Den enorme Diablo 3-tråden

Lodin

Der Waaaah
Lol, Snuten i Worst Corea har raida kontorene til Blizzard fordi de nekter å refundere kunder som er missfornøyde med det elendige servertilbudet. Syns forbrukerombudet her til lands kunne gjort sånt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Funfact: Sist jeg besøkte de besto hele greia av to stykker og de har donert mange spill til spillstreamer så takk til de.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Strategiboka (LIMITED EDITION og greier, det betyr at jeg kan selge den for tusen kroner i framtida) med en diablo-bokmerke.

Ganske solid, veier vel over en kilo. Mye rar info inni men har ikke sett så mye ennå. Greit med oversikt over resists og slik til individuelle monstre.
Er ikke å fornekte at noe av det blir utdatert etterhvert som de patcher ting, men pyttsan.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Når hu først sender deg en sånn gave bør hu faen meg klare å oppdatere boka etter hver patch. Sende deg noen utskrifter med et brev der det står hvilke sider du må lime over
 

Lodin

Der Waaaah
Wellp, det har begynt å dukke opp serveremulatorer på diverse sider nå. De gjør at spillet dialer opp til en server på din egen maskin istedetfor b.net. Private multi-servere følger sikkert snart. Så lenge varte den fantastiske DRMen til Blizzard. :ras:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis det bare er for teste ytelse kan du bare installere greia og låne kontoen min en liten stund.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De første femten levlene er de minst interessante (i mangel på runer til evnene) i en ganske introductory act 1 på babbyvanskelighetsgrad. Bare så du er klar over det. Jeg kjedet meg litt under betaen men koser meg med figurene på høyere level. Dessverre, og dette er vel spillets største svakhet, blir det ikke virkelig interessant før nightmare inntreffer.
 
Huh. Jaja. Crappy måte å få folk til å kjøpe spillet, isfåall. Si gjerne ifra uansett om det er noen som ikke har gitt bort sin enda.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du skulle ha fått min, hvis Blizzard hadde syntes det var greit å gi ut kompiskoder sammen med digitale versjoner av Diablo III. Det syntes de ikke.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jau, de derre første 15 levlene greiene er vel for å være dønn sikker på at bestemor kan spille. Dumt at mesteparten av rpg-spillere blir litt skrudd i prosessen.