Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg har rerolla belf rogue på stormscale for å spille sammen med en kamerat:D Og nå er SSC neste!
 
Svarte for en progress du har hatt da. Jeg har spilt hunter i 5 måneder og er enda i karazhan.
Har riktignok ikke spilt som en hest da, men i det siste har jeg lagt ned litt innsats, men hjelper lite når resten av guildet svikter. gah!
 
Stormscale ( og dette sier jeg ikke bare fordi jeg selv spiller der ) har gått fra å være en av de verste serveren når TBC kom ut til å bli en av de aller beste og uten tvil nr1 på PvP. Det føles digg, fordi alt gikk til helvete litt før TBC når Curse og Vanity skiftet server + Nam gikk nesten i oppløsning og alliancesiden gikk rett vest også, men alle dem er tilbake og er nå 3 alliance guilds som har clearet The Eye og SSC, nam sliter med Kael'thas atm. :(

På top50rankinglista Arena 5v5 så har Cyclone nå over 5 teams. (US/EU) :D og cyclone har bare blitt større nå som det har kommet ca 500 nye PvP folk som har transfered her. Er så digg med 1 min kø på alle arenas. <3 2084 rating nå, skal ffs klare å kommer over 2100 før uka er over !

Men hva kaller du deg maxium?

Vel, Undecided er fortsatt bak oss :D Vi tok jo Magg ned siste dagen før patchen liksom, men vi har hatt major uflaks, dem fleste av PvP folka som valgte hardcore PvE gadd ikke mer og gikk tilbake til bare 100% PvP, det hele endte med at vi har en PvP seksjon og PvE seksjon, men guilden starter nesten å bli litt stor, men så lenge kjernen som har vært i guilden nå i to år fortsetter så. <3

Jeg har som sagt mest DKP av alle og kan velge og vrake i SSC nå, men jeg vurderer å gå mer eller mindre pure arena sesong 2 etter patchen, jeg er nemlig en av dem som rett og slett er mer PvP i blodet.
 
Jeg går under navnet Sanaz:) Ja, Undecided fikk ett realt slag i brystet og ble kastet nedover progresstigen, men vi er på god vei oppover igjen nå:) Vi bruker ikke DKP vi da:D Så det er bare sunn fornuft og rolls som gjelder, noe som er greit, siden de fleste spiller like mye og vi prioriterer de som trenger upgraden mest. Kommer det inn en fyr i bare blues er det større sjanse for at den personen får gearet enn en annen med masse epics(så lenge personen ikke er en trialist eller NR-member). Dette er jo til guildens beste:D Men jeg sitter fortsatt uten noe karazhan gear, har abre emerald ripper:sukk: Men har fortsatt nesten alt fra Gruuls lair utenom beltet og med cloaken fra maggy.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Blir mer og mer deppa om dagen. Rolla rogue fordi jeg synes det er jævlig morsomt å spille, og så kommer jeg til 70, begynner å geare opp, og alle sier jeg kommer til å være ubrukelig i arena fordi MS warriors gjør alt bedre.

Og når jeg tenker over det, gjør de faktisk det. De scaler dobbelt så bra med gear som rogues, og trenger ikke bruke hver jævla socket på solid stars of elune for å slippe å bli 2-shotta av andre warriors, noe som gjør at de har dobbelt så mye AP og crit som oss.
HP buff til hele partyet. Fear immunity. Mye høyere DPS og survivability, samt 15 sekunders CD intercept. Healing debuff. Lettere å heale. Blir FARLIGERE av assist trains pga. second wind og enrage.

Når trinkets fjerner sap og blind kommer rogues til å være HELT ubrukelige i 2v2, 3v3 og 5v5, sammen med de stakkars druidsa som ikke lenger kan cyclone. Stealth er en gammel gimmick, fryktelig farlig på level 60 når 100-0 stunlocks fortsatt eksisterte og ikke hver jævla klasse kunne støte oss ut av det. Blizz klamrer seg til stealthmekanikken som rogues' reddende kvalitet, selv om de ikke skjønner at å kunne velge fights og starte en kamp på våre egne premisser har fint lite å si når vi ikke klarer å finishe fighten pga. ræva damage output, upålitelig CC og papirtynn overlevbarhet. Rogues må poppe mer og mer cooldowns jo lenger fighten varer. Pga. resillience og gear scaling er det umulig å ta en duell på samme raske måte som på 60 lenger, og i neste patch kan vi knapt kjøre rushdowns lenger fordi vi ikke kan bandage-blinde. Så må alle specce 30-0-31 prep for å i det hele tatt kunne hevde seg i 1v1 mot en nogenlunde kompetent motstander av hvilken som helst klasse, selv om vi vil tape de fleste i en serie av 10, selv mot fuckings priests og shamans.

Jeg tør håpe på at blizz skjønner at vi trenger enten høyere DPS eller mer utility enn warriors i fremtiden, nå som de tar fra oss vårt eneste trumfkort i arenas. Gi oss noe unikt, som gjennomslag mot resillience, mana-draining poison, whatever. Noe som skremmer folk fra å focus-fire oss. Mer effektiv CC. Talents som slår gjennom stun resistance?
 
Cloak of skill > Caster / Hunter

Bu fucking hu rogues sliter med å drepe èn klasse, warriors, som er jævla logisk også ("øy du jeg stikker deg med denne kniven på platearmoren din, plx dø"

Rogues som taper en 1v1 etter de har brukt cloak of shadows kan henge seg, om de ikke duelerer en frost mage eller warrior, og samme skillen blir de livsfarlige i arena fordi de har muligheten til å burste over 50% av HPen til de meste klasser og kan bli immune til alt i en liten stund.

Det er fortsatt bruk for rogues i arena, er det noen som har rett til å klage. så er det hunters.

Funfact: gamle guilden min er nr. 2 i verden.
 
Method, på sylvanas.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Rogues fungerer vel fortsatt som intended, whats the big difference? snik deg rundt og burst naar du stunlocker. Litt av poenget med en warrior er at han maa teame opp med en healer for aa vaere god til noe som helst. Jada, man pwner saasant man faar heals og kan holde rage oppe, saafort man ikke faar heales.... BYE BYE, ikke en eneste ability for aa komme seg ut av en sticky situasjon.

Sliter litt med aa finne tid til aa spille, ender opp med laettis som: en time om morgenen foer jobb og to foer jeg legger meg, pes aa finne grupper til Kara pre questene... bah!
 
Gamleguilden din er nok ikke nr.2 i verden, med mindre de har drept Reliquary of Souls. Vil vel tro at Nihilium er på første og muligens death & Taxes på 2.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Gjorde jeg det klart nok at jeg snakker om high-level arena med bra geara og skilla opponents, og ikke lol shadowstep ganking i PUG BGs?
SITAT
Rogues som taper en 1v1 etter de har brukt cloak of shadows kan henge seg, om de ikke duelerer en frost mage eller warrior, og samme skillen blir de livsfarlige i arena fordi de har muligheten til å burste over 50% av HPen til de meste klasser og kan bli immune til alt i en liten stund.[/b]
Hahaha. Herregud, dette er ikke beta der folk løper rundt med 7k hp og 0 resillience.

SITAT
Rogues fungerer vel fortsatt som intended, whats the big difference? snik deg rundt og burst naar du stunlocker. Litt av poenget med en warrior er at han maa teame opp med en healer for aa vaere god til noe som helst. Jada, man pwner saasant man faar heals og kan holde rage oppe, saafort man ikke faar heales.... BYE BYE, ikke en eneste ability for aa komme seg ut av en sticky situasjon.[/b]
Warriors har alltid healers i arena. Man kan ikke drepe noen bra geara motstandere ved å "stunlocke" dem lenger. Og med crafted weapons slakter wars faktisk hardt nok til å kunne kverke minst en mostander i en "sticky situasjon".

Men assa, jeg er bare bitter. Jeg har ikke tenkt å rerolle, både fordi jeg er lat og fordi jeg elsker klassen min. Vi får se om blizz gir oss litt elskov etter trinket changen, og hvor bra arena teamet vårt gjør seg. Heck, jeg kan da alltids migrere til Stormscale der arena-jukkende IRL-kompiser holder på for fullt om dagen.
 
SITAT(Maximum @ 14.06.07, 17.45) 70333
Gamleguilden din er nok ikke nr.2 i verden, med mindre de har drept Reliquary of Souls. Vil vel tro at Nihilium er på første og muligens death & Taxes på 2.
[/b]
Om DnT og Method er 2 eller 3 er vel bare fordi de prioriterer andre ting. Method var fortsatt først på Vasj og Kael. Og de fikk vel egentlig første SSC cleared siden nihilum fikk en bug på Vasj som gjorde henne lettere. :p
 
Ja, surt at rogues er ikke på toppen av the food chain lenger. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. :p

Kungen blir intervjuet!
Herlig lydklipp fra karen som lagde Chronicles of the Gold Farmer serien ( se warcraftmovies. com)!

"Hey you, rogueboy. You call that an eviserate? But Kungen, I crit for over 10k! Thats nothing, watch this...500k revenge crit! Now train harder, live inside your character. If it dies you die!"

"We need no offtank kungen tanks all, give me my spare thunderfury, but kungen thunderfury is unique, did i ask you what you thought maggot, watch this seven thunder furys taped to my head"


Åh herregud for et morsomt klipp! :D
 
Kungen som snakker om Pally-tanking slår jo alt. :D

Skal se om jeg finner det igjen.