Den mellomstore indietråden

En tråd i 'Spilldiskusjon og -nyheter' startet av Yetipants, 02.01.2009.

1. ganon

ganon The Boshy

Agradula og Buggz ga dette en brofist.
  2. Libresse

Libresse Sharing is caring, Fisting is assisting

Vet ikke heeeelt om dette er indie, men fant ikkenoe annet sted:

Det legendariske, og meget gode, Amiga-spillet "Tennis Champs" får en remake til touch-devices.

Pad på skjermen-søppel, men det var rimelig gloriøst, også online vs. mode.

Tennis Champs Returns

3. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Du veit hva dem sier; venter du lenge nok på reint skillbaserte twitch-FPS-er med 1996-grafikk, så kommer det plutselig flere på en gang. Øh, den analogien hadde nok funka bedre hvis Strafe hadde vært ute, men iallfall så er Devil Daggers ute på Steam. Koster rundt førti spenn hvis jeg ikke husker helt feil, og hvis du synes det var rimelig er det verdt å tenke på at denne traileren viser fram 100% av brettene, spillmodiene og våpnene i spillet, og ganske mange prosent av fiendene:

Greia er at du koster rundt i en liten arena og blæster demoner og dætts itt. Ett treff så dør du. Etter cirka en times øvelse klarer du å overleve litt lengre enn ett minutt. Det er innmari, innmari intenst og skikkelig tajt designet. MEN... det har faen ikke invert-innstilling på musa. Nå viser det seg at en kis har mekka et tøyseprogram som lar deg vende om på musretningene, så inntil de som har mekka spillet kjærper sei så kan man jo bruke det.

Agradula og ganon ga dette en brofist.
  4. Bad Mongo

Bad Mongo Lurker

Invertere musen?

Novastrum og Agradula ga dette en brofist.
  5. Tomas

Tomas Frå Oslo ellår någe.

vaginal prolaps?

jeg er 14

6. Agradula

Agradula Ridder Jonatann Forumleder

Bæsje ut av tissen?
    Tisse ut av rumpa?

7. Yetipants

Novastrum, Agradula og oerhört ga dette en brofist.
  8. oerhört

oerhört Medlem

Den gif-en. Den gif-en. Jeg dævver.

Novastrum ga dette en brofist.
  9. Yetipants

Devil Daggers fikk støtte for invert i dag, forresten. Skjøp den jæla spillen ok.

10. Lodin

Lodin Der Politipresident

Ser Kjempebomberne spille DD fra gårsdagens show. Ikke faen om jeg noensinne spiller det der med tanke på hvor mye raeg det hadde skapt.

11. ganon

ganon The Boshy

Superhot blir sluppet i dag, og er et spill jeg lenge har holdt øye med.

Det er et veldig Killer7 stilistisk FPS hvor tiden står praktisk talt stille om du gjør det, men ikke ellers. Første anmeldelsene begynner å komme og det ser ut til at dette blir å eie.

http://www.pcgamer.com/superhot-review-2/

Sist redigert: 25.02.2016
    kakarlsen, Novastrum, sheriffen og 3 andre ga dette en brofist.
  12. Lodin

Løgn og fanteri. Fortsatt coming soon på Steam. :ras:

E: Slippes kanskje klokka ti.

13. ganon

ganon The Boshy

Tilgjengelig nå :ras:

14. ganon

ganon The Boshy

The Town of Light har blitt sluppet på Steam nå, og er en psykologisk thriller satt i et asyl. Det høres ut som noe vi har vært bort i før, men etter å ha lest litt om det virker det som noe som er verdt å titte litt nøyere på. Jeg laster det ned i skrivende stund og kommer tilbake på om jeg burde hatt på meg brune bukser eller ikke senere når jeg får satt av en kveld til å gå igjennom det (ca tre timer langt).

Anmeldelse: http://www.eurogamer.net/articles/2016-02-29-town-of-light-review

Yetipants ga dette en brofist.
  15. Yetipants

Oooooog Deadbolt er ute! Gidder ikke lese noe anmeldings, her skal det kjøpes gett.

Poster traileren igjen jeg.

Edit: Dette eier.

Sist redigert: 15.03.2016
    Novastrum, ganon og Agradula ga dette en brofist.
  16. Morbo

Morbo Medlem

Har venta en god stund på at den uungåelige indie-bølgen av Souls-likes skal skylle over oss nå. Lenge har Eitr, Below og Salt and Sanctuary vært på radaren, så det var gledelige nyheter da sistnevnte noe uventa dukka opp på PS4 denne uken. Hoppa rett inn og så langt virker det som gode saker. Salts and Sanctuary er altså Dark/Demon's Souls i 2D. Jeg kødder ikke, enkelte aspekter er så like som i de spilla at det føles stjålet fra, ikke inspirert av, From sine spill. Liker det bra etter å ha spilt i ca. en time. Kommer til Vita og PC også etterhvert, tror jeg.

Lodin, Agradula og Yetipants ga dette en brofist.
  17. Lodin

Brydde meg egentlig ikke, men så hørte jeg at det er fra Ska Studios og de eier. Mindre kjent for Zombie Smashers X som er en rølpete, men veldig bra kopi av River City Ransom. Blir vel å coppe.

Morbo ga dette en brofist.
  18. Yetipants

Da er jaggu Brigador ute av Early Access. Det kjekke er at hvis noen lurer på hva en brigador er for noe, så er det bare for meg å poste EA-traileren og så skjønner alle det. Kjente bivirkninger: Du vil få et akutt behov for å kjøpe Brigador av å se traileren. Eventuelt bare av å høre musikken, som er av Makeup & Vanity Set. Dvs. jævla faens dritbra.

oerhört, Jante, Nicholas og 3 andre ga dette en brofist.
  19. Agradula

Agradula Ridder Jonatann Forumleder

Yetipants ga dette en brofist.
  20. Yetipants

Kommer mer når jeg ikke skriver med SwiftKey, men hvis du sitter på gjerdet angående Brigador så kan jeg jo si at så lenge du forventer et ganske streit actionspill med mechs så er dette stort sett det beste på mange år. Det gikk rett inn på topplista, for å si det sånn.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.