Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Fra Pressfire-artikkelen ganon posta:



Og Move/kamera trengs ikke for cockpit-spill, hilsen en som seriøst vurderer det bare pga Trackmania og Ace Combat...

Edit: Kødda, ifølge Eurogamer trenger du kameraet for headtracking, noe som får meg til å lure på hvorfor de i det minste ikke slenger det med i pakka, istedet for f eks headsetet som sikkert er ganske garbo.
Kommer garantert bundle med kamera. Dette er bekreftet for Nord-Amerika og vil garantert være tilgjengelig i Europa også. Jeg er bare glad til at PS VR selges uten kamera og move kontrollere, har dette fra før av. Og det gjelder nok en del av oss.
 

Sommerost 3 er ute og egentlig er det Samorost 3, men jeg og Fetthest vil at det skal være Sommerost.
Uansett er det nok en gang et utrolig pent pek og kikk som er veldig enkelt, men utrolig vakkert og vel verdt å oppleve.
Du er nok en gang han lille kisen i rosa drakt som vandrer rundt og trykker på ting. Og de tinga er vel verdt å trykke på. Denne gangen møter man en fin maursluker!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Dat grafix.
Dat stil.
Dat music.
Dat urrything.

Det skal også nevnes at frozen synapse 2 blir en slags... "open world" aktig greie, der man planlegger oppdrag i byer og større områder.
 
Jeh, alt jeg har sett av det virker overaskende helt ålreit. Ser folk gneldrer over at man har en knapp å trykke på for å drepe fiender i no fancy animasjon, men det har jo alle spill i dag. Tipper det hadde vært med i orginalene også om det fantes.
Kan bli å eie.
 
Og når har jeg ikke rett? :smugdog:

Forøvrig er Quantum Break vistnok vitterlig en ting på PC. Det spiller ingen rolle hva du setter oppløsninga til, det kjører i 720P og blir så oppskalert til din setting. Akkurat som på Bone. Alikevel sliter folk med at det kjører ræva. Folk med en faens 980 får ikke mer enn ustabile 20 FPS. GG MS.
 
Etter at jeg posta lenger på SA om COD og Quake 3 har det endt opp som meme på bla. 4chan og Reddit så jeg vant til slutt. =D

Men mer og Quantum Broken a? Om du pirater det får Jack passende nok denne øyelappen. Det er jo ganske lulz.



Det som ikke er så lulz er at om du eier det lovlig, men spiller uten nett og Windows sjappa skrudd av så får du også øyelappen. Fordi MS er MS.
 
Sist redigert: