg litt hjelpings. Altså, jeg la ned white summon sign og lot andre summone meg.
Det var.... Mye morsommere nå enn i tidligere spill?
Ting funka, lite lagg, og det var også morsomt å bidra litt til at de ikke ble møkkadrept av invaders.
Ikke at jeg overlevde noen av gangene lenge nok til å klare å ta bossen, noe som var døvt.
Den Krystallbossen var nesten vanskeligere i coop. Vet ikke hvorfor, men skuddene til den jævelen ble liksom enda mer forutsigbare så jeg døde i ett sett. På fjerde forsøket så var det en to-tre slag igjen og jeg hadde fullt liv, men så BAM. Død.

Men det jeg ikke visse før i går, var at man ikke mister sjelene når man dør i en annen sin verden, noe som gjør at det er den ultimate levelboost. Nå er jeg vel i level 38?

Nå angrer jeg også litt på at han derre gratis-level-duden ble borte også, burde spart han til de ordentlig høye levlene, men så er det jo bare å grinde litt, så det er jo ikke krise heller.
Han magikeren som man må finne scrolls til har ikke forsvunnet ennå, så det er jo noe.

Nei altså. Dette er nok min favoritt-souls siden DS1.