Den enorme Diablo 3-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan ta noen fine skjermbilder til deg, jeg.

Installert og gode greier, nesten så jeg skofter den der after-work social thing-greia jeg skal på nå. Nesten.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nå fikk jeg nesten lyst å dra en yeti og "oi du er kul ass". Så butthurt er jeg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hater deg buggz for at du ikke ringte meg mens jeg spiste mat. Deg og fetthest. Faen ta dere.

Batthørt. JEG VIL ÅÅÅÅÅÅÅÅ
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tenker jeg tar en runde nå, gitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa det nå og nei nei dette var skrale greier. Er jo bare repetitive jo ! Mus klikk og klikk og så dæver findene me en gang nei dette var skuffene fra blissart. Styr una !!! ternin kast 3.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
jeg hørte på internett at det er i 2d perspektiv kan dette stemme ??? hallo vi er i 20 12 d burde være første person (som f. eks skyrim)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Mye av magic sawcen i diablo er jo pacinga som kommer av at det alltid er noe på kanten av skjermen du vil ha og som drar deg videre. Jeg trukke det går an å oversette det til førsteperson.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En FPS med Diablo sine konvensjoner hadde faktisk vært jævla fett. Og nei, Borderlands teller ikke.
Jeg tror ikke det. FPS-spill består i mye større grad av å manøvrere seg rundt i et område, hvis du mener man skulle gjort som i Diablo og laget tilfeldige brett for teoretisk uendelig gjenspillbarhet frykter jeg områdene ville blitt skrekkelig dølle ganske fort. Tenk også over at man må lage mange flere assets i høyere kvalitet for å oppnå samme detaljnivå i en FPS som i et fugleperspektiv-spill.

Uansett, nå som jeg ikke er brisen etter jobbfylla kan jeg jo skrible litt mer om Diablo III for de som er interessert.

Valgte munk siden det var den mest latterlig OP-ete klassen i Diablo (vel og merke bare hvis man hadde Hellfire installert, hvor mange her hadde det?), og det er med stor glede jeg kan konstatere at de har videreutviklet den samme slåssestilen i Diablo III. Ekstremt ræva over lengre avstander, men hun comboer som ingens forretninger på kloss hold. Så klart alt for tidlig å si noe om hvordan sakene blir etter hvert, men førsteinntrykket er positivt. God (men dyr) crowd control på nært hold veier opp for begrensede angrepsmuligheter, og dual-wield fra start er koz.

Ellers er jeg smått overraska over at kortet mitt ikke makter spillet på maks detaljnivå med AA (måtte slå av AA for 60fps). Litt teit at man ikke kan velge hvilken AA-løsning man vil ha. Uansett, det ser jæla bra ut. Detaljerte omgivelser som bare blir litt kjipere når man kommer ut i tilfeldig generert-land, masse fysikksimulerte objekter rundt omkring som øker tilknytningen til verdenen. Og så klart bare noen få fiender så langt, men de er varierte og tydelig differensierte så dette liker jeg. Blir bra, dette. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
Får ikke starta installeren som låser seg på ca. 60%. Masser andre folk med det problemet og masse løsninger som ikke funker. Men men.
 
Hvordan kjører det egentlig? Virker det som et krevende spill for en aldrende PC? Kan tenke meg lagg og faenskap som det er lite velkomment i Diablo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vanskelig å si siden jeg bare klinka alt opp på maks, men du kan iallfall justere teksturoppløsning, antall fysikkobjekter, detaljnivå på modeller og partikkeleffekter. Kan sikkert teste det på laptopen (Pentium-prosessor, integrert grafikk) og se hvordan det går.

En annen ting: Jeg har jo en del kompiser på Battle.net fra før av, men nå har jeg null venner. Antageligvis fordi dette er no betaings? Uansett, sleng meg til. Fetthesten#2631.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
StarEye: Blizzard sine spill er kjent for å skalere veldig bra.

Sånn ellers har jeg rundet betaen et lite utall ganger med min demon huntress, wizardine og skjeggete monk. I kveld tenkte jeg å teste ut hekselegen. Lodin, Fetthesten, med på en runde fra scratch i kveld? Sånn ca. kl 20?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan sikkert det, er litt keen på å teste den skummelt muskuløse barbar-kjerringa.