Dead Rising 2 MOTHERFUCKER

Lodin

Der Waaaah
#61
PS3 versjonen har 84% mens 360 ligger under med 83.75% hos Gamerankings. Sier vel seg selv at valget er ganske opplagt. :smugdog:

Det er PC versjonen selvom den enda ikke har noen anmeldelser.

E: Goonsene "klager" over ørlittegrann slowdown med mye fiender på skjermen i PS3 versjonen.
 

Lodin

Der Waaaah
#62
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffffff

Selvom spillet skulle finne på å dukke opp i morra så vil jeg bare bli møtta av denne. :argh: :ras: :qq:

 

Novastrum

Feminist-elitist
#64
Plukka opp 360 versjonen. Blir zombienatt i natt.
Forresten første dvd spillet jeg kjøper til 360 siden gow2.

Sendt fra min HYDRO dere.
 
#65
Kjøpte 360-versjon (pliiissz gud la det støtte system link, vil IKKE betale Hore$oft for å spille med én venn) på Spaceworld i Skien, lykke til i ditt Oslo. edit: horefitteforumet sendte meg til side 3 så jeg trodde det var nyeste. SÅ JEG VAR VISST LITT SENT UTE DER, BEKLAGER

Lader opp nu med mat og dritt, og etterpå blir det hardcore gaymen med Monsterdrikk.
 
#66
Dobbelpost fordi YOU SAY WHAAAAT. LASHAWNDRA duck yeah. Mmhm! Hun skal få bruke sverd.
 

Lodin

Der Waaaah
#67
For de som snuser på PC versjonen så er den vistnok delvis kompetent laga. Mye av grafikken er klart bedre enn konsollutgavene, men så var det det at noen få ting i bakgrunnen har veldig lav oppløsning.
Ladetidene er klart kortere og det er kos. Krever naturlig nok at man har en grom PC.
Kontrollen kan ikke remappes i spillet... Man må edite en TXT-fil. Sistnevnte er så patetisk at jeg ikke har ord, men driter egentlig i det siden det uansett er laga for gamepad.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#68
Vel, da blirre pese uansett. Det der med lav oppløsning er antageligvis fordi de ikke gadd å mekke assets på nytt til PC-versjonen, eller bare å mekke en sprekere LoD-algoritme. Er jo forholdsvis lett å se at store zombie-møljer er sprites et stykke unna, for eksempel. Men hva faen er dealioen med den der remappinga, det var jo fullstendig gull i RE5 for eksempel. Tsk.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#72
Finnes det i hele tatt et capcom-spill som yter like bra/ser like bra ut på begge konsollene?

Blir PC-versjonen bra vil jeg nok investere i denne også etterhvert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Finnes det i hele tatt et capcom-spill som yter like bra/ser like bra ut på begge konsollene?
De fleste Capcom-spill bruker vel MT Framework, som er skrevet for Windows og DirectX og dermed funker mye fetere på 360. Så, øh, nei det gjør det nok ikke.

Edit: Hah, (Super) Street Fighter IV kjører ikke MTF. Likevel er det tydelig at 360 var lead platform der. Artig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#74
Kjenner ikke til MTF, men arkadeversjonen av SFIV kjører på en mer eller mindre helt standard, Windows-basert PC, så.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Ja, ikke sant, derfor trodde jeg det også kjørte MTF. Slik var det visst ikke, altså.
 
#76
Loadetidene suger, men jeg overlever. Spillet er dødsfett. Psykopater er bedre her enn i eneren, noen av dem var ganske crazy (Slappy???) og de klarer å være både utfordrende og enkle samtidig. Det pleier å gå fint om man har med seg et greit våpen samt masse appelsinjuice. Alkohol er ikke så lurt da man ender opp med å spy midt i kampen, men tilfeldigvis så er det nesten alltid hauger av alkohol i nærheten av alle bossene :/ Ellers er det også masse morsomheter, som Megamanreferanse og kvinnelig Frank West, mer eller mindre. Fan-tastic.

Chuck har også bedre rumpe enn Snake
 

Lodin

Der Waaaah
#78
De fleste Capcom-spill bruker vel MT Framework, som er skrevet for Windows og DirectX og dermed funker mye fetere på 360. Så, øh, nei det gjør det nok ikke.

Edit: Hah, (Super) Street Fighter IV kjører ikke MTF. Likevel er det tydelig at 360 var lead platform der. Artig.
:smugeng:
In the case of Dead Rising 2, a new studio also means a new engine: only recently, with the development of Marvel vs. Capcom 3, has the publisher allowed the use of its prized Framework MT technology outside of its Japanese HQ, so Blue Castle Games utilised its own technology for this release.
Fra artikkelen Nicholas posta.

*vente på posten*
 

Novastrum

Feminist-elitist
#79
Det overrasker meg egentlig, da Dead Rising 2 ser og føles mistenkelig lik ut som eneren.

Også nettopp bestilt'd PC-versjon fra Zavvi.com, da den var såpass billig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Kjøpte det via Steam siden mo' money = less problems :smugdog: