Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, ser slikt ut. Skal ikke lyve og si at jeg ikke sitter med bukstelt nå, såklart. Ser miljøene minner en de om de første Halo-brettene, hvilket bare er positivt.

Og Quaden skulle egentlig være med i H2, men etter at de mer eller mindre hadde gjort den ferdig så klarte de ikke å rettferdiggjøre dens eksistens i Halo-universet. Den hadde egentlig ingen reell hensikt. Ser ut som de har ombestemt seg, ihvertfall.

Redigert: Til Lodin.
 
Følgende skal vistnok stå i artikkelen!

SITAT
Legendary Edition

The CE will be called “Legendary Edition” and is a replica of Master Chief’s helmet complete with four DVD discs. The first disc will be the game disc, the second will contain documentaries and developer comments, the third disc is all about the spin-off material that has been created (Red vs. Blue, Spark of Life etc) and the last disc will contain all of the cut scenes from Halo 1 to 3 in HD.[/b]
:w00t:

Mer informasjon:

SITAT
They played three mp maps:
Snowbound
Highgrounds
Valhalla

ATV confirmed
other vehicle "man cannon"

weapons:
more powerful AR
Brute Spiker, shotgunnu thing shooting spikes
Spike grenade
Spartan Laser - anti-vehicle weapon

RB and LB to reload weapons, in left or right hand

You see the weapon a player's not using on his back

"X-button will be used for something that will "change the whole game", but Bungie isnt ready to say for what."

New vehicle: Man Cannon

"A new transport vehicle in Multiplayer, with a built in catapult that sends the player "100's of feets up in the air, the player can still shoot when he's in the air.

A new kind of energy shield (read bunker). It resists all kinds of bullets and rockets, but players can go right through. (Think Star Wars Episode 2)

New Weapon: Nail Grenade

New grenade that stucks on walls, when it explodes it sends out thousands of nails.[/b]
Ventetiden blir hard...
 
Ja, den blir det. Legandary Edition skal jeg forhåndsbestille, husker følelsen av å komme hjem med Halo 2 Limited Edition da spillet ble sluppet. Blir prisen skyhøy fordi det er en figur og masse ekstramateriell?

Mongoose ser fet ut, ser for meg å kjøre den med en kamerat bak som har bazooka!
 
Jeg tipper prisen blir minst tusen kroner for Legendary Edition. Men det er som sagt bare tipping fra min side.

Her er forresten scans'ene i større oppløsning, slik at selve reportasjen er lesbar.

Forvent ny informasjon, nye bilder, når nyeste EGM kommer i løpet av denne uken. Regner med at det blir scannet og lagt ut rimelig fort.

Edit: Halo Trilogy theme oppe på MarketPlace, til 150 MS Points. Preview.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror det ble postet for to uker siden i - jøss - "Spill til film"-tråden. :eek:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hippie hurra, ny Weekly Update fra Bungie. Litt flere verdiløse detaljer enn til vanlig, men fortsatt ingenting å kaste grevlinger i taket for. Forhåpentligvis dukker det opp scans fra nyeste nummer av EGM iløpet av neste uke ... :tenke:
 

Lodin

Der Waaaah


Der har dere den kjipe limited edition pakka deres. Fun Fact: De av dere som kjøper den og ikke har katte må blø. Dere vet hvorfor.
 
Hvis den collercter's edition inneholder akkurat det samme DVD materiale som den boksen der går jeg heller for den.

Den pakka så jo bare dum ut <_<
 
Er det tre versjoner av Halo 3 som kommer? Vanlig, Limited Edition og Collector's Edition/Legendary Edition? Hmm.. :eek:
 
SITAT(Sulky @ 04.11.06, 12.32) 32175
Hvis den collercter's edition inneholder akkurat det samme DVD materiale som den boksen der går jeg heller for den.
[/b]
Den du ser bilder av der heter Legendary Edition, og kommer med 4 DVDer. I tillegg kommer det en helt vanlig utgave (1 DVD), og en steelcase i likhet med Halo 2 (2 DVD).

Og ja, jeg er en av de som kommer til å forhåndsbestille Legendary Edition med en gang det er mulig. :$

Edit: Revan, det er korrekt.
 
den hjelmen som er på det bilde, er det noe man får med eller? ..var jo ganske så stilig den da :)
 
Hvorfor gjøre det så vanskelig, Bungie, hvorfor?!

Jeg må vel ha... Både Limited og Legendary jeg, hvis ikke Legendary koster kjempemye. Halo 3 er jo selvsagt med i Legendary, men hva annet? Og hvor ligger CDen Halo 3? I et Halo 3-vanlig cover oppi Legendary? :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kan du ikke bare lese infoen som er blitt posta nitten ganger før, Revan? Det er fire CD-er i Legendary Edition: Halo3, bonusdisk med masse behind the scenes-greier, en disk med masse fan-mekka ting som Red vs. Blue og sånt, og en fjerde disk med alle cutscenes fra alle spillene kronologisk, i hi-def.
 
Jeg spurte om hvilket cover Halo 3 kommer i, oppi Legendary Edition. På det ene bildet lengre oppe her ser det ut som man kan ha 360-covre oppi hjelmeska.

Det står hvor mange CDer som følger med, men hva ligger de i?

Liksom, hva ligger DVDene i? Si meg det, Nicholas. Og si meg og hvor jeg kan lese det i emnet.
 
SITAT(Revan @ 04.11.06, 14.06) 32211
Jeg spurte om hvilket cover Halo 3 kommer i, oppi Legendary Edition. På det ene bildet lengre oppe her ser det ut som man kan ha 360-covre oppi hjelmeska.

Det står hvor mange CDer som følger med, men hva ligger de i?

Liksom, hva ligger DVDene i? Si meg det, Nicholas. Og si meg og hvor jeg kan lese det i emnet.
[/b]
Får man cd'er og?