Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

SITAT(Nicholas @ 11.10.06, 18.45) 27583
Kanskje jeg bare jeg som tar det for gitt at det blir flere fiender og større brett i H3, altså. Hei, Revan, tror du kanskje grafikken blir bedre også eller?
[/b]
Jepp. Var ikke akkurat flere fiender fra Halo til Halo 2, så vi får håpe at det blir det denne gang. :p
 
Satser på det beste. Spillet ser bra ut , men ingen vet ennå om det lever opp til forventningene ! :) * Lever i Spenning *
 
Bungie har jo så og si bekreftet at det kommer til å leve opp til forventningene - store baner, masse landskap og masse fiender, nye våpen og forhåpentligvis nye, spennende kjøretøy. De har ikke feiket før i serien, hvis du ser bort i fra Singleplayeren til Halo 2.
 
SITAT(Revan @ 16.10.06, 18.56) 28434
Bungie har jo så og si bekreftet at det kommer til å leve opp til forventningene - store baner, masse landskap og masse fiender, nye våpen og forhåpentligvis nye, spennende kjøretøy. De har ikke feiket før i serien, hvis du ser bort i fra Singleplayeren til Halo 2.
[/b]
Så om spillutviklerene lover gull og grønne skoger så blir det automatisk slik? :eek:

Ah. Takk Revan! Der lærte jeg noe nytt! :D
 
SITAT(Aleks @ 16.10.06, 19.42) 28449
Så om spillutviklerene lover gull og grønne skoger så blir det automatisk slik? :eek:

Ah. Takk Revan! Der lærte jeg noe nytt! :D
[/b]
Døh, det er Bungie, mange års utvikling og Halo 3 til 360 vi snakker om her. Det kan ikke bli feil. :elsk:
 
SITAT(Revan @ 16.10.06, 20.27) 28461
Døh, det er Bungie, mange års utvikling og Halo 3 til 360 vi snakker om her. Det kan ikke bli feil. :elsk:
[/b]
Ja, men hva om de har brukt alle disse årene med utvikling til å lage puppe-bounce fysikk istedenfor å tenke på selve spillet :grine: ?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Virkelig, Revan? Du tviler på at Bungie kun fokuserer på puppefysikk denne gangen? Si meg, har noen kjørt over hodet ditt i det siste?

Hvis dere kunne latt være å forsøple tråden med verdiløse kommentarer som dette hadde jeg vært evig takknemmelig.
 
SITAT(Nicholas @ 16.10.06, 21.37) 28488
Virkelig, Revan? Du tviler på at Bungie kun fokuserer på puppefysikk denne gangen? Si meg, har noen kjørt over hodet ditt i det siste?

Hvis dere kunne latt være å forsøple tråden med verdiløse kommentarer som dette hadde jeg vært evig takknemmelig.
[/b]
Ey, ro deg ned da.
Hvem i alle dager gir deg autoritet* til å angripe meg eller hvem som helst fordi vi tuller litt? Er det ikke lov med tulling kanskje? Og hva er vitsen med å spørre Revan om noen har kjørt over hodet hans?

Forsøker du å vise hvor voksen og stor og sterk du er? Vel, det hjelper ikke. Alt det gjør er å få folk til å føle seg dumme. Og det er da ikke vits i?

Skjerp deg :angel:

*Ja, du er moderator, men det er ikke en del av jobben å spørre folk om noen har kjørt over hodet deres, eller forsøke å 'eie' folk.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Aleks. Hallo. Ingen synes humoren deres er morsom. Det er bare teit. Og unødvendig. Kan dere ikke bare ta det over MSN? Jeg skjønner hvis dere vil spekulere i Halo, for all de, men det dere driver med nå er bare tull. Det er ingen vits i å spamme ned tråden med skrot bare fordi det er manglende aktivitet i den. Forstå det.
 
SITAT(Nicholas @ 16.10.06, 22.00) 28501
Aleks. Hallo. Ingen synes humoren deres er morsom. Det er bare teit. Og unødvendig. Kan dere ikke bare ta det over MSN? Jeg skjønner hvis dere vil spekulere i Halo, for all de, men det dere driver med nå er bare tull. Det er ingen vits i å spamme ned tråden med skrot bare fordi det er manglende aktivitet i den. Forstå det.
[/b]
Ja, der ser du. Nå fatter jeg poenget.
Ferdig med det. Jeg skal slutte med å vifte rundt med mine forferdelige vitser. Hadde du sagt det slik forrige gangen ville det jo godt mye bedre! Du er jo en moderator og en moderator skal jo være et godt forbilde, og gode forbilder går ikke rundt å ber folk om å svare på om noen har kjørt over hodet deres.

Men nå får vel kveruleringa ende :)!
 
Er det? Å filler'n.

Jeg syntes bare det var morsomt fordi forventingene til folk hadde blitt så store, ellers hadde en Halo film egentlig vært ganske tøft.

Kan jo være de tar opp prosjektet en annen gang?
 
Og kilden din var dårlig. Her er en bedre en.

SITAT
While the exit of two studios would seem to imperil "Halo," Kamins said Microsoft is already in talks with other distribution partners. Prep work on the film continues, he said. One advantage is having Jackson and Walsh as exec producers: Most of the pre-production is being done at their visual effects studios in New Zealand, Weta Digital and Weta Workshop, so there will be no stoppage.
[/b]
Halo filmprosjektet er med andre ord langt fra over.