Den sosiale World of Warcraft-tråden

Alle klasser er Eivind-godkjente. Nå skal jeg i seng for å dø til imorra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da får jeg ta en Råggbiff.
 
Haha, hvor langt kom dere?

Jeg ruller Hunter, er så og si 90% sikker på det.
84, og rundt tre bars. Det proeste tipet er å burne gjennom områder med 2 stykker, faen så fort det gikk.
 
Vi tjente vel strengt talt på det fordi vi var tre stykker, men herregud så herlig det er med gear reset, gudene vet hvor mange fæle Kingslayer-fitter jeg har ydmyket. Shadowmourne, møt den grønne øksa mi med 100 mer dps.
 
Snuskjerra
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Underpant

Jeg er lvl 25 akkurat nå, så hvis noen av dere skal rerolle, så har dere mulighet til å geime med en passe trivelig mjau.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg raeger helt enormt over 2k+ køer. Men det virker litt som om det er et problem med hele server-infrastrukturen. Så det bedrer seg nok. Inntil videre så tar jeg det litt chill, ettersom jeg ikke orker å sitte i to timer og VENTE på å få SPILLE for så å bli disconnecta heletiden.

Men får poopsocke i helgen, drite i piker vin og sang etc.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg begynner til uka, har jeg funnet ut. Siden jeg ikke har tid før helga, og ikke har tid i helga (no Metal Gearings på gang da, som de oppservange har fått med seg). Så, hvis noen gidder å være kompis med meg da, så er det fett.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg lvler en orc warlock på Balnazzar med whenna mine, er lvl 83 så langt og begynner å bli litt trøtt av å grinde quests. Vaschjrjyr eller vafann det heter likte jeg veldig godt, til tross for at det var undervannssone. Sjøhesten gikk som bare det, og koralrev er så pene atte.
Er i Deepholm nå og så langt synes jeg det ikke var like fett som Vashshshshsh. Det minner veldig om en Outlands-sone med flyvende steiner og alt det jallet.

Men nå har spilt mange mange timer i strekk og trenger en pause natta z zzz
 
Havnet på level 85 i dag og det gikk jo litt fortere enn jeg hadde forestilt meg, de forrige expansion-pakkene tatt i betraktning, men selve questinga er mye mer engasjerende enn før. Flott bruk av in game cinematics og forsåvidt ganske episke events som skjer i hver sone. Forøvrig liker jeg også "boss" fightene, da tenker jeg på de utenom instanser, der det som regel ikke er bare å hammre 1 1 1 1 1 1, men at det er litt mer interaktivt enn som så.

Har sånn utenom det smått begynt å geare meg opp og har i hvertfall bra nok utstyr til å kjøre heroics. Utifra erfaringene til de andre i guilden så skal de være rimelig stressende, noe som forsåvidt er greit, wotlk kjørte jo easy-peasy gjennom hele greia og folk flest kunne sove seg igjennom. Spørs om det blir så mye randoms i den kommende tida, da jeg tror det kan bli en heller uholdbar afære. Takker meg til guild-mates istede da.

Spiller forøvrig rogue på Stormscale, dro en race change fra Blood elf til goblin og ga han det fine navnet Zhank. Rocket jump og rocket barrage er artige saker:D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare smalt innom og mekka meg figur akkurat, payday vettu :v:

Uansett, legg til Showtrost på Grim Batol. Blodigle rogue.
 
Så? Hvordan syntes folket det er nå etter en uke?

Heroics er en smule lettere nå som man har litt bedre utstyr, men fortsatt uholdbart å gjøre med randoms, om man ikke er svært heldig selvfølgelig, er spent på hvordan det er å raide, skal kjøre vårt første raid i morra og må si jeg gleder meg en smule.
 
Heroics er greit, men det kommer ann på folka. Mye bedre enn WotlK uten tvil, men egentlig bare en utfordring når man er undergeard. Skulle ønske de la til mindre gear-checks og mer puste-eksklusivt-med-munnen-checks.

Sporter 346 itemlevel for tiden, og irriterer meg grenseløst over at jeg ikke får raida, men ordner seg snart.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har hatt to veldig mislykket raids i guildet vårt så langt, heldigvis var ikke jeg med på noen av whipefestene. :smugdog: