Den sosiale World of Warcraft-tråden

Shaman er vel den klassen som har blitt verst fra 60-70 generelt, selvom de tar rotta på casters som regel.
 
Jeg har faktisk tenkt på å rolle shammy selv. Funderer litt på å bruke han i end-game som resto, er vel rimelig digg healer class samt et par pene party boost også.
 
SITAT(Eivind @ 16.06.07, 18.57) 70600
Anngående magebuilden, så må du vel selv inrømme at du er helt på bærtur når du snakker om trash-dps, trash er ikke vannskelig, i noen instancer, derfor er det jo derfor helt molbo å specce etter mobs.[/b]
Uhm, jeg speccer ikke etter mobs. Som Duke nevnte er builden "imba" i heroics, og jeg runner tross alt heroics omtrent 2-3 ganger daglig, mens Karazhan blir gjort 2-4 ganger i uka. Dessuten er builden helt ok på bosses også, selv om deep-fire er en del bedre. Tipper deep-fire mages med gear på linje med mitt gjør omtrent 40k mer damage enn jeg gjør iløpet av en boss, kommer helt an på crits og sånt o.l. Får jeg inn en Pyroblast crit med Arcane Power, så gjør jeg temmelig heftig damage, pluss de ti neste sekundene med Scorch-spamming.

SITAT(Eivind @ 16.06.07, 18.57) 70600
Så teit som det høres ut som, så er ikke manapoolen til DPS kun deres ansvar, om man ikke har helt sinnsyk burst dmg og aggrogain gjør tanken deres noe feil om man ikke kan gå så og si all out, samme hvilken klasse man spiller, har dps en shadowpriest i gruppa går man ikke oom, i verste fall har du evoc, som uten "spirit gear" gir deg rundt 50-70% mana (vil jeg tro), noe man ikke taper all verden på.[/b]
Igjen, jeg tror jeg nevnte i posten min at guildet mitt er relativt lite og det er sjeldent jeg er gruppert med en Shadow Priest. Nå for tiden var vi to aktive SPs, hvorav kun én raider. Og, evocationen, som du sier, med min 178-spirit, gir meg omtrent 3k mana, av 10k.


Når jeg har mer +dmg, mer +crit og mer +hit, så er det respecc for alle penga.
 
Eivind fix meg en gratis char på Grim Batol DPS DPS FIKS


Jævlig jeg bare vil ha raide-wow uten alle atunements og dritt, med alle old-school-folka jeg har spilt med opp gjennom tidene.

Levle og faenskap er for casualmotherfuckerssssssss.
 
Badabom! Ser noen er interessert i å rolle shammy. Om noen er interessert i å teste det ut litt i høyere level kan jeg låne bort min litt. Draenei lvl 62.
 
Igår postet jeg skikkelig whine angående + spirit gear og + spellpenetration på tiersettet til mages som gjør at vårt sett scaler verre.

Idag annonserer dem dette.

SITAT
The item team is looking over the mage set again to verify whether it came in under its stat budget. Any changes that would be made, however, wouldn’t be ready or implemented by the time the patch is released and the items are made available. We can’t of course guarantee that changes will be made, but if the set turns out to have fewer stat points than intended we’ll get it fixed as soon as possible.[/b]
 
"Fever statpoints than intended"

Hvordan klarer man å få til en sånn feil? Jævlig imponerende.

Thomas; ebay + transfoor :(
 
Ikke sant, se på warlock tier settet, så utrolig mer imba enn vårt, jeg mener .. spirit og spellpenetration ???? Hva skal vi med det? Skift evocation slik at det scaler med intellect !
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Fitte. I går ble jeg invitert til en guild som raider Serpentshrine og Gruul men de ville ikke ha meg allikevel siden jeg ikke har internett hele sommeren :(
 
JA1!! Vi spilte noen kamper helt på tampen etter å ha tapt som bare dagen føre og endte med 8 strake seier og 2128 rating ! NY TITTEL :D Nå svømmer jeg i titler her, jeg vil ha netherdrake ! :(
 
ARMORED NETHERDRAKE I POSTEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Gladiator Dukle !! :D :D :D :D :D

Jeg er sååååååååååååååååååååååååå glad nå !

Legg merke til mailen som venter meg! :D :D :D

 
Riktig :p Helt riktig, 20 tommer widescreen LCD skjerm ftw. =)

Men er glad, der var 3 deler av glad sesong2 i boks.
 
Kjeft, Variabel.

Duke: Grattu-faens-lerer. :D

Hvis du skulle gjøre et helt grovt overslag, hvor mange timer med konstant PvP-ing har gått med for å få den ranken du er nå?

Og er det den høyeste ranken man kan bli i Arena, forresten?
 
Jeg presenterer dere Gladiator Dukle 2107 rating 5v5 med såvidt topp 5% med netherdrake ( har ikke skill)

2/5 glad sesong 1 3/5 glad sesong 2 + arena staff + honour items s1 ( jeg ble hacked og mistet nesten 50k honour for to måned siden) men skal hardcore coops nå for å farme 70 k honour nå.
Neste uke må jeg nesten plukke opp wanden, da når jeg over 350 resiliance, men skal se om jeg ikke klarer over 400 resiliance nå som det er snakk om at det skal også påvirke dots.

Har enda ikke kjøpt gems til skuldre, og med det nye honourgearet så klarer jeg 11k ubuffet, jeg tar dem uten critt, er det samme nå som mages overhodet ikke er DPS men CC only ( om du ikke speccer elemental-mage combustion/iceblock)
Bruker PvE gems på chest :( men skal ta dem til + resiliance så håper ikke at PvE folka klikker på meg.


Takk Affable :D Øh, om du tenker på arena? Njaaa ... er vel kanskje alt fra 5 til 20 timer i uka eller no, om du snakker da jeg farmet til warlord så var det snakk om 12 timer i x3 måned eller no. :s
Er vel avhengig av hvor mye vi fikk, men har jo vært moro så da kan jeg game en del PvP, er så lol at jeg ble overbevist å spille mer på tampen igår kveld, vi vant og vi vant. :D
Edit : Er skummelt mange med gladiator tittel her egentlig, jeg vet at jeg med min rating var ca på 5%, men 5% er da ikke så mange? :confused:


Hva med Crizpy, noen som kjenner noe til han? Han hadde jo 2300 rating etc så jeg forventer at han også har fått den tittelen.

PvP <3



Se her, nå i PvE dem har re-designet noen av armoren så mine pve skuldre ser kule ut nå ^_^

PvE