De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Jeg synes dere skal gå for en NRE/NS-run. For dere som ikke er like PR0 som meg står "NRE/NS" for No Random Encounters/No Saving.

Men, jaaaah. Skal høre om jeg kan fikse andre overnattingsmuligheter. Eventuelt kan jeg ta med sovepose og slokne i en krok eller noe.
 
#42
Jeg trenger uansett ikke soveplass, er så lame at jeg isåfall stikker hjem og slokner.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#43
Jeg legger inn teknisk pause når Cloud er nede i Lifestream. Det er det lameste (men seff i F fremdeles episk beyond dimensjoner)partiet. Akkurat den delen er et sort hull for meg. Hver gang.

Utenom det skal jeg være våken så godt det lar seg gjøre.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#44
Det vil si at på et tidspunkt mister du all interesse og går og legger deg uansett hvor i spillet du er. :p Vi får stole på at de andre klarer å holde rekordforsøket gående helt til du er ladet opp igjen.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#45
Egentlig burde det ikke være lov for hovedcaballeros'ene å sove gjennom hele skiten.
 

SHDR

Gullmedlem
#46
Good fucking luck. Mulig jeg bare er en rallende olding med brokk og Alzheimer og vafaen, men jeg makter iallfall IKKE å holde meg oppe en helg lenger slik jeg presterte i mine ungdomsår. Spørs om ikke dere er en smule overivrige med mindre dere har tenkt å sette til livs betraktelige mengder metaamfetamin, ephedrine, MDMA eller kola.

Det hadde steike meg piffet opp prosjektet, forøvrig.
 
#48
Jo, etter jeg har fått mine 8.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#49
Så mange som tror de skal være med her, egentlig. Jeg merker at 1. folk ikke skjønner at dette er dødseksklusivt og for progeimerne kun. og 2. JustinKiss og Moolers ikke skjønner hvor fort det her blir flytende og alt faller sammen.

La meg si det sånn. Plutselig er Alex der.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#50
Det viktigste er at det games kontinuerlig så vi får gjort det vi skal, at vi har det kult og hvis noen følger med det blir litt moro for de og.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#51
Nei. Alle skal ha det vondt.

Nå har jeg særri lærri begynt og telle timer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#52
Burde lages oppdateringsvideoer som legges ut på YouTube. Kort referat, med intervjuer, hver 5.time eller lignende..

Gjerne med et eget coach corner, slik at dere kan få litt drikke, mat, oppmuntring og få spytta i ei bøtte
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#53
Ja, gjør det til en survival diary! Bear Grylls-style. Forslaget om bøtte tiltredes også.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#54
Da er Buggz med på laget som kasserer, så da vet dere det blir ordentlig gjort!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Men okay. Skal jeg ta turen nedover eller ikke? Hvis dere ikke gidder å ha meg der så reiser jeg så klart ikke.

Og bare så det er sagt så har jeg ikke tenkt å regne på paraden ved å kommentere hvor teit spillet er.

Siden det er innlysende når du ser det.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#56
Du er teknisk ansvarlig. Alle må ha en tittel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Okay da så. Hvem har "finne ut hva i fitta teknisk ansvarlig skal fikse på forhånd" som tittel?
 
#58
Melder meg frivillig. Kommer til å gjøre en dårlig jobb. Kommer mest sannsynlig ikke til å gjøre jobben i det heletatt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#59
Yetipants: Sprø Sjutten når han våkner fra dvalen han er i at the moment, han vet hva vi vil og forhåpentligvis greit om hvordan vi skal få det til.
Jeg skulle gjerne ramset opp men har ikke peiling, men les tråden for hva vi er gira på. Mjau har ett kamera.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#60
Forventer livestream på ustream, justin.tv eller noe sånt.