[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kan du ikke klikke på antall stemmer?

PC: Yetipants, Morbo, Kleevah, Jo Inge, ganon
PS4: Nicholas, Nichodemius, Buggz, Trench_Rat, ExciteMike, demake, Agradula
XO: Lodin (troll vote??)
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Jeg hadde verdens beste death i sted. Ingen spoilers.

Gikk gjennom en bossfog og bare

"WOOOW åssen skal jeg greie detta?"

*panorerer kameraet opp for å se bedre*

YOU DIED!

Åja, det der var ikke bossen. Shitty move, Miyasaki-san, shitty move.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kjøpte i går, blir å spille noe i helgen håper jeg!
 

demake

Seksuelt godteri
ImageUploadedByTapatalk1460740145.402433.jpg


Praise it! Jeg er gay4play hele helgen siden Jarle er ute av heimen. Holla at me på psn, hvis dere trenger en solbroder.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vil bare nevne det, hvis noen SG-ere (SolGutter) teamer opp for å ta en boss så eksisterer det en knapp som heter Share på kontrolleren. oktakkformeg
 

demake

Seksuelt godteri
Dere kjenner til de gimmicky bossene fra tidligere spill som er mer puzzles enn bosser? Dragon God fra Demon's Souls, Bed of Chaos fra Dark Souls ooooog.... jeg husker ikke om DS2 hadde noe sånt, men men. Uansett, de bossene søg, men jeg tok nettopp DS3 sin gimmick boss og...jeg likte den. Den var faktisk utfordrende uten å være urettferdig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skauen. :brainfuck:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er dårlig i spillen og har lite tid, forslag til en ålreit enkel klasse/build? Knight fordi skjold? Og Life Ring antagelig tipper jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
En sorcerer har historisk sett vært den letteste builden å spille i Souls-serien.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Er ikke det at det er vanskelig hele poenget med Souls?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har jo spilt de forrige daaaaaaaa. Ble Knigh med Life Ring, funket greit. Kom meg gjennom tutorialen og døde på bossen bare et par ganger, og tok bonusbossen wooooo!
 

demake

Seksuelt godteri
En sorcerer har historisk sett vært den letteste builden å spille i Souls-serien.
NB! Om man ruller sorcerer så kan man fucke seg grundig. Om man finner kisen i skogen som lærer deg sorceries så vil han etter et visst punkt i spillet stikke av hvis du ikke gir han scrollsa han maser etter. Jeg fant ikke min første scroll før etter han stakk fra meg, så ja, noe å tenke på.

Heldigvis så går jeg for en ren dex build uten int/faith, så det spilte ikke noen rolle for meg fortsett fra at jeg var nysgjerrig på spellsa og descriptions. Kan se for meg at det er game breaking for de som ruller sorcerer.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er det som kalles ei skikkelig drittfitte. Jeg starta en ny character og løp gjennom ting til jeg kom til den udøde nybyggerplassen. Der rekrutterte jeg en npc, gjorde første del av questene hans så en ny npc dukka opp. Av den nye npc'en kjøpte jeg en ring som gjør at jeg ser ut som et hvitt fantom. Så joina jeg mound maker covenanten, og driver nå og slenger ned hvite såpesteinmerker i startområdene. Som regel ender det bare opp i fight, men noen ganger så treffer man på nye spillere som trur du er et snillt hvitt fantom. De emoter til meg og vinker. Jeg vinker tilbake. Vil ikke være mistenkelig. Så dreper vi mobs sammen....helt til jeg ser stakkaren har lite liv, og da, da går jeg inn for en backstab.

Det er jeg. Jeg er han. Den verste.

Edit: ser for meg at dette bare kommer til å funke nå i starten med masse nye spillere. Så get to it bwoays! Looks like meat is back on the menu.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg elska at jeg fikk det jumpet på dem. Ende bedre ble det av at det hvite fantomet tydeligvis ikke skjønte hva som holdt på å skje, så han bare fortsatte å drepe mobs.

Litt seig start, men!

Assassins Creed: Lothric

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
det går an å redigere filmklipp også

Men ja, det der er stas. Er det han fienden lurt unna i Undead Settlement som jeg drapsdrepte uten å tenke over det som lar deg joine Mound Makers eller?