Den sosiale World of Warcraft-tråden

En litt trist tid i vente for min del. Flytter hjem i ferien hvor jeg ikke har eget nett. En god kompis av meg slutter med WoW, en annen sluttet i dag sånn helt uten videre (var snakk om at han skulle bli pappa :p ).
Og når jeg endelig har kommet så langt som å raide i karazhan med en grei guild. Tipper jeg blir kicka om jeg er afk i 2 måneder og hvis jeg da skal vende tilbake med uten guild og gode venner så syns jeg det hele blir litt trist.
Angrer på en måte at jeg ikke fikk starta med WoW når det kom og fått oppleve de store instancene på lvl 60.

Mange sier vel bare at det er et spill, og skjønner dem som slutter fordi de er lei, men jeg har ikke rukket å bli lei enda. :(
 
Ta deg opp igjen om 2 måneder og flytt til en annen server hvor du kjenner folk da? Evt bli kjent med folk og join en koselig guild og skaff epix. :))))))))
 
Joda, men mine venner driver på med alt annet enn WoW og de som i det hele tatt gamer, så er det cs 1.6 og css. Å flytte til en ny realm og skaffe "venner" i WoW blir langt ifra det samme som jeg har nå.
Skal ikke whine noe særlig mer over dette, men blir litt deprimert over tanken på å slutte å spille akkurat nå.

Må vel kanskje bare face the facts at WoW er på vei ut. Så for jeg heller se an når neste expansion pack kommer og håpe på at den inneholder såpass mange nye elementer at det går an å spille alene om ikke lokke mine irl venner. :p
 
Saken er at de ikke prøvde Illidan eller bossene før ham på PTR, derfor er hele greia latterlig.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Shade of Akama, Teron Gorefiend, Mother Sharahz, Illidari council og Illidan Stormrage blir buffet i neste patch. Det sies at alle bossene som er nevnt kommer til å gjøre mer skade, spesielt skade som er rettet på hele raidet samtidig.
 
Jeg har tenkt på hvor ufattelig mye cash man kunne fått av questene i Netherstorm og Shadowmoon Valley. La oss si at man grinder seg fra lvl 67-68 til lvl 70 også gjør man questene i Netherstorm og Shadowmoon Valley på lvl 70.

Uten tvil den beste og letteste måten å skaffe cash på.
 
Den letteste måten å skaffe gull på er å mine. Questene i Shadowmoon og Netherstorm er til sammen rundt 2.5k. Miner man en uke og selger alt har man 10k, om du er effektiv og spiller på en dyr server, 15k.
 
Tror nok pengene fra questa har blitt buffa i en tidlgiere patch, jeg får i det heletatt mye mer penger nå med den nye charen enn med den gamle, en annen kjekk ting å tjene penger på er å mine og så prospecte ore, jeg får nesten alltid blå gems i en stack og som oftest er den gemmen verdt mer enn en stack med ore:p
 
Mining sier dere? :tenke:

Jeg valgte faktisk mining og skinning på charen min. Det var før jeg visste hva et profession var engang.
Har aldri lvlet det, kanskje på tide. :D

Isåfall, vet dere om noen områder jeg kan lvle det på?
 
Sjekk professions-forumet på wow-europe, der burde du finne godsakene, ja.
 
Må advare deg da. Å levle opp mining som høylevel er veldig, veldig, veldig kjedelig. Epic mount hjelper, men fortsatt kjedelig, du rir rundt i forkjellige mønster i lav level områder i endel timer.
 
gjort på 1-2 dager om du bare setter deg skikkelig inn i det. Men ja, utrolig dølt å skille det på 70.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Vurderer å skille opp mining. Skinning er ikke spesielt innbringende, og jeg må uansett traske rundt i Azeroth en stund for å levelle lockpicking (siden jeg var for idiot til å vite om pickpocket og lockboxes når jeg var low level :()
 
Har skinning på warrioren min, og det sørget for 200g når jeg var lvl 40, og har 400g nå, lvl 55.
 
Alså, migration til stormscale endte med å bli en dundrende suksess.
Fra medium til high populated, PvE guildene har fått framskritt igjen etc.

Folk kaller det mekka for Pvp folk nå, jeg tok en titt på noen andre battlegroups, 2000 rating = top 10 hos oss er 2000 rating topp 300 , det sier vel hvor mange som gamer nå.

Jeg mener ! Dette er bare sinnsykt , til og med gamle naxxguild kommer hit nå.

Jeg så til og med Driftíng her om dagen, han hadde akkurat transfered til Stormscale ( en av de mest berømte PvP magene - masse vids på warcraftmovies.com

Ta en titt på min armory
http://armory.wow-europe.com/character-she...ale&n=Dukle

Vi startet et nytt 5v5 team forigårs, første dag så gikk vi fra 1500 til 1800, tipper vi aimer slik vi hadde på det gamle : 1900-2000

Er over 300 lag som har over 2000rating på 2v2,3v3 nå i tillegg liksom og over 200 som har 2000 i 5v5.
Det positive er at jeg har blitt en bedre PvP spiller, minuset er at jeg hadde 2100 i 2v2, og 2k i 5v5 og 2k i 3v3, men er du PvP kom til stormscale. :D

Edit : Ja, har på PvE gear på profilen. :p Som sagt, vår PvP guild har fått en PvE del også, men er fortsatt mest fokusert på PvP.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Og da var jeg tilbake i Wow.

Ganske hyggelig egentlig, hilste paa mange gamle fjes, og driver med attunements og gearing naa. er 60% til lvl 70, saa jeg forventer at det er gjort iloepet av dagen eller imorgen, spoers litt om jeg gidder aa grinde cooking mats eller ikke. Men Wow er faktisk fortsatt fresht :D gleder meg til aa raide igjen, det kan bli kos :)
 
Grinde cooking 300+ er lett som bare det, de fleste mobsa du trenger mats fra dropper på nesten hvert kill:) Og du trenger ikke å grinde mer enn til de recipiene som du trenger.
 
Er du tilbake på Ahn'Qiraj på Krummi di valore scadente?
Jeg og Epzilon spiller der nå :eek: - Eller jeg har begynt der igjen, Epzilon har alltid spilt der:p