Den sosiale World of Warcraft-tråden

Driver å herjer i twillight bastion nå, men denne uka er tydligvis helvetesuka til Halfus Wyrmbraker og de mest irriterende dragene er til stede, fikk han nesten ned til 50% før vi fikk besøk av mobs igjen og vi tok dermed kvelden. Artig og utfordrende i alle fall!
 
Yeti, du virker som en oppegående kar, du har kone, sikkert lån, barn på vei sikkert, du er jo vaktmester på en skole, altså du klarer deg helt fint. Kan du fortelle meg hvorfor du da velger å spille WoW?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For at du skal få noe å spørre om.
 
Føler jeg litt rasisme her?

Da referer jeg bare til strafferammen for rasisme:
- Er bøter eller fengsel i inntil 2 år, se straffeloven § 135a.

Du burde passe deg, ta dette som en advarsel.
 
Du er en av de som stjeler jobbene våre!

Da referer jeg til strafferammen for tyveri:
- Straffen for tyveri er bøter eller fengsel inntil 3 år. § 257

Du burde passe deg, ta dette som en advarsel.
 
Wow-tråden dere.

Ellers rocker jeg arms warrior, og shit er so cash. Tok meg en grei dag å lære alt og få ting på plass, og nå er jeg et jævla beist. Natta.
 
Alle får værra med i guilden. Bare et par ting nå som noe har forandret seg:

Vi er ikke lenger kun for Norwegian eyes only, skjønte at å nekte kule folk tilgang fordi de ikke var viking ble litt for teit, så det er engelsk i guild chat. Vi satser sånn halvveis på raiding og pvp, men om man bare vil ha et sted å prate (med verdens feteste folk) så er det greit også.

/w Snuskjerra om invite, evt Trøkk/Sacamano/Dommedag (si at du er fra SG)
 
Hyjal er fett. Det er alt det er å si om det.
 
Vashj'ir er balle. Det er alt det er å si om det.
 
Om man spiller Rogue, så anbefaler jeg at man venter med å dra til Twillight Highlands til slutt, da mobs med høy slagkraft og hp gjør dagen sur.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Alle får værra med i guilden. Bare et par ting nå som noe har forandret seg:

Vi er ikke lenger kun for Norwegian eyes only, skjønte at å nekte kule folk tilgang fordi de ikke var viking ble litt for teit, så det er engelsk i guild chat. Vi satser sånn halvveis på raiding og pvp, men om man bare vil ha et sted å prate (med verdens feteste folk) så er det greit også.

/w Snuskjerra om invite, evt Trøkk/Sacamano/Dommedag (si at du er fra SG)
JAE;MAn HALOO
 
Og bare siden Maraj Ikke kan lese? Er Skadet? I hodet? og ikke skjønner at når man progamer wow i arena klarer man faen ikke å følge med på whispers, men man kommer alltid gjennom til slutt.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Å fyfaen det dårligste itemen er zin'rokh destroyer of worlds FYHALVETEfaen for et drittspill.
 
Da er det vel på tide å spekulere igjen for de som liker det.

Kan se ut som at en eventuell ny expansion blir sentrert rundt pandarens...

Linkh