Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Sjekk ut spillmagasinet, der står det at spill som leveres tilbake til Expert byttes mot Legendary Edition. :D Skal dere som kjøpte spillet gjøre det?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Er ikke det en litt dårlig deal først og fremst Microsoft tjener på? Kundene har jo ikke gjort noe galt ved å kjøpe spillet, og hvis de ville tjene på å ha fått det tidligere, kunne de tjent mye mer ved å selge videre (som noen prøvde på, men som likevel ble kjøpt av Microsoft og Expert). Vet ikke hvor mye den Legendary Edition koster i Norge, men vil tro et Halo 3 på avveie over en uke før release er verdt noen tusenlapper.
 

K999

Keystone State Of Mind
Vel de her på SG har jo fått spilt igjennom det på legendary og alt det der, fått testet ut mye. Så hved å selge tilbake for Legendary Edition, ville bare vært bedre igjen. From my point of view.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Skulle ønske folk hadde litt KILDEKRITIKK og ikke bare posta det første de hørte - først i Call of Duty 4-tråden og nå her. Hvis du ikke fatter hvor jævla dumt det er å banne noen for å kjøpe et spill fullt og lovlig håper jeg du dævver i en bilulykke. Nnngh.
 
Fikk noe Halo-sweet i posten idag :D



 
Forge... jeg visste ikke noe spesielt om det. Den videoen endret mitt syn på hele spillet. Jeg kommer til å ha tusen timers spilletid under mitt belte bare ved å spille med venner på Live, kose oss med Forge og bare ha det jævla gøy. Det virker helt utrolig. Det er jo... revolusjonerende! Eller? :D
 
Jeg blir sint på amerika. Hvordan kan de la ham komme med sine latterlige og idiotiske utsagn i media? Jeg håper ironiens krefter inntreffer, og at en gamer blir påvirka av GTA IVs oppdrag som går ut på å drepe en advokat mot spill, og faktisk tar Jack av dage. Er så lei av ham nå.
 
Så nettopp i Elkjøpavisa som kom i dag. 399 for Halo 3. Det var jo en akseptabel pris, så det kommer jeg nok til å skaffe på release.

Men skate skal de ha 599 for! :argh: