[Multi] Dark Souls III [PC, PS4, XO]

Hvem maskin skal du ha donk snouls 3 på


  • Totalt antall stemmer
    29

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hmmm, høres ut som en konge måte å levle opp på! For jeg risikerte ikke å være underleveled når jeg blir bruker den hvite greia og blir summonet, det balanserte seg ut?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Man joiner kun de som er i ca samme level tror jeg. tror ikke de som er i for lav eller høy level kan summone meg. Og de kan ikke summone meg hvis de har tatt bossen i området eller no sånt. Er ikke sikker jeg, men det var en relativt low-risk måte og få masse souls relativt fort.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg fant en covenant man blir medlem i på en annen måte enn vanlig. Man får ikke en ny covenant-greie å stappe i equip, men en egen greie man enten er med i (ved å bøye seg for en NPC slik som i DS1) eller ikke i tillegg til emblemet du har stappa i equip. Jeg aner fortsatt ikke hva det gjør, men har møtt en NPC som nå ikke liker meg lenger. Spennende!
 

demake

Seksuelt godteri
Så hva gjør man når en host bruker giant seed for at alle fiendene skal aggroe på meg også? Jo, man løper som faen, gjennom hele brettet til like før shortcuten, der ved de tre harde fiendene, og så gjemmer man seg, og bruker giant seed mot dem ved at du puller alle tre mobsene mot dem på en gang.
Nå kom det en invader til som gjorde det enklere for meg, men likevel, jeg følte meg som en dritt og jeg elsker det.

 
Pvp er så latterlig kos i denne spillen, vet aldri hva man får når man invader.



Ellers så er jeg mektig glad for at jeg valgte å gå blind inn i spillet, for daym niggah det er mye fete throwbacks til folk som har spilt souls fra starten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er det, vettu. Jeg liker godt småtteriet, som at Firelink er like mye inspirert av Nexus og sånt som at du aner opphavet til bosser og Covenants en gang i en fjern fortid, men når de bare straight up resirkulerer NPC-er blir jeg ikke like fornøyd. "HEI husker'u han her fra det første Dark Souls-spillet eller, han var jo kul der så vi tar en ønskereprise, hæ hæ den va'kke dum vettu". Fortsatt ikke nok til å trekke noe nevneverdig ned, men jeg tror jeg er så gammal nå at jeg er forpliktet til å surmule litt.

Ellers da, tok en viss krokofant i dag og kom på verdens beste vits er dere klare for dage'ns hvitt's fra souls gjørnet?

- Hva slags klesplagg passer det best å gå med i The Boreal Valley?
- Et irithyllskjørt.

Hæhæhæ! Henger'u med?

Ellers da volum 2, har rulla Fire Uchigatana og Hollowslayer Greatsword (boss weapon fra det morkne treet) en stund nå, og lurte på å greine ut litt så jeg gikk for et Refined Astora Greatsword. Som er et Ultra Greatsword hvis noen lurte. Jeg er innmari fornøyd med movesettet både på katanas og greatswords, men ultra-varianten er neste tinde å bestige merker jeg for det er jaggu seigt. Kanskje min egen feil; jeg merker jeg bare automatisk spiller dette som Bloodborne. Glem sword and board, her er det tohånds hele veien. Jeg elsker at med noe øvelse blir et greatsword du tohånder like nett og nøyaktig som en katana. Blant annet, da. Det er mye å like i DS3.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Klarte å ta knekken på 3 stk dark invaders i går, i min pause fra siste del av sumpen.
Hadde glemt de jævla møkkabasiliskene med curse. HihihihiihHihihihiih.
Noen tips til hvordan gå litt fortere enn hva som jævla helst i de dypere delene av sumpen?
 

demake

Seksuelt godteri
Det har du helt rett i.
 
