De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

Maraj

Ålø- og energiminister
Hah! Hadde det ikke vært for at JEG ikke er en pikk, hadde dere ikke hatt noe stream akkurat nå.
 
Dette kan fortsatt ta litt tid.

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Skriver på faen, men oppsumerer kort:

- Har drept alle weapons
- Fått alle ultima weapons
- Fått alle level4 limit breaks inkl. Omnislash
- To gullchocobos
- Alle Enemyskills
- Alt av huge materia, undrwater materia og alle Master Materien.

Hadde vel på vårt meste 52 seere, men lå godt på ca 40 hele veien og sjeldent under 35. I skrivende stund spiller vi den nest siste bossen, med tro på at resten nå vil gå fint.

Stor jævla takk til alle som har fulgt med, har gjort det ekstra fett for oss som har sittet oppe noen timer nå! Mer shoutouts/takking/oppsumerings kan eventuelt komme senere, nå er det rundings og nattings!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så da var det over. Mæææd props for at dere faktisk gjennomførte!
 
Takk for en gloriøs experience!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jess, da var det over, og jeg får også benytte anledningen til å takke alle de som så på, støttet oss gjennom tykt og tynt, og spredte ordet på Twitter, Facebook og diverse fora. Vi hadde det skikkelig gøy, og håper på å gjenta det en gang, men da mest sannsynlig med et annet spill.

Peace out!
 

Jante

privileged CIS shitlord
OLØØØ

Fuck da hataz, osv. Dette var helt sykt morsomt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
For en fantastisk artig stream. Synd dere ikke valgte et bedre spill da, men men. Objektivitet og slikt...
Propz for gjennomførelse.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kan også nevne at vi egentlig skulle ha to stemningsrapporter til, men den ene ble ikke lastet opp, og da vi skulle lage den siste hadde Mjau allerede stukket av med kameraet. Så sånn er det.
 

Lodin

Der Waaaah
Men ja, spillet til tross var dette fett. Særlig siden jeg satt på dette prompehotellet var det kos å alltids kunne logge på streamen og få på bullshittinga deres.

Neste gang er det combo av MGS og Minecraft.
 
Blæh, hadde håpet dere skulle stå for underholdninga til frokosten min og jeg. Jaja. Gleder meg til neste gang, var kule greier.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Streamen var det første jeg sjekket da jeg sto opp, det var synd at jeg ikke hadde ork til å følge med helt igjennom. Mad props til dere alle! Og så er det bare å sitere Kumool-fansen:

Det siste som sto i chat-vinduet skrev:
7:52 Vincent_dcff7: SWEET
7:52 GreenHammy: dunno
7:52 GreenHammy: but would be cool
7:53 Vincent_dcff7: those where one of the best 30 hours of no sliping in my life!
7:54 GreenHammy: xDD
7:55 GreenHammy: it was damn awesome alright
7:55 Vincent_dcff7: gota go and EAT!
7:55 GreenHammy: bye
8:27 circaaw: did they finish?
8:29 GreenHammy: yep
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Lurer på hva som motiverer de folka. Ikke skjønner de et kvekk norsk og ikke ser de noe særlig de ikke har sett før.