De Tre Caballeros rir igjen sin FFSJUachievementliste

Maraj

Ålø- og energiminister
Hvor skal man ellers nerde.

jeg har TVkort i burken min, men det skal mye til for at jeg drasser med meg hele dritten ned for å være ærlig.
Da får du ikke være med. Skal man være med må man bidra med det man kan. Er det nok?

Bærer du pcen min ned til justin? Gjennom ghettoen. Somalierne kommer til å le mens de pistol whipper meg.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg har bært godt av konsoller synlig rundt på Tøyen. Men dette vet du sikkert bedre enn meg. Sikkert ingen som tvinger deg til å bære den over hodet heller, men ser om du ikke gidder ;p

Nei altså. Dealen er bare at jeg ikke gidder å drasse med kassa når jeg ikke har mulighet til å bli kjørt. Om Fetthesten tar med pc kan jeg selvfølgelig se om jeg ikke kan dra ut selve kortet, det er et dell-helvete, men skal nok være mulig.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tror nok ikke det, og skjønner som sagt det å drasse stasjonørmotherfucker er stress.

Men det ordner seg, vi har nå utstyr til en stream. Vi det virker som vi for øyeblikket mangler en laptop, og det er det.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan gjerne mekke hvis dere slenger ut bilder dere vil ha med.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Bruk gjerne bildene i den første posten, og en bakgrund som denne:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:D

Mekker en redux i kveld tenker jeg. :p

Maraj

Ålø- og energiminister
SHDR: Du må tvinge Kent William til å seg på når vi fikser gullfugger'n, siden han ikke kunne være med i samtalen på Jernbanetorget den gangen.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ikke lenge igjen nå, gutta! Dette blir så bra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei gutta, jeg må nesten melde avbud. Det blir ingen stream. Og jeg har ringt rundt og avtalt at det ikke blir noe strøm dere kan bruke heller. Og alle kommer til å brekke beina snart sånn at dere ikke får reist et annet sted og gjennomført det.

Kødda, reiser nedover med den moolete kua om halvannen time, shit gon be cash.