Den sosiale World of Warcraft-tråden

Gratulerer Duke:D Nå er det vel ikke så lenge til jeg ser deg fly rundt med armored netherdrake:D Driver selv å farmer cash til 350 riding skill, det er så stress:sukk: Men takk gud for prospecting:D Får superior gems minst i hvert stack.
 
Hva slags gems? Hva går de for på ah?
Vurderer å lvle opp mining mer, ettersom jeg trenger cash og epic flying mount frister litt. :p

Downa Shade of Aran i går btw, han virka utrolig hard men etter 2 forsøk så tok vi han på tredje.
Føltes greit siden vi i guildet gjorde opprør og kjørte uten officers og jeg var raidleader. ^_^
 
Ser ut som om det har skjedd en feil med utdeling av Netherdrakes. Er visst mange fler en det som var ment som har fått tak en. Teams med rank helt nede i 1600 har visst fått. Blizzard altså, fy helvete så ubrukelige de er.
 
Ja, jeg ser det jeg også, folk som knapt har noe glad gear har tittelen liksom, men jeg håper fortsatt at jeg er en av dem top 5% , jeg tror faktisk at jeg ble innen det.

Men tyyyypisk blizz!
 
SITAT(AzMan @ 20.06.07, 16.38) 71128
Hva slags gems? Hva går de for på ah?
Vurderer å lvle opp mining mer, ettersom jeg trenger cash og epic flying mount frister litt. :p

Downa Shade of Aran i går btw, han virka utrolig hard men etter 2 forsøk så tok vi han på tredje.
Føltes greit siden vi i guildet gjorde opprør og kjørte uten officers og jeg var raidleader. ^_^
[/b]
Altså det man kan kalle blå gems, som star of elune, talasite, noble topaz, etc. De går fra 15 - 80g på serveren våres, spørs på hvilken type det er.
 
Tror de gemsa går for rundt 40-100 g hos oss. Men da er det klart at man kan tjene litt cash på det ja. :D

Fikk tittelen Rival Jokke. :p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Season 2 arena er ute, og Blizzard driter på draget igjen.

Ja, la oss gi PvPere våpen som er bedre i PvE enn drops i både Serpentshrine cavern og Tempest keep. La oss også gjøre det pissenkelt å få tak i. Er så jævla lei av at blizzard tjener casual whiners, la de i hvertfall jobbe for de tingene.
Ta rogues f.eks, de setter altså det å skaffe 3000 arena points høyere enn å drepe Lady Vashj (3200 arena points gir deg MH og OH med 97,5 dps). Vashj daggeren har litt høyere dps, men til gjengjeld er det kun 1 dagger og den har rundt 7% drop chance fra en vanskelig boss som krever attunement + dreping av 5 andre bosser for å i det hele tatt kunne prøve. Men med 3200 arena points får du 2 daggers som nesten er like bra. Er hopetall av folk med arena daggers, INGEN på vår server har en eneste Vashj dagger.

For Shadow priests. Merciless gladiators spellblade er det beste våpenet jeg kan få før fuckings Black temple. 225 spell dmg, 17 hit, 27 sta, 14 int. Dropper en dagger fra High warlord Najentus med 236 dmg, 18 crit rating, 33 sta, 18 int. Ja, den er bedre, men den dropper også i Black fucking temple (som krever full SSC clear, full TK clear, første boss i Mount Hyjal og så dreping av første boss i BT) Sammenligner de den innsatsen det krever med 3150 arena points?
Jeg er på Kael`thas Sunstrider nå, og jeg ser random folk, som ikke engang har drept Gruul, fly rundt med bedre PvE våpen enn meg.

Ja, selvfølgelig kan jeg gå å skaffe de selv siden det er så lett, men hvorfor skal en dedikert PvEr behøve å PvPe for våpen han skal utelukkene bruke i PvE? Jeg synes Arena er helt åndsvakt kjedelig. Arena er et kjedelig påheng til et PvP system som allerede egentlig bare baserer seg på hvor mye stamina du har sammen med brukbar damage ytelse. At folk som er interessert i Player versus player i spill generelt setter tid inn i WoW er beyond me.

