Kan jo si at jeg ikke merka noe ytelsestap ved å klinke opp til max, og da så det ut som det første spillet med litt ekstra AA og sånt. Når det er sagt er ikke dette noen suveren port akkurat, Capcom følte vel det fikk holde med en glimrende PC-port (Resident Evil 5) så de måtte drite seg ut på denne. Billboards skaleres ikke riktig hvis du kjører høy oppløsning, så UI-elementer får sånne vanvittig lite kledelige hakkete kanter. Ja, og spillet klarer ikke å se at jeg har kobla på en 360-kontroller. Og det er et GfWL-spill. Herrlig. Når det er sagt fungerer mus- og tastaturkontrolloppsettet glimrende, så det er ikke noe stress å spille av den grunn. Bortsett fra at du må redigere en tekstfil for å endre kontrolleroppsettet, som Lodin nevnte. Makan.
Når det er sagt fikk jeg ikke tatt bilder med Fraps, og FPS-telleren ble ikke vist på skjermen da jeg slo på den. Hrmm.