Dead Rising 2 MOTHERFUCKER

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Tenkte jeg skulle teste en runde nå men Steam kunne avsløre at her var det forholdsvis store hinder i veien.



Går overraskende fort å defragge da, så jeg satser på en snarlig løsning.

Edit: Bare sju hundre millioner prosent fragmentert nå, dette går veien.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#85
Lodin spiller jo ikke med AA engang.
 
#87
Har noen mistet noen survivors? Rakk ikke en FYR før han døde, en annen gikk i mot meg når jeg slo han med spikerballtre. Han ble konstant fanget av zombiser, så det får være det samme. Men hadde vært fett med perfekt første gjennomgang.

Likte hu gale entertainerdama, men de kunne spart seg for billig gitar hero button sequence.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Trur det er en chievement for å redde no sånt som 70 overlevende mens det totalt er 100. Det teller med psykopater og andre story NPCer, men du har fortsatt en del å gå på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#89
Kan jo si at jeg ikke merka noe ytelsestap ved å klinke opp til max, og da så det ut som det første spillet med litt ekstra AA og sånt. Når det er sagt er ikke dette noen suveren port akkurat, Capcom følte vel det fikk holde med en glimrende PC-port (Resident Evil 5) så de måtte drite seg ut på denne. Billboards skaleres ikke riktig hvis du kjører høy oppløsning, så UI-elementer får sånne vanvittig lite kledelige hakkete kanter. Ja, og spillet klarer ikke å se at jeg har kobla på en 360-kontroller. Og det er et GfWL-spill. Herrlig. Når det er sagt fungerer mus- og tastaturkontrolloppsettet glimrende, så det er ikke noe stress å spille av den grunn. Bortsett fra at du må redigere en tekstfil for å endre kontrolleroppsettet, som Lodin nevnte. Makan.

Når det er sagt fikk jeg ikke tatt bilder med Fraps, og FPS-telleren ble ikke vist på skjermen da jeg slo på den. Hrmm.
 
#90
Jasså ja, "mesterrasen"
 

Novastrum

Feminist-elitist
#91
Betyr GFWL at man må ha noe gold greier for å spille dem online?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#92
Herregud nei, de kasta den dritten på havet etter mengden kjeft de fikk for å prøve seg meeed Shadowrun, var det vel. Det betyr bare at 360-kontroller virkelig burde funke, ettersom et av krava for å bli lansert under GFW-labelet er out-of-the-box støtte for 360-pad.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Nei det er en trådet fordi jeg var den ene av de to som kjøpte en såklart er det trådløs hva faen tar du meg for.
 

Lodin

Der Waaaah
#95
En som ikke var klar over at noen spill sliter med de trådløse og syntes det var like greit å snappe opp en med ledning så det garantert funker. :riffa:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Så hvis man ikke er klar over problemet plukker man opp en med ledning sånn at man unngår problemet, ja.

Samma det, går an å spille med knastefjøl og gnager også.

Edit: Bare slenger innom igjen for å informere om at folk bør gjøre seg selv en tjeneste og teste boksehansker pluss bowiekniv.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#97
+1

Boksehansker og motorolje var ikke like fett, men fortsatt gøy. Anbefaler drill + spyd og. Funker som fy.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Hvis du tar en tur ned i tunnelene så har du å sjekke pil og bue pluss dynamitt. Akkurat like moro som det høres ut.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#99
Brannøks og slegge er rimelig effektivt.