Den enorme Diablo 3-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Blizzard! :argh:

Men ja, som jeg sa til Justin før i kveld, merker det begynner å bli litt dølt med Normal nå. Heldigvis slang Buggz innom og holdt meg med selskap da jeg skulle drasse gjennom et tårn mot slutten av Act 3 (det er forøvrig lett den seigeste delen av spillet hittil, makan til kjipe omgivelser).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og så det er sagt Fetthest har nok jeg over dobbelte av din dps på samme level og er også i act 3, alene er det ganske dølle greier. Satser på å gjøre ferdig spillet i helgen (har en kompis jeg spiller med men han skal på hyttetur så kanskje jeg burner på) så om noen er på ca samme sted som meg (Fetthest, Agra, Buggz?) kunne vi kanskje gjort det sammen? <3

Angående dps har jeg vært på AH to ganger, en gang på level 25 hvor jeg kjøpte meg utstyr og nå her om dagen hvor jeg kjøpte tre gems. Utstyret ga definitivt best uttelling i forhold til hvor mye gull jeg brukte, og i ettertid har jeg skjønt hvor teit det var å gå etter utstyr av høy kvalitet da blått kan ha bedre stats enn gult siden det er mongo. Ser for meg en ny runde på AH enten når jeg er ferdig med act 3 eller hele spillet, tror egentlig ikke jeg trenger bedre utstyr før nightmare, de eneste gangene jeg er i nærheten av å dø solo på normal er når jeg blir for tøff i trynet, puller masse mobs for å AoE de og drepe alle på en gang men prøver meg på litt for mange.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har også over 600dps og er lvl 31 eller 32 wizard. Prisen på gems er alt for vannet ut, da du kan øke stats forferdelig mye med et par titusen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fikk ikke så mye ut av å kjøpe gems, enten kostet de en 10-20k per stykk, eller 100-200k. Da har jeg bare rød til en liten gjeng med førstnevnte og etter å ha byttet fire gems gikk jeg såvidt opp 100dps.

En kompis som spiler Demon Hunter gikk derimot opp 400dps (fra 500 til 900 ca) kun ved å pimpe gems. Om det er prisene som var bedre på +dex-greier vet jeg ikke men ja.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Aha, tror jeg gikk opp over 150 bare på å pimpe +int med gule squares på armor og flawless squares og rød cubic gem på våpen gav + 13-26 damage
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Var vel de jeg kjøpte og, men hadde helt greie fra før (fått av en kompis som er en del lenger i spillet) så ble ikke den store forbedringen jeg så for meg.

Men det løser seg etter helgens gaming!
 
Såvidt jeg vet er det vel bare gems over flawless squares som er dyre. Det koster mer å konvertere lavere gems til opp til flawless square enn det koster å kjøpe på AH.

Nå er vi en gjeng som fant ut at vi ville bli 60 og satt i gang med litt power levling. 850k xp på drøye 5 minutter pr runde er ikke feil:p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Act 2 inferno er mildt sagt frustrerende :p
Det var der jeg begynte å misslike Diablo 3. Er på Belial nå, vet ikke helt om jeg gidder å fortsette. Man må bruke kjipe setups og kjipe taktikker for å åle seg gjennom det. Det er egentlig ikke spesielt vanskelig heller, det er langdrygt. Champions og elites tar enten lang tid å drepe, eller så er de umulig, avhengig av hvilke egenskaper de har. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor Blizzard har prøvd å gjøre Diablo 3 til et spill der folk snakker om "world first" også videre.
 
Slik jeg har forstått det så er inferno fortsatt i "bera" og skal justeres mye.
Fant forøvrig min første legendary igår i hell, den sugde.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klarte å finne en bug i spillet i går. Nå er dere spente, tenker jeg.



Spenningen er til å ta og føle på, altså. Det er da en sånn oppspent bjørkestamme man finner i Highlands mot slutten av Act I det er snakk om.

Og ellers, fikk nyss om en DPS-kalkulator. Som sikkert er kjekt når du skal handle på AH eller noe.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
den bøggen. Preorder cancelled.

Edit: tyv i action!

Ennå litt skeptisk over at de kaller det "hacking". Betyr det at jeg hacka bankkortet til far da jeg var liten ved å overhøre pinkoden hans?
Det sureste må vel være at de selger utstyret ditt. Greit nok å stjele edelstener og penga, men litt bæsj at de selger det beste du har for en ekstra tusing ellerno.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Har coppet det nå.

Må si det er polished, det gjør veldig mye riktig. Kanskje litt for polished (lol, for en klage); men det er ikke stort å utsette annet enn at... Its so streamlined! Slakting av demonhorder har aldri vært bedre. Monk + Exploding Palm = Teh fun!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hørte på RPS-cast i dag, og må bare spørre om du har fått bjella som ramler ned fra himmelen ennå.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Ja, men bruker ikke den så mye, da "autoattacks" er egentlig mye mere effektive.

Egentlig er den skrot fordi animasjonen tar ca. ett halvt sekund. Kanskje man kan bruke den bjella for å sette opp comboer og annet snacks når, you know, spillet blir litt vanskelig.
 
Plagued, electrified, frozen, molten pack med Harvesters i dag. Det ble dyrt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg synes bjella virka handy for tettpakka grupper da den treffer dem alle og sprer dem litt utover. Kom aldri så langt at jeg fikk testa runer til den, dævva rundt 20-noe.

Og ja, stas å exploding-palm så mange du klarer før du går tom for spirit (ånd? Tom for ånde?), og så denge ene fyren for dominoeffekt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Han trenger confuse og fear :smugdog:

Kan forøvrig nevne at charm funker på de rareste ting, selv dopplegangsterne i diablo-kampen.