Den sosiale World of Warcraft-tråden

K999

Keystone State Of Mind
Ja jeg fant den i ettertid, men egentlig hva jeg mente var: Hvis jeg begynner og spille igjen, hvilken server burde jeg begynne på, siden dere spiller jo på så mange forskjellige.

Hvilken spiller dere mest på?
 
Og da var kontoen offisielt frøset, frozen, borte, ubrukelig, ikke spillbar, ja du skjønner. Jeg har sluttet å spille, helt. Kommer ikke til å begynne å spille igjen, eller kanskje jeg reroller Draenei rundt Burning Crusade. Får se hvor patetisk og surt livet mitt er da den tid kommer.

RIP Zanza lzm (with fæncy picz and all):


Til dere som sier "Bare vent, du kommer tilbake":
Nei, jeg er dritlei av WoW nå, har spilt i over et år sammenhengende, sett bort i fra den 3 ukers pausen jeg hadde i januar. Eneste som har holdt meg til WoW de siste månedene er at jeg har spilt en del i lag med venner på en alt. Men den er lite spennende når du har gjort alt sammen opp til flere ganger, og du vet nøyaktig hva jeg skal gjøre.
 
Forrige lørdag klokken 22:30, avsluttet jeg oså min WoW-karriere. Jeg følte plutselig at jeg var kommet til et punkt hvor jeg spilte bare for å spille, enn for å ha det gøy. Derfor tok jeg det endelige steget, og avsluttet mens det enda var godt. Har vel også spilt i ca. et år nå, og etter to lvl 60s og to lvl 40s føler jeg at jeg har oppnådd det jeg har ønsket i WoW.
 
Blærgh. Kjipe greier. Hva med broren din, kommerhan til å slutte?

Først Czerno, så deg, hvem blir neste til å slutte på Sylvanas? Lukter jeg vondt?
 
Jeg spiller ikke noe som helst wow for tia, men jeg fryser ikke accounten helt enda.
Jeg spiller når jeg får lyst, akkurat nå har jeg ikke noe som jeg skulle ha gjort på wow. Har mye heller lyst til og kose meg med et annet spill igrunn..

:)
 
SITAT(Affable @ 23.05.2006, 13.15) 5590
Blærgh. Kjipe greier. Hva med broren din, kommerhan til å slutte?

Først Czerno, så deg, hvem blir neste til å slutte på Sylvanas? Lukter jeg vondt?
[/b]
Jeg gikk vel egentlig tilbake til Hoamrush etter 3-4 uker, men det var hyggelig å spille på samme realm som deg <3 . Broren min sluttet vel for en stund siden. :(

Yeye, det var i hvert fall et morosamt år ^_^.
 

EagleJin

Bear Necessity

XD
 
Sier bare litt om hvordan blizzard har klart å grave sin egen grav ved å ha med dette +dmg tullet. en mage med bra nok gear, eller warlock for den saks skyld, behøver kun å trykke på 2 knapper for å drepe noe. Og ikke kom her og si at det er lett å interupte PoM pyro eller en random shadowburn på 3k.
 
Han har best mulig DMG+ gear og like mange Stormstrike Shamans som det er debuff slots. Altså 20% x 16 og Power Infusion fra en priest.. Vanlig critter han bare rundt 2500 på det meste.

Men ha, en Mage kan lett drepe noen med to trykk, men en dagger rogue kan også drepe en Mage med Ambush -> Backstab. Og en Hunter kan drepe en Rogue med Aimed Shot -> Multi Shot -> Auto Shoot. PvP i WoW er langt i fra lange fights, om man ser bort i fra Hybrid Vs. Hybrid.
 
Heftig crit det der :p

Ye, har blitt 2 shottet mye og har 2 shottet mye. PvP i WoW er ikke alltid all 'bout t3h skillz.
 
SITAT(Karl @ 27.05.2006, 15.32) 6082
Han har best mulig DMG+ gear og like mange Stormstrike Shamans som det er debuff slots. Altså 20% x 16 og Power Infusion fra en priest.. Vanlig critter han bare rundt 2500 på det meste.

Men ha, en Mage kan lett drepe noen med to trykk, men en dagger rogue kan også drepe en Mage med Ambush -> Backstab. Og en Hunter kan drepe en Rogue med Aimed Shot -> Multi Shot -> Auto Shoot. PvP i WoW er langt i fra lange fights, om man ser bort i fra Hybrid Vs. Hybrid.
[/b]
Veldig sjeldent kan en rogue ta en mage på to hits om magen vet hva han driver med. Vanligvis rekker rogues såvidt å ambushe meg før de er ferdige.
Hunters er en klasse som burde fjernes fra spillet, nuff said. Det er alt for lett å få nok +dmg til å kunne critte 3000 på en fireball, eller 4000 på en pyroblast.
 
Med riktig gear kan vel en rogue ha 120 energy og dermed dra ambush -> backstab rett etter hverandre? Skjønner ikke hvordan man kan unnlate at det skjer :S .



Hunters burde vel egentlig bare fjernes, jah. De har ingen spesiell rolle i PvE (utenom enkelte bosser) og er totalt pwnage i PvP.
 
Eivind: Har du Perditions blade mot en mage med 3k hp er det ikke så vansklig å tenke seg resultatet. :)
 
Jeg har 3k hp og eier rogues med C'thun daggern.