Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Har kommet igang, lastet ned 5gig med patcher, fått opp alle addons og klart å skrote meg til rundt lvl25 på ku-palaen min.

Jeg blir nok med på å raide, sånn etterhvert som jeg kommer meg opp. Så skal vel ikke se bortifra at jeg transferrer til Grim Batol. Men nå har jeg så mye spenn/items og Heirlooms liggende på serveren min, og er ganske usikker på hvilken klasse man skal spille.

Spillet er blitt freshet opp, så det er forsåvidt bare morro å loke rundt og lvl'e og sjekke ut de nye tingene.

Har bare helt elendig internett tilkobling, så det er disconnect hvert femtende minutt. Så det kommer til å gå litt sakte, ja.
 
Fett, vi trenger nok av folk, hva du spiller og hvilken rolle du vil ha er opp til deg, men ikke sjokkerende trenger vi healers, muligens en OT. Av klasser så er det manko på Priest, Death Knight, Hunter, Warlock, muligens Mage og rogue. Det eneste vi er for mange av akkurat nå er paladins, med en aktiv healer og en tank.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jepp, DK/Shaman/Mage/Hunter høres forsåvidt alle kule ut.

Heller vel mest mot DK/Resto Shaman.

Vi får se, vi får se.
 
Hvilken server spiller folket på?

Det frister VELDIG å spille litt WoW igjen (ga meg før WotLK) og jeg har level 70 warrior (var main) og level 70 warlock (alt).. Ingen/få av vennene mine gamer lenger, men hadde vært fett å stuke rundt i Azeroth med en gjeng prompehuer fra Spillegal - norges mest sofistikerte promperom :)
 
Fikk scroll på rågen, spillet er bedre - nye builds, nye områder. Eneste som suger er at de gjeninnfører de gamle titlene D;
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Vi er på Grim Batol.

Jeg måtte faktisk sitte i KØ igår.

Bare OMG.

Men nå er Shaman overført, må bare skaffe meg ordentlig nett så er alt klart for litt ordentlig asosialiserings. Gutta jeg bor med kommer til å mobbe og hate på meg, men playa got to play.

Synes forøverig at det er latterlig mye bra lagt til spillet. UD starting -> Silverpine -> Taren Mill var rimelig morsomme saker. Spess questene der du er quest dispenser og skal så møter man de du ga questes til senere. Dumass skal huskes. Jeg humret faktisk et par ganger. Dessuten er levelingen morsom, altså; "Argh det går for fort! Skulle ønske jeg kunne gjort ferdig sonen :(". Colour me impressed.

Outland kommer sikkert til å være helt svett nå, men thats how this cookie crumbles.
 
Enig der, vurderte å legge fra meg Heirlooms i og med at questa blei for fort grønne. Forøvrig er Stonetalon mountains ganske artig questchain også!
 
Alright! - It's been a while. Men jeg regner med jeg skal kjøpe Cataclysm. Og ser fleste av dere spiller på Grim Batol, så det er jo ikke gærnt. Noen som har lyst til å opplyse meg om hva som er greia om dagen? er det SG gaming på gang? levling av nye characters sammen?
 
Skal kjøre sånn passe hardt på Grim Batol Horde ja. Bare å slenge seg på, også jævlig greit om du er keen på å spille Hunter, Rogue, eller mage hadde det vært helt creme fraiche.
 
Ja, er ikke no tvang. Men målet er ihvertfall 10man raiding, hadde vært koz om du slang deg på (tenker 1-2, max 3 dager i uka), alt annent enn Druid, paladin og shaman funker forsåvidt (vi har to aktive av de klassene, som betyr at vi allerede har 6/10 i raidet så)
 
Scrolla rågen, vurderer sterkt å flytte over. Ikke at jeg har tid til WoW før etter 15´ende da, så jeg mister hele launchen...

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Synes det der var litt i underkant, gitt. Sikker på at du behandler WoW med den seriøsiteten som kreves?

Sånn ellers merker jeg at det frister å wowwe litt i jula, godt mulig jeg klinker på med en ny figur i en av de Eivind-godkjente klassene. Vi får se.