... Jeg sa du skulle skrive en liten introduksjon, også kommer du med to settninger?

jaja, jeg får introdusere deg jeg, da.
Gaardie har en 61 Shammy, en 67 Rogue, og en 70 Warrior. Warrioren har noen glad-items og
Lunar Crescent, om jeg ikke tar feil? Som han farmet til i... tre dager, og sov sånn ca. 3 timer hver natt, glemmer aldri synet av en sytten år gammel gutt som har sitti på samme stolen altfor lenge for å farme til et våpen. priceless.
Ellers så har rougen downa alt opp til C'thun frem til BC, og når BC kom, fokuserte du på Warrioren, og derretter på å geare han opp, hovedsakelig med PvP?
Rougen hadde nesten full tier to og noe Deathdealer, om jeg ikke tar feil, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri så han tape en eneste duel med rougen sin, som for det meste var Dagger-specc.
Shamanen er det vel så som så med. Solgt Eq-et iallefall to ganger, tror jeg? Men booster meg litt nå og da, så jeg klager ikke, selvom jeg kjøper gearet hans som han selger når han trenger noe på warrioren eller roguen.
Sånn ellers er han en evig gamer, som liker å spille World of Warcraft, og han spiller det mye. Skummelt mye. Men han har oppnådd mye innen WoW, og er en av de, hvis ikke DEN mest erfarne og årvåkende spilleren jeg har møtt. Ikke på høyde med Eivind, riktignok, men likeflut - Er det noe dere lurer på ang hvasomhelst, er det bare å spørre denne jævelen, og vet han det ikke, så finner han det ut, hvis ikke Duke eller Eivind sniker seg inn før han.
Ilu, gaardie. :elsk:
(Leifer)