Et annet synspunkt er vel at det er gøy å spille på høyere nivåer, men det er jævli kjipt å kjøre MF-runs. Det er gøy å kjøre instanser (før teleportlol), men det er kjipt å vente på han med slow mount.
Men ja, hadde det enda vært sånn at det gikk an å hevde at det er juks å kjøpe seg stæsj på auksjonshuset, så kunne jeg sett et visst motargument her. Akk.
Men ja, hadde det enda vært sånn at det gikk an å hevde at det er juks å kjøpe seg stæsj på auksjonshuset, så kunne jeg sett et visst motargument her. Akk.
Err, folk kjøpte gull for å kjøpe epic mount og epic flying mount isteden for å grinde. De kjøpte også D2 ting istedenfor å kjøre MF runs. Same old same old mao.
Forskjellen er om du betaler med pæng eller med tid.
Antar forøvrig at den nest siste setningen der betyr at folk kjøpte Diablo 2-ting istedenfor å kjøre motherfucker-runs, noe jeg er helt enig i at er same old same old.
Blizzcon har starta og da er det vel på tide å hente tråden fra pensjonisttilværelsen.
Det nye er at Diablo 3 blir GRATIS for de som kjører 12 måneders subscription på WoW, noe som forøvrig er et greit tiltak for de som enda gamer wow for full pupp også veldig greit for Blizzard som får nedgang i antall leavers og mest sannsynlig klarer å lure til seg folk som tenker "OMG free gaem! gonna subscribe for wow now!"
Jeg gleder meg og, men fordi jeg ikke har en anelse om hva jeg kan forvente. Jeg har så og si ikke fulgt med noe på utviklningen av spillet, eller sett noen gameplay-videoer omtrent. Jeg har aldri spilt et tidligere Diablo-spill, til tross for at jeg er fan av det meste annet Blizzard står bak og har utallige timer spilletid i SC, WC3, og WoW. Og jeg vet at de alltid leverer kvalitet, så, det blir nok kos.
Jeg er så sinnsykt klar. Kroppen min higer etter vitamin
D3
Jeg er innstilt på at det er stor kjangs for at det overhodet ikke har samme "feel" som D2 (og ikke at det gjør no, men regner med det kommer mye raeg av folk som forventer nettop dette) og at det er mange detaljer vi kommer til å fnyse av, men samtidig er jeg skråsikker på at dette kommer til å bli solid, høyproduksjons whack arpg shit. Tross alt er det arpg-en med tidenes høyeste budsjett fra et av de mest erfarne pc-utviklerne.
Merker at jeg ikke kommer til å savne pvp. Jeg er arpg-nørd, dota-nørd, må ha pvp i ememoser, men Diablo pvp synes jeg aldri har funka og tror aldri kommer til å funke heller - med mindre de sløyfer loot og levels fra énspillerdelen i et forsøk på å jevne ut maktfordelinga MEN DA ER DET JO DOTA UANSETT
For meg er og blir Diablo-serien coop-spill og det blir å eie. Skal jeg pvp-e blir det i spill som er bygget opp for det fra grunnen av. Mulig jeg sjekker ut Dota2, men jeg kjenner at jeg ikke higer etter å bli kalt bitchfag av fremmede 12-åringer.
Viser seg at vitamin D3 får man fra sollys. Det kan derfor teoriseres at man ikke trenger å komme seg ut i sola i sommer hvis man inntar nok Diablo3 i kjellern. Skal forske på dette i praksis.