Den sosiale World of Warcraft-tråden

Joda, er det du må gjøre. Er rimelig greit om du betalte med ditt eget kort når du faktisk spilte, da er det bare å be dem se på payment history, så vil de mest sannsynlig spørre om kopi av kort og annen legitimasjon osv osv.
 
Ooog der var de her. De nye treene.

http://www.mmo-champion.com/content/1866-Cataclysm-Beta-Build-12479

Virker interessant av det jeg har sett så langt. En ting jeg har merka meg, dog, og det er mulig jeg husker helt feil nå, men det virker som en del av talentene som gir ekstra damage og haste til raidet ditt er blitt buffa. Hovedsaklig la jeg merke til dette i retribution, hvor Swift Retribution er blitt flyttet langt opp (so to speak) og buffet til 7/14/20% haste til raid. Sanctified Retribution har også fått sin del av kaka og.. err.. akkurat nå er den stuck på +50% damage på ret aura og 3% damage. Jeg antar damage går til 3/6/10%, da er det er et 3-point talent.

Anyhu, så langt er jeg ikke videre kjempeimponert, men vi er fortsatt tidlig i beta og jeg forventer en god del forandringer.

E: Én ting til. Har prøvd å fylle ut noen trær nå, og jeg merker jeg sitter igjen med følelsen av at jeg omtrent har fylt ut hvert eneste talent i hele treet for å komme meg ned i bunnen. Spiller selv hovedsaklig en destruction warlock på Live, og når jeg prøvde å lage en "tilsvarende" build med beta talents i forhold til live, så var det kun tre talents jeg ikke aktiverte.

http://www.wowtal.com/#k=ksphUDU5.9mn.warlock

Enda en ting som irriterte meg grovt er noe som virker til å være et design-error i toppen av treet. For å komme seg videre til tier 3 som en destruction warlock er man nødt til aktivere et talent som man verken trenger eller vil ha, enten Imp. Shadowbolt eller imp. Searing Pain. Får håpe slike greier blir fikset, eller at faktisk en av de nevnte evnene integreres i destruction spillestilen.

Og stakkars mages: http://www.wowtal.com/#k=_CeymjARl.9mn.mage (Ingen imp. CS hvis man går helt ned til Deep Freeze i Frost)
 


Say whaaat
 
Gjennom Wowinterface.com, de deler som sagt ut betakeys til addon devs, så det er bare å lage en simpel addon og stille seg i kø (som sist beta), curseforge.com har også samme greia gående.
 
Tror ikke det blir no spilling idag uansett, er visst no trøbbel med login for de som har fått beta denne uken, samtidig som det er et patchhelvete, 1-2gb patcher står i kø for å lastes ned.
 
Dobbeltposter for å si at, dersom du vil ha beta-key nå, er den eneste måten å skaffe det på (uten å ha utrolig flaks) å skrive en addon (stor eller liten) og legge den ut på både wowinterface.com og curseforge.com.

Det kan være så simpelt som du vil ha det, sålenge den har en funksjon (jeg og en kompis har for eksempel skrevet en addon som spiller en .wav når du dør/lvler, hvor man kan bytte ut filen, og en addon som teller hvor mange ganger man har dødd).

Om du aldri har skrevet i .lua før kreves det litt tolmodighet, men ikke så mye kunnskap for å være ærlig, alt man trenger å vite finner man i tutorials (bruk google). Jeg kan også prøve å hjelpe til litt, men for det første så er jeg ikke særlig flink, samtidig som jeg er relativt opptatt, og jeg kommer ikke til å skrive for dere.
 
Mulig å få se på addonen din, Eivind? (Evt. bare LUA-kodene.) Hadde tenkt å lage meg noe enkelt selv, men jeg finner ikke helt ut av en del kode. Planen var å lage en addon som spilte av en form for lyd når man går inn i combat, og en ny lyd når man går ut av combat. Har en viss formening om hvordan det kan gjøres, kjenner navn på de forskjellige events o.l, men jeg er en smule usikker på lydavspillingen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min addon blir best, den bytter om alt av ikoner tilfeldig hvert minutt.
 
http://www.wowinterface.com/downloads/info9848-1.0.html

Her er lyd-moden, hvordan man skal spille av lyder inn og ut av combat vet jeg ikke, men det er vel mulig.

Yetipants: :D

Edit: ja, beta ja. Lagde meg en Goblin mage som heter Cashballin, og dette er meg etter jeg har fucka folks shit up



Ballin'
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Fan, der ble jeg også hacket. Har ikke spilt siden før sommeren, plutselig får jeg beskjed om en 72 timers ban og en krav om bytting av passord.

Hvem prater jeg til angående dette? Gidder ikke betale en måned bare for å prate med GM, og jeg har jo kanskje planer om å spille igjen når Cata kommer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Oi, jeg trodde du faktisk spilte det de siste dagene..

Du får vel hentet passord via recovery? Da vil en forespørsel sendes til mailen din.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg hadde bare fått en mail at jeg måtte bytte passord, så jeg gjorde det. Er dårlig med oppfølging også tenker jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fiks deg en authenticator. Har du iOS eller Android på telefonen er du good to go, ellers må du bestille en dongle å få tilsendt. Får du logget inn nå da?

EDIT: da jeg sendte mail til Blizzard etter no hackings fikk jeg svar dagen etter.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ja, jeg kommer meg på Battle.Net-accounten, men hvis jeg prøver WoW står det at jeg er lyst i bann. Fant en Blizzard Support-greie som jeg må fylle ut, så jeg gjør det nå og ser hva som skjer videre.

EDIT: Og hvor i helvete finner jeg mitt 'hemmelige spørsmål'? Jeg må tydeligvis bruke det på den hackrapporten, men finner ikke noe om den på Battle.Net-accounten Lagde accounten i 2007, ikke faen om jeg husker hva jeg brukte som spørsmål.

EDIT 2: Nei, fant det ut nå. Email sendt og alt er bra. Takk for hjelp Buggz.
Forresten, hvor mye ble det spilt?