Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

SITAT(Nicholas @ 16.09.07, 11.55) 82139
Akkurat passe lengde uansett, spør du meg. Mer gidder jeg ikke svare på angående singleplayer: Dere får oppleve resten selv. :)

[/b]
Greit å vite for oss som ikke er halo-fanatikere om singleplayeren er over middels bra eller ikke, vet ikke om jeg skal sette av penger til det, multiplayeren bryr meg ikke.

Det er vel ikke akkurat en spoiler.
 
Da var Legendary gjennomført. Ble første gjennomgangen min, så da fikk jeg dratt med alle vanskelighetsgrad-achievementsene i samme slengen.

Likte campaign, men tror ikke jeg kommer til å bruke så altfor mye mer tid på det, antakeligvis bare litt spilling mens jeg venter på at matchmaking kommer i gang.
 
Hvordan er holdbarheten? Du nevner nå at singleplayeren er bare tidsfordriv til multiplayeren, men jeg har alltid elsket Halo, spilt gjennom det flere hundre ganger virker det som, visse baner er klassikere i min vennekrets. F.eks. Halo i Halo, og de første banene i Halo 2 hvor man kjører mye. Er det ikke visse slag eller kjørebaner du vil komme til å spille igjen, bare fordi det var jævla morro? :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jo Revan, du er som er en altsvelgende fanatisk Halo-fanboy kommer til å tvinge deg selv til å spille gjennom det mange ganger bare fordi du har lurt deg selv til å tro du liker det, akkurat som med de andre spillene. :)
 
SITAT(Revan @ 16.09.07, 19.33) 82238
Hvordan er holdbarheten? Du nevner nå at singleplayeren er bare tidsfordriv til multiplayeren, men jeg har alltid elsket Halo, spilt gjennom det flere hundre ganger virker det som, visse baner er klassikere i min vennekrets. F.eks. Halo i Halo, og de første banene i Halo 2 hvor man kjører mye. Er det ikke visse slag eller kjørebaner du vil komme til å spille igjen, bare fordi det var jævla morro? :p
[/b]
Flere hendelser er temmelig stilige og blir absolutt morsomme og oppleve igjen, men jeg liker ikke å spille gjennom spill flere ganger på kort tid. Greit å ta en liten pause før neste gang, så blir jeg ikke lei.
 
SITAT(Nicholas @ 16.09.07, 19.35) 82239
Jo Revan, du er som er en altsvelgende fanatisk Halo-fanboy kommer til å tvinge deg selv til å spille gjennom det mange ganger bare fordi du har lurt deg selv til å tro du liker det, akkurat som med de andre spillene. :)
[/b]
Aaargh. Jeg har ikke spilt gjennom Halo 2 i nærheten så mange ganger som Halo, så jeg er ikke altslukende. Visse baner i Halo 2 har jeg bare spilt to-tre ganger faktisk, og det er lite. Slutt å vær så slem. :(
 
Hadde ikke lest noe om Forge på forhånd, så det ble noen uforventede morsomme timer jeg og Endre brukte på å lage et eget oppsatt brett. Vi har lekt med tanken om en skikkelig zombie-modus temmelig lenge, og nå som vi har Forge til å hjelpe oss, fikk vi realisert de tankene vi hadde rundt det.

Greia er at vi tar en av infection-modusene og finpusser på de så menneskene har kun pistol med ett magasin og ingen radar, mens zombiene har sverd og gravity hammer, samt at de kan se menneskene hvor enn de er. Høres kanskje ikke så spesielt ut? Det som gjør det hele mer spennende er at menneskene har barrikadert seg inne i en base. Vi har altså satt opp esker og diverse saker som dekker inngangene, så zombiene må slå dette unna samtidig som menneskene kun vil høre lydene og bare sitter og venter på å bli drept.

Vi har testet det ut litt nå, og bare vi får med flere kan det bli utrolig moro. Spesielt kult var det å være menneske, for både jeg og Endre merket fort hvor ekkelt det var og sitte og vente på at zombien skulle komme, for så å høre lyder og plutselig ha en ny skikkelse inne i den koselige basen. Det gikk faktisk såpass langt at Endre prøvde å ta selvmord før jeg kom meg inn en gang. :D
 
Nei, og nei. Expert sentral har jo gått batshit insane på det der nå. Hvis noen av butikkene brekker datoen igjen blir det nok alvorlige konsekvenser.
 

K999

Keystone State Of Mind
Mulig dette er litt obvious, men jeg ble litt forvirret:

Når en spiller 4 player co-op så kan vel alle fire spillerne være på samme konsoll? Eller maks 2 på hver konsoll?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Går an å spille multiplayer med 4 stykker splitscreen, men co-op er fortsatt begrensa til to stykker på hver maskin. Men ærlig talt, når man har co-op over Live uansett er det ingen vits. Hvem faen er det som liksom ikke har Live på 360en sin?
 

K999

Keystone State Of Mind
4 av vennene mine, fordi de ikke gidder å kjøpe live bare for å spille med meg og 2 andre venner. :eek: Ærlig talt så hadde jeg sikkert ikke hatt live, hvis det ikke var for Spillegal. Men takk for svar uansett.