Personlig synes jeg folk burde spille
Knytt Stories. Det er et lite platform-spill, skrudd sammen av svensken Nicklas Nygren. Og da var det ikke så mye mer å si. Dere får bare ta å sjekke ut denne videoen .
Greit?
Kunne ikkje vore meir enig, dette spelet er berre herlig!

Nydelig musikk, søte lydeffekter, bra gameplay, flott leveldesign etc. Også ganske bra at det er level editor med, du finner masse nedlastbare brett på
http://knyttlevels.com/ Samme fyren har laget eit par andre perler også tilgjengelig på nettsiden hans, som
Modarchive Story og Operator Status (som eg ikkje finner link til, sorry), eit sprettballkonsept perfeksjonert i
Within A Deep Forest.
Før Knytt Stories laget han
Knytt, eit spel i samme konsept (klatre på vegger og hopp over farlige stup på jakt etter dill og dall), også veldig søtt og bra.
Når eg først er i gang med å anbefale plattformspel, ingen som har nevnt
Cave Story enda! Japansk spel med engelsk fan-oversettelse. Finnes gratis til både PC, mac og PSP, vel verd å bruke tid på! Merk: Veldig 8-bit!
Studio Pixel, som altså står bak Cave Story holder på med ein
wiiware-utgave as we speak, blir nok ei gjennomkjøring av spelet då tenker eg.
Ellers, av indiespel UTEN halvcrappy 8-bit grafikk som er vel verd å nevne må eg dra frem
World Of Goo (PC/WiiWare). Eg nevner i fleng: Fantastisk musikk, genialt puzzle-gameplay, pen cel-shaded grafikk og bra humor. Skjønt, har du ikkje hørt om dette spelet bur du under ei steinrøys.
Men, er ikkje ferdig enda.. Kort nevnt,
Chalk! Eit spel der du styrer karakteren din med WASD og eit kritt med musa. Du tegner altså krittstreker for å bruke projektilene til fienden din mot seg sjølv, fungerer veldig bra.
På den nettsiden finnes plenty andre spel å kose seg med også.
Og sist men ikkje minst,
Little Fighter 2. Final Fight med små manga-karakterer. Go nuts!