Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Sikkert et dumt spørsmål, jeg har aldri spilt noen av Halo spillene, men jeg ble fullstendig solgt når jeg så den første Halo 3 traileren så jeg tenkte meg jeg skulle kjøpe Halo 3 når det kommer ut. Hvordan er det med story osv? Er det et standard skytespill, med ikke så mye vekt på story, eller kommer jeg sitte der som et naut hver gang det er cutscenes og ikke skjønne noe som helst av hva som foregår?
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Er litt i samme båt. Har bare spilt ca. halve Halo 1, og begynte på Halo 2 i dag, etter at jeg rimelig impulsivt bestemte meg for å gi Halo en sjanse. Har nå komt godt ut i nummer 2. Sleit litt i starten, men leste meg opp på wikipedia.
 
SITAT(Tyrion @ 15.09.07, 03.00) 81974
Sikkert et dumt spørsmål, jeg har aldri spilt noen av Halo spillene, men jeg ble fullstendig solgt når jeg så den første Halo 3 traileren så jeg tenkte meg jeg skulle kjøpe Halo 3 når det kommer ut. Hvordan er det med story osv? Er det et standard skytespill, med ikke så mye vekt på story, eller kommer jeg sitte der som et naut hver gang det er cutscenes og ikke skjønne noe som helst av hva som foregår?
[/b]
Historien i Halo er mye dypere enn hva mange tror, så selvsagt går du glipp av en del historiemessig om du begynner rett på Halo 3. Men i stedet for å spille gjennom Halo: Combat Evolved og Halo 2(tiden begynner å bli knapp), så kan du heller kanskje lese deg frem til hva historien går ut på.

Her er noen linker:

Videoer:
Alle cutscenene fra Halo: Combat Evolved
Alle cutscenene fra Halo 2

Tekst:
Historien i Halo: Combat Evolved
Historien i Halo 2

Ellers har TV-reklamen til Halo 3 dukket opp. :elsk:
Noen som vet når vi kan forvente å se de første omtalene?
 
Gull. I hvilken butikk ble dette kjøpet gjort, hvis det var sånn spillet ble kjøpt inn? D: Har hørt rykter om at en del butikker rundtom i Norge har lagt det ut for salg allerede.
 
Jeg skal også begynne sånn med nye spill jeg har fått, Men jeg skal sette det godt inn under pungen isteden for og virkelig bevise mitt poeng.

Nicholas, do it hardcore.
 
Han har alt for stramme jeans til og få hele LE pakka ned i buksa, så tror jeg ikke han gidder og ta noen bilder.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Nei, jeg er sikker på at han, etter å ha tatt bildet vel og merke, la fra seg spillet på en hylle uten å bryte forseglingen og gjorde noe annet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Og Anett og en kar som ikke henger her. Skal ikke spoile noe annet enn at det er JÆVLIG kult. =D Vi tar en liten pause nå så jeg leker med replay-funksjonen. Titter på et av bretta vi akkurat spilte, heftige saker!
 
Jamen så inni helvete da mann! Fortell oss hvor du skaffet dette himmelske objektet! Og om du skulle være villig til å kjøpe og sende spillet videre til Vestlandet betaler jeg, og sikkert også andre her, gladelig blodpris for å få det innen neste uke! Penger!

Jeg håper du (og dere andre som har skaffet spillet) tar til fornuft og utnytter oss svakerestilte sjeler etter beste evne.

You bastards. (Gi meg, gi meg, gi meg!!)
 
Expert, crackah!

Men Microsoft Norge ringte visstnok til dem og var sinte, så de selger ingen flere kopier.
 
Nicholas! Kjøp en utgave, send til meg, så betaler jeg det det koster! Så skal jeg selge videre til en kompis som er jævla misunnelig på deg, han gir meg seriøst 800 kroner for spillet! :D
 
SITAT
“Halo 3’s Forge is a mode that allows for both play and design to co-exist and cooperate. A multiplayer focused tool, Forge will allow players to customize multiplayer maps, changing and resetting spawn points, weapon spawns, weapon timers, vehicle spawns and timers, vehicle spawn points, and add existing geometry to the map’s existing structure in the form of crates, boxes, fusion coils, lifts, teleporters and more. The amount of items you can drop is regulated by an economy budget system, with different items having different values and each map having an overall Budget that the items you place cannot exceed. By deleting existing things off of a given map, you can actually place more things. Players can modify and create their versions of maps, save them and share them with their friends, but that’s only half or so of what Forge allows.

In addition to functioning as creation-driven tool, Forge is also a playspace. Up to eight players can be on a given map at a time, shifting back and forth between their chosen multiplayer model and the Forge model – a Monitor. Players can play actual games in Forge, goof around, kill each other, play Slayer where each team designates a Monitor to supply weapons, vehicles, equipment and cover on the fly.”[/b]
Forklarer det best slik. Er dessuten sikkert nevnt tidligere i tråden også.