Den enorme Diablo 3-tråden

Jepp, dere hadde vel riktig. Battle.net(diablo siden) er nede, får heller ikke logget meg inn på betaen. ALT GÅR TIL HELVETE! Noen andre som kommer inn?
 
Twitter / @Bashiok: If you are connecting from a non-US #D3 client, be sure to change your region to "The Americas" in your game options for the open beta.
 
Får til stadig opp beskjed om at jeg ikke har diablo lisens. Selvom jeg har mekka battletag, fryktelig irriterende da en kamerat jeg Skyper med kom inn med en gang det sto "Beta has begun". Blir å hammre login resten av kvelden gitt!
 
Nå sier den jeg ikke har lisens til å logge meg på!

JAAAAAAAAAAAAAAA IM IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Bare spamma login of gikk lisensnigger hele tida, men til slutt sarre pop og nå er jeg level 7!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Henta nettop kronen til beinrangelskonungen, men så måtte kompisen stikke.

Dette er good shit. Som Starcraft2 så oser det av polish og det er lite objektivt å klage på.
Tror det som irriterte oss mest var looten som droppa spesifikt til hver player - litt mas når barbaren får buer og staver når det er en munk og demonjeger i festen, eller når du åpner en kiste utenfor de andres synsområde og må rope på dem for å komme å sjekke om noe droppa for dem.

Kanskje litt mer fedex enn det jeg foretrekker helt i starten, men det er så lite at det tåler man. Artig med bioshock-audiologger, og digg med diger X hvis man ikke gidder høre på det (som jeg regner med blir tilfellet i fjerde gjennomspilling).
 
poopfeast, husker ikke nummeret, men det holder vel??
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Spilt igjennom med en kompis to ganger nå først med trollmann og så med demonjeger. Bra skit. Kroppen min er så klar atte hjælp.
 
Supert spill. Litt merkelig hvordan abilities og damage til spellcasters kjøres fra base damage til våpenet. Også - akkurat nå virker det ikke som om characters kan bli så særlig customized da skill-treet er linært. Tipper det ordner seg etterhvert.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jau, jeg lurte på noe av det samme, om det kanskje hadde vært artigere om man valgte hva slags ferdigheter man låste opp eller om runene ble distributert på en litt morsommere måte.

Når det er sagt så synes jeg det er helt okai med hvordan du har en mye mer fokusert mengde skills som du faktisk bruker. Mye artigere å gjøre det meste ut av 3-4 enn å prøve å gjøre det meste ut av 15-20. Noe av det verste i D2 var å spille barbarar og måtte bruke 5 shouts hvert minutt - kun fordi du ikke hadde noen grunn til å ikke gjøre det.
Litt samma med blizzard-sorc. Blizzarden hadde en cooldown på 3-4 sekunder, og du hadde ingen grunn til å ikke fyre av noen lvl1 iceblaster imellom bare for å skise et par mer deeps ut av oppsettet ditt.