Dead Rising 2 MOTHERFUCKER

#21
I dag kommer den nedlastbare prequelen ut for 400 MSP! Har ikke sjekket om den er ute allerede selv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
The who to the what now?

Dette må sjekkes ut.

PS: Ja, det er ute.
 
#24
Har lastet det ned og rundet (med bad ending, så blir nok å spille mer) og det er helt herlig. Jeg er så glad for at gameplayet fra eneren er for det meste intakt, bare med essensiell oppussing (brukbar skytesystem, takk gud!) og å redde overlevende. Jeg er glad for at du fortsatt har tidspresset hengende over deg hele tiden, og jeg merket det veldig godt i Case Zero, mon tro om det blir like hektisk i hovedspillet. Altså, grunnen til at jeg fikk verste ending var at
jeg er så godhjerta og gav bort antizombiemedisinen min til en bortskjemt partyberte og måtte dermed sanke noen ekstra penger for å kjøpe en ny ladning med Zombrex hos en grådig butikkeier, og da jeg var ved datteren sin side for å gi henne medisin innså jeg at jeg hadde betalt for zombrexen, men hadde glemt å plukke opp faenskapet. Jeg hadde bare 5 in-game minutter igjen, umulig å løpe tilbake for å hente det

Jeg liker spesielt at man kan kombinere utstyr for å få bedre våpen. Men noe jeg stusser litt over er at overlevende tar gjerne imot en bowlingball fra deg som våpen, men et spikerballtre vil de overhodet ikke ha. Aldri i livet. Men et sverd, det tar de gjerne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Mekka ei drillbøtte og fikk scratchcard, levla til level 2 og fikk combocard på nevnte drillbøtte. Utover det veit jeg ikke. Sånn ellers var det liiiite ulogisk at avis + whisky = molotov, papiret hadde brent opp på tre sekunder amirite.

Men ja, førsteinntrykk er - akkurat som Patney skrev over her - at dette er Dead Rising 2. Og det liker jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Combocards får man eller finner underveis i spillen mens scratchcards får man om man finner på greia selv. Man får mer PP for å bruke våpenet om man har CCet istedetfor SCet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Gah. Tåpelig da at det første kombokortet blir delt ut rett etter at du har brukt din utrolige kløkt og detektivevne til å oppfinne spikerballtreet.
 
#31
Hagle pluss høygaffel wtf gjør det, tester ut nå! Edit: Fuck så fett. Simpelt, men fett. Får teste ut batteri+rake senere, tror ikke at jeg rekker å gjøre det denne gjennomgangen.

Kan survivors respawne mens jeg er ute i byen, eller må jeg nesten gå inn i saferoom og så ut igjen for at det skal skje? Blir paranoid av hele greia.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#32
Hagle + pitchfork er vakkert, spesielt i crowds. Ellers, dinga 5 nå, får vel begynne på storyen snart. :p
I.E.D + molotov i en stor crowd dere... PP City.
 
#33
FFFFFFF- Reddet ALLE survivors men bossen i slutten drepte meg. Må huske å ta med mer booze til kamp. (han var visst ganske enkel med shotgun, melee var ikke direkte lurt mot han der)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Fant et par tips til våpen i Pawnshop, der fant jeg rake + batteri iallfall. Veit ikke om det er forskjellig utvalg der av og til, men det kan jo tenkes.
 
#35
Har bare funnet batteri i en av bakgatene, våpenet var fett nok om zombisene står samlet nok, men vet ikke hvor effektiv den er mot bosser enda.

Rundet det nettopp med hva jeg antar er den beste slutten. Jeg skjønner ikke hvorfor Case 0 blir beskrevet som historien som kobler eneren og toeren sammen, det er null historie. Det handler mer eller mindre bare om en liten rastestopp før New Vegas, og lar oss vite at du har en syk datter og ohhh shit militæret kommer, men det er ikke som om vi ikke vil få vite om noe av dette når spillet kommer. Det var uansett en fin introduksjon og jeg følte nesten det var verdt femtilappen jeg betalte for det.
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Ja da var dette runna og nå mangler jeg bare chievmentene for å kille tusen zombier og bruke 100.000 dollars i sjappa. Så får vi se om jeg gidder det da.

Siste tinga man kan mekke er forøvrig byggearbeiderhjelm + øll og spraymaling + veisperringsdings i oransj plast.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#38
byggearbeiderhjelm + øll
So. Obvious! :doh:

Første gjennomgang endte med at jeg redda pawnshopkisen pluss 7 andre mens dattera daua, og jeg fant bare tre items til sykkelen. I runde to har jeg redda de samme 7 men har bittelitt mer tid på meg pluss at jeg fant enda en Zombex (sp?) et egentlig ganske innlysende sted.

Følg med i morgen!
 
#39
Ganske sikker på at jeg har lagd alle våpen, men fikk ingen achievements. Må jeg gjøre det i samme gjennomgang? Holdt faktisk på, men mongoboksen bestemte seg for å logge meg ut av spillet etter en time eller så.

Buggz: Mener du den i sjappa, eller er det enda en et sted?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Jeg fikk den achievementen for alle våpna selv om de ikke var på samme gjennomgang (men det var samme fil obv).