Den mellomstore indietråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eternal Daughter får anbefalings herfra også, forøvrig. Metroidvania-takter med en god del hemmeligheter og faktisk en ålreit historie. Derek mekka også Spelunky så veit dere det.

Bare husk å gjøre det jeg ikke gjorde. Når man er i et eller annet fengselskompleks/tårn KAN man redde en fyr. Tror man kan få 101% complete om man redder ham. Hvis man glemmer det kan man aldri gå tilbake

Lodin

Der Waaaah
Oooh! Kanskje muligens er det en god sjangse for at det kommer et tredje Ben & Dan. Alle må forresten spille de. Ihvertfall enern som er gratis. Vurderer sterkt å coppe remaken selvom det ikke særs lenge siden jeg spillte det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare husk å gjøre det jeg ikke gjorde. Når man er i et eller annet fengselskompleks/tårn KAN man redde en fyr. Tror man kan få 101% complete om man redder ham. Hvis man glemmer det kan man aldri gå tilbake
Heheh, tror jeg har en save et sted hvor jeg fikk gjort unna det meste. Blant annet går det an, ganske tidlig i spillet, å hoppe oppå hodet til en fysakk som svever av gårde slik at du kommer opp og får tak i dragen etter første dungeon eller så. Da kan man si at spillet blir en smule enklere.

Klarte aldri sisteboss. Han var abnormt vanskelig husker jeg. Må kanskje spille spillet igjen. Det fortjener rundings. Han maggot-infiserte bossen og var ganske trøblete husker jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, husker jeg strevde voldsomt med sistebossen. Er ganske sikker på at jeg klarte å klinke gubben en gang, men jeg husker omtrent ingenting av avslutningen på spillet så det spørs vel om det kan være greit å ta en omgang til her også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Drit i det der, sjekk heller ut traileren Konjak slang ut i natt:

Den traileren er da i anledning at han har meldt Iconoclasts på IGF. Forhåpentligvis betyr det at spillet snart er ferdig. Hadde vært artig. ^^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og jada, nytt spill på gang fra MDickie. Som da er kisen som lagde The You Testament. Som da er, for dere som ikke veit, et wrestling-spill som foregår rundt år null hvor du styrer en av Jesu disipler. Ja, han kisen. Så hva er dette nye opplegget? Under Development, et spill hvor du rollespiller som en spillutvikler og skal lage spill. Game Dev Story bare mer detaljert og mye mer copyright-infringey. Dette kan bli interessante saker, i en eller annen forstand.

Edit: Der ser du, jeg leste ikke artikkelen ordentlig før jeg posta. Spillet kan lastes ned nå, og herrejemini sjekk denne traileren. Og, vel, det kan være lurt å laste ned spillet før Dickie mottar tre tusen cease & desists.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nytt spill fra Cactus, som er en annen måte å skrive "dette bør du laste ned" på. Ikke nødvendigvis fordi det er bra, men fordi en ny Cactus-greie uten unntak er interessant på en eller annen måte. Så, ja, dette heter da Keyboard Drumset Fucking Werewolf og det lover jo bra. Ja, og ny trailer fra IGF-bidraget hans også. Som ser... vel, det ser ut som en tostikkeskyter med... greier. Vanskelig å si.

Lodin

Der Waaaah
Indie Royale er da nesten det samme som Humble Indy Bumble bare at det går opp i pris etterhvert som folk kjøper pakka. Lønner seg dermed såklart å være tidlig ute.
Ihvertfall ga jeg akkurat 2.89 dollars for A.R.E.S, en Mega Manete sidescroller jeg allerede har, Gemini Rue som er et old school point & click jeg har hatt lyst til å teste lenge, Sanctum som jeg og har og er et ålreit tower defense FPS og til sist noe som heter Nimbus og som jeg ikke aner hva er. Men men, coppa det bare pga. prisen på GR. Som forøvrig allerede har steget. =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lempa over femten dolares og... vel, hvis du tenker deg noe i samme retning som Binding of Isaac så er det ganske langt unna. Voxatron er bare et veldig streit skytespill, men voxel-konseptet gjør faktisk en forskjell siden du kan skyte gjennom og rasere stort sett alt (du kan bare ikke gå gjennom vegger). Det største problemet er skytesystemet, som krever at du først holder inne en retning og så holder inne skyteknappen, og så låser skuddet seg i den retningen. Høres lite ut, men når du blir jaga av en bande folk er det rimelig krise. Satser dog på at det er en av tinga som blir endra, spesielt siden det også er med en (rimelig ræva) musesiktefunksjon. Og bare så det er nevnt så kan du laste ned til både ordentlig-PC, pologenser-PC og ikke dusja på to uker-PC.

Lodin

Der Waaaah
Det var dritfett og vel verdt dollaren jeg betalte.
Kjøper det på nytt når jeg får spenn på fredag. :p
Bare de gir det Smash TV skyting og litt mer kontret å gjøre så blir dette å virkelig eie.

Lodin

Der Waaaah
Ellers da? Svinebindingen av Isaac har fått en smule forsinket Hellaween oppdatering. Det er da altså nye fiender, nye bosser, det virkelige siste kapittelet, nye items og Eva som spillbar karakter. Jeg kommer såklart ikke til å få sett no særlig av dette, men men. Fortsatt en av årets bpste indie'er.