Aldri si aldri Eivind. Både SL locks og Shadow priest får en stor nerf i 1.11 via nerfen av fear effekten (for 100. gang). Når en nå fearer et target og damager det targetet så brytes/ikke brytes fear på den faktiske skaden du gjør, slik var det ikke før, da var det det spellet du brukte sine base damage som bestemte hvorvidt fear ble brudt, så +damage hadde ikke noe å si på det feltet, nå får det det. Så har mine tvil på at mind flay ticks på 350 ikke bryter fear lengre :/
Fear er en latterlig skill, enten så er den altfor bra eller altfor dårlig, det hjelper ikke at 50% av horde er UD som breaker fear som det passer de (det må jammen være avslappene å spille horde karakter med fear skill sammenlignet med alliance). Når fear derimot en sjelden gang fungerer fult ut så er det en syk skill, har du bra gear så dreper du en fyr mens han er feared. Tror problemet er størst for priests med tanke på at de har 30 (26) sekunders cooldown på sin fear, jeg føler at det å trykke på psychic scream er litt som å spille i lotto, altfor tilfeldig om det snur hele kampen til min fordel eller at det hele går opp i røyk og jeg dør på flekken.
Rogues er helt ok, det er vanvittig få rogues som faktisk ambusher deg for mer enn 2000. Det er en sjelden gang at man blir wtfpwned, men det er utrolig sjeldent, hvis man dør så dør man som regel etter en nogelunde fair fight. Skal også nevnes at når først rogues faller bakpå så gjør de det noe så jævlig og de er ikke så vanskelig å drepe.
Shamans er heller ikke noe stort problem hvis du vet hva de kan og hva de ikke takler.
Eneste klassen jeg finner tilnærmet latterlig er warlocks. Syk skade, god crowd control og har også mulighet for å specce til å tåle rimelig mye. Deres defense skill death coil er blitt alt for bra, det er ikke lenger bare en defense skill, det har den altfor range til å være.