Den sosiale Age of Conan-tråden!

#61
57? Og du har ikke opplevd grinding? Jøss, må ha lagt til en del quests siden jeg var lavere level, er bare 58 nå og har stort sett grindet meg opp siden lvl 52. og før det grindet jeg meg opp fra 48 til 50. Og nå har jeg to levler igjen til jeg får kommet meg til neste sted og jeg har i tillegg gjort alle questa i sonen så det blir slit, er heldigvis bare en og en halv level da jeg er halveis til 59. Og det at guilden pleier å power levle er jo også greit til tider, så lenge det er plass i raidet.

Men ja, spillet er ikke dårlig, det er bare det at spillet har for lite innhold akkurat nå. De som er level 80 nå bedriver tiden med å farme resources og det er jo ikke direkte gøy akkruat:p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#62
Altså du kan umulig ha gjort alle questene i sonene du har tilgang til. Er jo mange quests du kan ta i Noble Tarantia, Field of the Dead, Eg. Mountains og noen andre steder når du nermer deg 60. Har selv full questbok og skal nå prøve meg i Cistern/Main System som er ett helvete, siden det er en åpen instance med ofte mange grupper i. Der nede er det totalt kaos og Funcom burde gjøre noe der, kan bare ikke være sånn som det er nå. Det burde ha hvert samme instance system som i Tomb'en, en instance pr. gruppe.

Så sånn som jeg ser det så er ikke så veldig stor mangle på quest, ihvertfall ikke enda ;)
 
#63
Spillet starter på endlevel, samme hvilket MMO. Om du synes det er moro å slakte femten griser for Lars, og hente åtte kanibalhuer for Thor kunne du blitt underholdt av tekstbasert minesveiper.
 
#64
Har nok sveipet gjennom alt jeg kan og tømt alle sonene for quests som man kan gjøre alene, klart, om du hr tatt deg bryet til å skaffe grupper til instances så får man litt mer xp, eneste instancene jeg har gjort har vært med en lvl 80 PoM:p

Var artig tidligere i dag forresten, sneik med innpå en irriterende kar fra et KoS-guild og kjørte en combo som endte med et avkappa hue, gøy med one shots:D

Og du da Eivind? Spiller du aktivt nå eller skulle du vente?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#65
Ahh når du bare har tatt de solo questene så er det jo ikke så rart i da. Må jo ta de gruppe questene også, er jo ofte der man får bra xp og mye drops av forskjellige sorter. Er jo ett MP spill, så ikke noe galt i og skaffe seg grupper ;)
 
#66
Er selv halvveis til 47 på experience baren, og jeg har nettopp kommet meg til Fields of Dead fra Noble District i Tarantia. Har vel kanskje gjort 4-5 quester i Fields of Dead, så jeg forventer meg rundt level 50 der, minst. Så får vi se hva jeg gjør videre. o:
 
#67
Jeg har egentlig satt Conan på hold. Føler meg litt neger, siden jeg har collectors ED, og så veldig frem til spillet. Jeg slutta med wow fordi det ble ensformig og ikke ga meg mye, bortsett fra det sosiale aspektet ved spillet. Jeg orker ikke å spille et spill som gir meg enda mindre muligheter til å utvikle individuelle ferdigheter og generelt sett mindre valgmuligheter når det gjelder ... Alt. Age of Conan hyler om variasjon i spillestil fra person til person, og muligheter til å forme karakteren din etter hva du legger vekt på når man spiller, sist jeg sjekka gikk det ann å suge i alle spill, det å lage èn cookiecutter vei for alle klasser (Ikke prøv dere på heal/dps og tank/dps) er ikke akkurat orginalt.

I tillegg er det veldig surt at den ene klassen jeg kunne tenke meg å spille er halvferdig og skriker hastearbeid (assassin).

Men for all del, hadde WoW blitt sluppet nå, i den tilstanden det var ved retail, ville jeg mest sannsynlig aldri spilt det. Mulig jeg har blitt kresen, men jeg hadde forventet mer. Skal jeg være helt ærlig så synes jeg ikke noen som spiller hvilket som helst MMO kan kalles kresen, da de spillene som absolutt burde bli satset mer på blir hastet til hyllene, hvorav de fleste er rene kopier av hverandre. Skal man spille en kopi, kan man like så godt spille det spillet som faktisk klarte det best (WoW).
 
#68
like greit å gi opp md det dritet her og spille et kvalitets mmo som WoW? eller det SYKT TEIT osv?

sry, men er det beste på markedet. ingen vits å ta omveier med dritt som detette :)
 
#70
Jeg klarer heller ikke å tyde greiene. Til neste gang er det greit å presisere hva man synes er dritt, og hva man synes er superfet.

Fordi sånn derre ironi liker vi ikke når vi skriver, uten at vi er supertydlige.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#71
SOooooooooooo Noen som fortsatt spiller her? Er jo så dødt her atte :/
Har nå selv ikke spilt på noen dager, kanke sitte inne og spille i denne varmen :p

Men uansett har kommet meg til lvl 71 med min Dark Templar og stortrives godt i spillet.
Og jeg må si spillet har blitt mye bedre etter de siste patchene her nå, er mye mere artig nå.

Og nå har jo PVP systemet i spillet tatt seg skikkelig opp også, siden det ikke var ordentlig i gang fra starten av.

Og jeg vil tro dette spillet kommer til og bli bedre og bedre med tiden som kommer :)
 
#72
Så at Buddy-keyen min nå er aktivert. Om noen har lyst til å kaste bort tiden sin på mølet i en uke er det bare å si ifra.
 
#73
Jeg vil, jeg vil! Har ikke orket å kjøpe spillet fordi PCen min kjører det OK på low, så jeg gidder ikke å legge mye tid på det, men jeg vil se hvordan det har utviklet seg fra betaen.

Så Eivind, om du er så snill.
 
#74
Send meg emailen din. Husk at du burde ha dvdene til spillet, eller laste ned spillet før jeg inviter deg, da det tar tid.
 
#75
Har satt på torrent som putrer og går, så det burde være nedlastet i løpet av de neste par dagene. 24 gigabytelol.

Har sent PM med email.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#76
Jeg spiller ennå fra tid til annen. Lvl 33 tempest of set og lvl 16 barbarian er de karakterene jeg har hatt mest moro med, men spillet klarer ikke engasjere meg på samme måte som wow gjorde. Spiller det bare når jeg virkelig kjeder meg.
 
#77
Jeg ville nå påstå å levle en character i world of warcraft før TBC var like intersant som å se maling tørke. Godsakene startet når du var max level. Er det ikke det samme med Age of Conan?
"Lolz, its a complete new game at 80" osv.
 
#78
Tvert imot. Age of Conan har tilnærmet null fungerende raiding content og det som faktisk fungerer gir loot som ikke er stort bedre enn blått level 60-questing loot. Hm.. Funcom må virkelig få føttene sine ut av ræva og begynne å gjøre noe med.. alt. Endgame, bugs, performance issues, PvP, balance, economy. :<
 
#79
Lol, jeg hadde visst 5 buddy keys, så da er det 4 igjen. Noen flere som vil ha?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Ja, sleng over en du. Har akkurat kansellert WoW-kontoen.