Arena weapons burde ha 10-15% damage penalty mot non-player targets.
 
Er rett og slett enig, jeg er PvP player Lurtz og arena er faktisk festlig av og til, men jeg ser alle de syke feila når det f.eks gjelder warlocks etc.

Skulle vært sånn : glad våpen +5% dmg against human target -5 % against non-human target, eller bare øke stanima og resiliance.

CASUAL får det FUCKING glad settet for lett, og som det ikke er nok, ALLE skal se KULE ut i tier5 nå, FY faen å irriterende, alt for casuals !

FFS, design et eget pvp set allready !
Er en grunn til at jeg har gått PvE i TBC også, jeg rørte jo ikke PvE før liksom.
 
http://www.sk-gaming.com/coverage/1534/

Yes, da har EU arena 5v5 mer eller mindre vært, og jeg er storfornøyd, Warders spiller nå hvert øyeblikk i finalen, er så morsomt, våre hovedkonkurrenter før crossed BGS å greier. :D

Dem slo Feel The Pain

In other news, titles er enda helt fucked opp og blizz må få fikset sitt shit snart, jeg har også pause fra PvE denne sommeren, synd nå som vi var å herjet i SSC, men jeg må få startet med en del mer PvP nå. :D
 
Mornings

Spiller på Darksorrow med Affable. Han er nub så booster han hele tiden med Shammy'n <3.

Har også en 70 Warrior, blir bare PvP på'n. :p Blir ganske kjedelig å gjøre det 24/7, så lvler Warlock. Imba shit.

Piece :elsk:
 
... Jeg sa du skulle skrive en liten introduksjon, også kommer du med to settninger? :p jaja, jeg får introdusere deg jeg, da.

Gaardie har en 61 Shammy, en 67 Rogue, og en 70 Warrior. Warrioren har noen glad-items og Lunar Crescent, om jeg ikke tar feil? Som han farmet til i... tre dager, og sov sånn ca. 3 timer hver natt, glemmer aldri synet av en sytten år gammel gutt som har sitti på samme stolen altfor lenge for å farme til et våpen. priceless.

Ellers så har rougen downa alt opp til C'thun frem til BC, og når BC kom, fokuserte du på Warrioren, og derretter på å geare han opp, hovedsakelig med PvP?
Rougen hadde nesten full tier to og noe Deathdealer, om jeg ikke tar feil, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri så han tape en eneste duel med rougen sin, som for det meste var Dagger-specc.

Shamanen er det vel så som så med. Solgt Eq-et iallefall to ganger, tror jeg? Men booster meg litt nå og da, så jeg klager ikke, selvom jeg kjøper gearet hans som han selger når han trenger noe på warrioren eller roguen.

Sånn ellers er han en evig gamer, som liker å spille World of Warcraft, og han spiller det mye. Skummelt mye. Men han har oppnådd mye innen WoW, og er en av de, hvis ikke DEN mest erfarne og årvåkende spilleren jeg har møtt. Ikke på høyde med Eivind, riktignok, men likeflut - Er det noe dere lurer på ang hvasomhelst, er det bare å spørre denne jævelen, og vet han det ikke, så finner han det ut, hvis ikke Duke eller Eivind sniker seg inn før han.

Ilu, gaardie. :elsk:

(Leifer)
 
Jeg er søt, veit du.

On-topic nå, karer.
 
Jeg loled :p Det viste seg at jeg var 0,8% bak top 5% med 2107 rating 5v5, like høyt på 2v2 2104 faktisk og 2004 på 3v3 om jeg husker alt nøyaktig. -_-

SÅVIDT ikke, men en god del andre i min guild fikk tittelen med 2400 rating. :p

Fikk duelist men bruker den ikke fordi titlene er så horebugget.

Men gratz Crizpy. :D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hva heter charen din og hvilken server spiller du på Duke? En kompis av meg som lurte, han er vel sånn cirka i din liga rating wise:p

Edit: Er også en cocky jævel og mener det er umulig for mages å få høy rating fordi nænænæ.