Dead Rising 2 MOTHERFUCKER

CockMcBalls

El Sabor Professional
#41
Hva faen slags jall er dette da? Jeg har åpna døra til politistasjonen, til jaktsjappa, den bakdøra på kinoen og skjulet. Skal jeg ikke da ha krav på "Locksmith"-chieven? Jeg har gjort det i alle slags rare rekkefølger, men ikke faen om den unlockes. Andre som har vært borti?
 
#42

Frank confirmed for Dead Rising 2, awesome. Håper det blir mulig å styre han i multiplayer. Selv kommer jeg til å bruke Chuck i såfall, følte meg mer hjemme som Chuck men Frank er dritbra og.
 

Lodin

Der Waaaah
#43
Foretrekker og Chuck etter Case Zero. At begge spillerne er han i coopen er derimot bare teit så jeg håper de har døtta inn Frank istedet.
 

Lodin

Der Waaaah
#44
Se der ja, når sagt er sagt og spist er spist om DR2 skal Capcom slippe Case: West. Fungerer som en epilog og også dette er 360 eksklusivt.

 
#45
Såååå skuffa! Er så lei hele styret med DLC, hvertfall når det blir annonsert og tilogmed vist frem før spillets release. Vil ha frænk i hovedspillet :(
 
#47
Irriterer meg over at man fortsatt må grinde i ti timer før man kan spille igjennom hovedstoryen. Bossfights uten forvarsel rett før savepunkt er også dritkult.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#48
Egentlig noen grunn til at det kommer på Steam først 28 september? Det selges jo i vanlig butikk 24.

Regner med at jeg handler 360-versjonen, og ber til spillguden om at Xboxen tåler påkjenningen.
 
#50
Finnes det egentlig ord om hvordan PS3-versjonen taklet spillet? Er litt lei XBOXen men PS3 pleier å få lavere oppløsning og gråere grafikk og whatnot.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#51
28 er den amerikanske lanseringsdatoen, også på konsoll. :smugdog:
Ser ut til at UK har 24, men Nordic er 28. Forvirrende greier.

Ang. PS3/360; Jeg regner med at det blir samme ståa som Resi4, da det så vidt jeg kan se er ca. samme grafikkmotor.

dvs. Kjip aliasing, litt lavere oppløsning på teksturene, men ellers ganske likt.
 

Lodin

Der Waaaah
#52
28 er en tirsdag og spill slippes ikke her på tirsdager med mindre de heter Starcraft 2 eller Halo Reach. Tipper To the Gay har gjort en feil.
 
#53
Ikke for å bry meg menneh Platekompaniet sier 1. oktober og Platekompaniet skal man jo stole på.
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Blir grinat om det faktisk er utsatt.

ESRB sin beskrivelse:
This is an action-horror game in which players assume the role of Chuck Greene, an unwitting contestant on a "kill-or-be-killed" zombie game show. Players can use guns, swords, chainsaws, or flamethrowers to kill the myriad zombies and scattered humans. Large sprays of blood frequently occur and zombies frequently get dismembered and decapitated; for example, players are able to ride a motorcycle through mobs of zombies, sawing off multiple body parts. Cutscenes include the following depictions: zombies that rip chunks of flesh off humans; a man whose blood is churned out of him by an impaled spinning blade; and a man who drills a chainsaw into a priest's chest. Some female characters are dressed in revealing outfits (e.g., skin-tight leather, lingerie, showgirl costumes), and players can enter a "Peep Show" or receive a "Peeping Tom" bonus. Some missions involve making, serving, and drinking alcoholic beverages (e.g., wine, vodka, and whiskey); if players drink too much alcohol, their movements may become erratic and they may vomit. The dialogue includes language such as "sh*t" and "b*tch."
 

Lodin

Der Waaaah
#56
PC versjonen sier de slippes 1 oktober.
Uansett ikke sendt ennå så det blir vel en gang i neste uke for meg. :ras:
 
#57
kjøpte nettopp dette, inntrykk kommer etter helgen. Burde nesten ta meg fri fra jobb :( det kostet forøvrig 400 på spiceworld.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#59
kjøpte nettopp dette, inntrykk kommer etter helgen. Burde nesten ta meg fri fra jobb :( det kostet forøvrig 400 på spiceworld.
Hvilken av butikkene? Og hvilken versjon?

Edit: har forresten såvidt begynt å poppe opp reviews nå.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#60
Faen meg umulig å finne ut hvilken versjon som er inferior.