Den mellomstore indietråden

En tråd i 'Spilldiskusjon og -nyheter' startet av Yetipants, 02.01.2009.

1. Tomas

Tomas Frå Oslo ellår någe.

Jante ga dette en brofist.
  2. Lodin

Lodin Der Politipresident

Å grud. Starta å spille Paradigm og det er... det er virkelig noe. :psyduck:

sagosen, Novastrum, oerhört og 2 andre ga dette en brofist.
  3. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Hva er så dette for noe?

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

PS:
    \o/

Terje, Novastrum og Shinra85 ga dette en brofist.
  4. Novastrum

Novastrum Feminist-elitist

:eek:

5. Yetipants

Det nye spillet til Derek Yu (Spelunky) er... femti spill! Laget i samarbeid med andre indie-darlings! Meta-opplegget er at det er en samling med alle spillene til et selskap som lagde 8-bits spill på åttitallet, som var "obscure but ahead of its time". Det høres helt kanon ut.

En liten bonus er at jeg spotta noe som minner om Quibble Race. Dette var omtrent det første spillet Yu lagde, da han var tenåring og satt og prompa hjemme hos morsan og farsan. Det, sammen med Trigger Happy, Eternal Daughter og andre småspill, var det som gjorde at jeg begynte å henge på forumet hans for mange herrans år siden. Ah, minner.

Agradula, Terje, Lodin og 1 annen person ga dette en brofist.
  6. Lodin

Lodin Der Politipresident

Jeg vil spille ca. 30 av de spilla eller så!

Agradula ga dette en brofist.
  7. Yetipants

Siden det snart er Halloween trenger man et skummelt spill. Heldigvis fant jeg det skumleste spillet av alle.
    Du veit du har med et kvalitetsspill å gjøre når kontrollene på musknappene er "punch" og "also punch".

sheriffen, Lodin og Agradula ga dette en brofist.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.