Kom meg i mål etter mye pvp shenanigans, endte opp som dark lord of hollows. Mistenkte at fyren min var litt på den veien etter et heller tvilsomt bryllupsritual med en tilsynelatende død brud. Spilte som nevnt tidligere blindt igjennom spillet og valgte å kjøre solo hele veien. Jaggu meg en god dose med rage verdige bosser i denne spillen, men på en god måte. Vannvittig tilfresstillende når man endelig lærer seg angrepsmønstrene og ender opp på topp som en følge av dette etter mang en død. Mørke sjeler på sitt beste. Spillet innfridde absolutt etter et noe skuffende DS2, merkes godt at sjefen sjøl er tilbake bak roret. Koselig bilde etter den siste kamp:



Drang twin spears herjer noe helt vilt. Neste steg blir å finne eventuelle omtråder jeg ikke har oppdaget og generelt fortsette å være en absolutt dick under invasions. Ellers så har vi blitt grundig lurt av det jødiskkontrollerte media som vanlig:



Hadde vel ikke noe annet valg enn å simulere sin egen død for å kunne fokusere på det som virkelig gjelder i verden.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Er omsider "ferdig" med sumpen. Bare bossen igjen si. Heh. Hehe. :penga:

Edit: bare level 40 selv etter så mange timer. Har mista kroppen en god del ja. Heh. Hehehehe. Litt under to levler i timen er for dårlig.
 

demake

Seksuelt godteri
Et hått tips er at det er to veier ut av sumpen, og du er nødt til å gå begge veiene. Så om du står fast, prøv den andre veien.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har ikke spilt noe siste uken dessverre, men tok en liten time på fredag hvor jeg så godt som kom meg til andre bonfire i Highwall (ja jeg veit treg) etter et gigantisk wtf-øyeblikk med dragen og en hard kamp mot knighten som patruljerer området bak. Dessverre hadde jeg så lite hp igjen jeg ikke turte å fortsette fremover så løp tilbake til første bonfire og logger ut der men håper å få til litt progresjon snart!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Der hvor den knighten kommer ut, så er det en dude til venstre. Til høyre er det en dør som fører opp til ny bonfire.

Et hått tips er at det er to veier ut av sumpen, og du er nødt til å gå begge veiene. Så om du står fast, prøv den andre veien.
To veier? Som i en annen enn den som går ut av porten og bortover mot bossen, forbi de helvetes fugla, og deretter de møkkaknightsa og videre forbi alt det andre rælet? You're saying there's another way???

jeg har testa to ruter. En som basically går forbi fuglene så man får tatt lederen deres så de ikke våkner. Også fant jeg et sted jeg kunne hoppe ned til noen helvetes basilisker, men har trasket rundt med gear som har høy curseresistance så jeg ikke dør bare jeg ser på dem i det minste, men da jeg hoppe ned dit kom jeg faen ikke opp igjen og måtte ta den lange veien rundt igjen. Hvis det er en annen vei ut derifra og inn til bossen blir jeg glad. Da jeg gikk der første gang og kom inn til bossen så bare sprinta jeg som faen forbi alt og alle. Det var risky, men er så lei av sumpen nå atte hjælp. Lei, som i: Fortsatt moro, men litt døvt å gå så treigt overalt. Og de jævla gærna ghruene (er det det de heter?). De som hopper oppå huet ditt og desperat prøver å rive det av deg som om huet mitt ikke har det fint der det er eller no. Jeg trives best med huet på kroppen, takk!

Mer da. Klatret opp i toppen av det tårnet og tok det trollet eller hva faen det var. Fant også en sekrét passasje bak den ene porten der jeg fant en dævv drage og en hel haug av sånne gemlizards. yay.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du veit at det er bonfire rett før bossen i sumpen, ja?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jada. Vet det. Snakka med han ene på jobb. Han bare: " hvorfor gikk du ikke veien bak krystallmagikeren?"

...
Jeg har ikke sett den veien, så har ikke vært der ennå.
:penga: