Dead or Alive 4

#63
At han hater Tekken 4 er fullt forståelig, samt det han sier med Death by Degrees. Begge to var en skam for Namco. Men det verste er at han selv står bak DoA. Istedenfor å kritisere andre fightingspill så burde han sørge for at DoA blir dypere. Og få markert treffene litt bedre, for ellers ser det ut som bare fisle-angrep (spesielt i comboer). Absolutt alt annet enn de som er ment for å være power-moves. Skaff en blanding mellom teknikkene, legg in flere effekter som diverse stuns og slikt.
Men huff...dette kommer aldri til å skje. Hvis det gjør, så er det i DoA40, og likevel kommer bakfolka til å si at namco melker Tekken...
 
#67
WTF er det microsoft tenker på? Jeg vet DoA var ustabilt før, men å putte en Halo-fyr inn til hvilken nytte? Få Halo-fansa til å synes et dårlig fighte-spill er bra siden det vil bli det eneste de spiller, bare pga at det er en Halo-dude med? Microsoft har visst sunket dypere enn jeg trodde var mulig...
 
#68
Kan i og for seg være enig med deg, men DOA er ikke dårlig. Og MS har heller ikke sunket dypt. De har bare funnet en ny måte å få halo spillere til å spille DOA slik at de tjener penger, sleip, men effektiv marketsføring. :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#69
Altså.. Det må da finnes grenser for hvor mange som spiller Halo og som kommer til å kjøpe DOA fordi det har en Halo-karakter med. :ler:
 
#70
DoA er ikke dårlig i forhold til en god del annet, men en kan vel ikke kalle det et av de beste heller.
De har bare funnet en ny måte å få halo spillere til å spille DOA slik at de tjener penger, sleip, men effektiv marketsføring.
Det kaller jeg å synke..
 
#71
Hva er så galt med at det er en Halo character i DoA 4 egentlig Red Hawk? Ingen som tvinger deg til å spille med den figuren. Dessuten var jo Link fra Zelda med i Soul Calibur 2(GC) for eksempel, om jeg ikke er helt ute å kjører nå.
 
#72
Det som er galt er at det så altfor åpenlyst er et simpelt triks fra dem, for å få Halo-spillere til å drive med DoA. For SC2 så valgte de ut folk som er noe i nærheten, (Link er godt kjent med sverd, vært i andre "fightingspill" før, Heihatchi er fra fightingspill.) Uansett hvor merkelig det var, så passer det ikke bedre å putte en fyr inn fra et skytespill for å lokke. Fra et spill som ikke har noe som helst til felles. Ikke tro at jeg likte ideen til SC2 ekstra folka fordi de "passet" bedre.
Det er bare så..sabla kjipt triks folk ikke klarer å se forbi.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73



Og, det er tydeligvis ikke Master Cheif, men en helt annen Spartan-soldat - en kvinnelig en, visstnok.
 
#74
Er jeg den eneste som tenner? :flau:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#75
Ja. Hun er helt uten kvinnelige former i det hele tatt, jo. :p

*skrive opp DOA4 på ønskelista i all hemmelighet*
 
#76
Utrolig...de klarte å lure med enda en kvinne. Applaus til Team Ninja......
 
#77
Bra grafikk ass.. håper det kommer på xbox, siden jeg ska'kke ha xbox 360.
 
#80
Vel, de skal i hvert fall ha for at hu ikke er halvnaken. Spørsmålet blir vel om det bare er den drakta...