De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

#21
GJØR DET.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Sjutten: Vi har å få til dette, en stream og et kamera på oss, først og best i Norge! Om vi så må utsette en helg for å få det på plass er det greit, men gira på å gjøre noe ut av det!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#23
Gjøre noe for E-sport-miljøet i Norge!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#24
Lag en highlights-reel etterpå da, så slipper vi å se på hele jævla tiden.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#28
Skal vi ha mulighet til donasjoner også når vi først er i gang? De som hadde den FF-marathon-greia i høst dro vel inn 50000 dollar eller noe.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#29
Det skader selvfølgelig ikke, og er en kul greie. Til hvem skal vi donere? Og vil Buggz være kasserer så vi er sikre å få ordentlige excelskjemaer etterpå?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#30
The Human Fund!

Bør kanskje være noe internasjonalt, siden tilskuerne ikke vil være limitert til Noreg.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#33
OKEI! Nå begynner det og nærme seg. Når er det innrykk hos JustinKiss? Jeg er ledig fra fredag 00.01.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Når moolen er i byen og vi får satt opp stæsjet er jeg klar. Vi burde nesten ha en teknisk ansvarlig (utenom om oss progamerne)!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Øh, hm?

Som sagt, kan sikkert ta meg en tur hvis det er rom for det hos dere. Teknisk ansvarlig burde funke så lenge dere sier hva dere trenger, snarest.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#37
Stream, donasjoner, livechat og hashtags. Promping 2.0.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#39
Kommer ann på hvor mange som skal sove på en gang, max to! Men det må vel roteres for å spilles kontinuerlig.

Nicholas, Sancti og Shadar koste på den sofaen i sommer så kanskje de kan tankemåle. Du er jo en litt stor mann.

Edit: Awwyeah Erlend nå snakker vi! Omnislash og Emerald Weapon burde gå fint, må nesten høre med Sjutten om Ruby Weapon (men tror ikke han vil ha noe stress med det ;p)