Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

demake

Seksuelt godteri
Jeg veit at det er et bra spill inni der en plass, men det føles så tungvint å selge og shippe varer at det er et ork. Kanskje det er en for god simulator av plantasjedrift? Jeg følte ingen glede av å få sendt avgårde noen kolli med kaffe. Det var mer...uuugh, nå råtner tobakken min på kaien :qq: Then again, så var det nok min feil at jeg ikke hadde bygd større lagerbygninger.
Og som den staffasje-hora jeg er så trur jeg det hadde vært mer sexy om det var bilder av bygningene man bygger på kortene, i stedet for at det bare er en monokrom pastell bakgrunn med litt tekst.
 
Ja... Det hadde nok vært mer sexy, men jeg tenker jo veldig lite på presentasjonen og hva det man gjør skal representere i spillet, så den kritikken er nok irrelevant for meg. Tematikken i spillet er bortimot irrelevant, i mine øyne, den er bare der for å være et skall for og hjelpe meg å forstå hvordan spillet fungerer...

Sånn ellers, kjenner jeg er veldig gira på mer pandemic. Tror nok jeg må undersøke hva det koster på Outland.
 

demake

Seksuelt godteri
Pandemic herjer. Du ble jo ganske brutalt kastet inn i en rolle som ingen av oss rundt bordet hadde tidligere erfaring med, så jeg var redd for at du ikke skulle like det. Jeg veit ikke hvor mye du fikk med deg av hva vi andre gjorde for å kurere (haha) verden. Pandemic er forøvrig ikke det dyreste spillet og jeg trur det koster 399.
 

oma

Village Drunk
Spilte Artic Scavangers med folk som sa "Er det sånn der Outland spill med mange regler og sånn?" i går, og de elsket det.
 
Pandemic herjer. Du ble jo ganske brutalt kastet inn i en rolle som ingen av oss rundt bordet hadde tidligere erfaring med, så jeg var redd for at du ikke skulle like det. Jeg veit ikke hvor mye du fikk med deg av hva vi andre gjorde for å kurere (haha) verden. Pandemic er forøvrig ikke det dyreste spillet og jeg trur det koster 399.
Sett Tabletop-episoden og diverse andre anmeldelser om det nå, og skal så jævlig ha dette spillet med første ekspansjon fortest mulig. Venter litt med den siste, den ser ut til å koplisere en del mens den første bare gir variasjon. Teite Outland hadde det ikke inne, da...
 
Romkameraten min lurte meg. Han kom hjem halv elleve med Space Hulk: Death Angel, et nytt coop-spill (som jeg er jævlig gira på nå etter Pandemic), og lovte at det skulle være kjapt. Nå er klokka halv to, og jeg trodde det var ca midnatt, etter min indre klokke. Jeg har jævlig høy puls nå og får garantert ikke sove heller. Det eide, selv om vi ble drept, men jeg hater han litt likevel.

Her er et crappy bilde av våre tre gjenværende space-marines (vi startet med åtte), omringet av Genestealers. Vi kom oss til tredje etasje, av fire.

 

demake

Seksuelt godteri
Coop-brettspill <333
 

demake

Seksuelt godteri
Hvem vant?

de uten unger, seff
 
Stakk innom Outland i dag på impuls og bestemte meg for å gå til innkjøp av mitt første brettspill som ikke bare involverer en haug med stiger og hull. Valget falt på Pandemic da det ikke virker så brutalt å sette seg inn i, noe som kanskje gjør det lettere å finne noen tjommier å spille med.
 

demake

Seksuelt godteri
En av oss. En av oss.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Beklager Demake, men jeg må virkelig innrømme at jeg aldri har vært noen fan av Pandemic. Etter å ha spilt flere runder Legenden von Andor må jeg nok innse at kooperative brettspill i det hele tatt ligger meg litt fjernt. Vil gjerne spille ett spill som beviser det motsatte. Ikveld har jeg spilt doppelkopf med samboerne mine, et stikkspill og en skat-variant som bygger litt mer på flaks, samtidig som det er underholdene og utfordrende. Passet godt til en kneipeaften med gode venner :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Off-topic så vil jeg bare si at den norske prosaen med et islett av tysk du byr på, Tute, alltid er en kilde til smil og hygge. Koz!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Neimen, da vil jeg off-topic si takk så meget. Det er min ærlige overbevisning at man lærer mye om norsk gjennom tysk. Bare spør Agnar Mykle :hug:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tiltredes!
 

demake

Seksuelt godteri
Gleder meg til å utforske grotta di.