Dead or Alive 4

#82
Hva er det som er så ille med å importere folk fra andre spill da???

Det er vel samme om di gjør det for å få flere til å kjøpe det!

Det virker jo skikkelig kult å spille med noen fra halo, og i soul calibur så var det genialt å spille med Link

I SSX On Tour til Gamecube kan du spille med Mario Luigi og Princess, EA gjør det sikkert for at flere skal kjøpe det, men så jævli tøft det er å spille med Mario til et Snowboardspill!!!

Du kjøper vel spill fordi di ser kule ut? Du må ikke bli altfor Prinsipptenkende,
Og for di som skulle kjøpe DOA4 uansett så blir jo det en kjempebonus
 
#84
Ok, for denna filmen skal ikke jeg noe særlig se!! Ikke pga kvaliteten, men pga den samme grunnen alle andre i verden skal se den for! :ler:
Chicks for teh WIN!!!
 
#85
G-O-S-H-!
Ut i fra den traileren så den veldig skremmende ut. Og hva i all verden er det "alle" jentene har en katana for? Er bare Kasumi og Ayane som egentlig kunne ha brukt det. Men nei..de andre også, for de skal ikke være dårligere...
Tror jeg kommer til å se filmen uansett. Mulig storyen er bra, noe det ikke virker som (for meg), og hvis ikke har jeg bare enda en film og legge til Street Fighter-kategorien (med Van Dam)...
 
#88
Rensket, skrubbet og tilsatt Wunder-Baum®.
Med andre ord. Ryddet litt opp i den nyeste spammingen.
 
#90
Den mørke dama med masken ser unektelig hot ut.
Nå må noen lage en maskin snart som gjør polygoner om til dame i kjøtt og blod. Blir den største oppfinnelsen etter hjulet!
 
#99
Er det noen som hvet hvor jeg kan få lastet ned noen slike Bra grafikk-videoer til DOA4???
Spesielt den videoen da en jente på ett tog faller bakover og skjorta hennes blir rivd opp og puppene masert av en lærer :flau: :svette:
 
Hva med å sjekke ut trailerene på GameTrailers, eller videoene som ligger på IGN? Gå for de med høyest kvalitet. Mener der var der jeg så noe lignende. Husker dessverre ikke navnene på de klippa jeg så. Undertøyet viser på mange klipp, men det du nevnte med puppemassering kan jeg erindre å ha sett. Si ifra om du finner den! =D