De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis det skal bli streaming video så må noen hoste opp et decent kamera for å si det sånn. Alt jeg har er det skamræva webcam-et på lappisen, et Xbox 360-kamera (som ikke har lyd) og et PlayStation Eye (som bare støttes av eksperimentelle drivere under Windows som forårsaker blåskjerm i hytt og gevær).

Maraj

Ålø- og energiminister
Altså. Alt jeg har er en Canon IXUS 100 IS. Om det hjelper en dritt vet jeg ikke.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvis dere sliter med å få tak i kamera og annet shizz er et enkelt tips (om dere har noen spenn) å kjøpe det på elkjøp og så levere det tilbake og få spenna igjen når dere er ferdige med det.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Okey, er det noen som vet hvordan sånne capture cards fungerer? Er vel beste måten å streame TV-bildet på uten å filme skjermen direkte, siden man da får tv-bildet rett inn på PCen eller noe.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hjelp værsåsnill, vi er bare noen dager unna og vil gjøre dette så bra og gjennomført som mulig!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okey, er det noen som vet hvordan sånne capture cards fungerer? Er vel beste måten å streame TV-bildet på uten å filme skjermen direkte, siden man da får tv-bildet rett inn på PCen eller noe.
Ja, jeg veit. Hadde et før. Ikke nå da. Men hvis noen har tusen spenn og en butikk i nærheten som selger TV-kort er vi all set. Så lenge noen også har en stasjonær PC det går an å stappe kortet i da.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei og nei, desverre. Beste alternativ?

(Altså har ikke tusen spenn, tv-butikk finner vi alltids men ingen stasjonær PC i leiligheten siden det ikke er 90-tallet.)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal late som om du ikke skrev den siste delen av det utsagnet som står inni parentesen der.

Selv om jeg aldri, aldri kommer til å tilgi deg for det.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Er fordi man ikke bor i hus i byen en bedre forklaring? Ikke så mange leiligheter som har stasjonære PC-er i seg med mindre de har arbeidsrom/kontor vil jeg tro.

Hvor skal man ellers nerde.

jeg har TVkort i burken min, men det skal mye til for at jeg drasser med meg hele dritten ned for å være ærlig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er fordi man ikke bor i hus i byen en bedre forklaring? Ikke så mange leiligheter som har stasjonære PC-er i seg med mindre de har arbeidsrom/kontor vil jeg tro.
En stasjonær og to bærbare på nitti kvadrat representin'.

Men ja, etter en kjapp test så går vi for UStream. Mest fordi det fonka og fordi det utgår at jeg kjøper TV-kort før helga og drasser med meg god-PC-en nedover.

Så, igjen, hvis vi skal ha en stream av folket og en av spillet må vi ha en lappis til og et kamera.

Og hvis vi skal ha noe lyd må vi ha en mikrofon. Noen tips? Jeg kan kjøpe en mikk siden jeg har hatt den fantasien en stund hvis noen kan geleide meg mot en som duger.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har tro på to streamer, om alt failer kan vi bruke macen selv om jeg må ha den til andre ting. Kanskje Eivind eller Mjau har en laptop vi kan bruke/låne? Tror jeg kan fikse en mic jeg og, så da har vi to yay! All annen tips og hjelp er fortsatt velkommen, og vil bli belønnet live!

Jante

privileged CIS shitlord
Dere må shoute DONATE TO SPILLEGAL.NO hvert femte minutt.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Så, noen forslag på hva vi skal kalle denne begivenheten?